Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9761/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sittenkin niin, että H on koko ajan kertonut meille, missä K on. On ollut ulkoilemassa puskissa (metsässä, jossa kukaan ei ole häntä bongannut), välillä on nukkunut omassa sängyssään, välillä käynyt vessassa (tai ehkä jopa huussissa, jos on ollut mökillä) ja ulos lähteissään on kulkenut jonkin eteisnurkkauksen kautta (vai missä ikinä olikaan viimeisessä stoorissa). Nyt on tämä kaikki siis selvitetty. 

Odottelen silti mielellään myös muita vastausvaihtoehtoja vielä :D

Vierailija
9762/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/762147322813612033

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/762151079417905152

Tuosta ylemmästä näkee, että on se keltainen puku käynyt Härtsällekin kireämmäksi noista ajoista. Rankka vuosi ollut pojilla. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9763/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksujen merch-kauppa on näköjään pistetty hetkeksi säppiin. Haiskahtaa uudelta merchiltä. (Toivottavasti kaupan "we will be back soon" ei ole samaa tasoa Joksujen soonin kanssa.)

Vierailija
9764/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksujen merch-kauppa on näköjään pistetty hetkeksi säppiin. Haiskahtaa uudelta merchiltä. (Toivottavasti kaupan "we will be back soon" ei ole samaa tasoa Joksujen soonin kanssa.)

Eiköhän. Varmaan myyty suurin osa vanhoista ja palaavat uuden albumin myötä uudenlaisilla tuotteilla.

Vierailija
9765/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo varmaan uuden levyn myötä tulee uutta merchiä ja suurempia kokojakin varmaan lisäilevät. Niitä pyydettiin discord q&a:ssa ja vastasivat siihen, että kiitos vinkistä

Vierailija
9766/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö muuten ne kaikki Jokerit x Damon paidat? Yhteen aikaan kyttäiltiin mutta sitten se jäi.

Vierailija
9767/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tekisikö nyt jotain duunijuttua lomalla ilman että laittaisi siitä jotain vinkkiä someen? Ja toisaalta, ymmärrän, että voi kadota helposti esimerkiksi mökille mutta tuo Mediapolis on sen verran julkinen tila, ettei sinne pujahda ja poistu ilman että enemmän kuin yksi tai kaksi jodlaajaa sen huomaa. Olisi useampia havaintoja ja kuvia, jos duunia olisi tehnyt. Johan ne promokuvien kuvaajatkin siitä jotain laittaisivat. Aina on tullut mainoksista ja videoiden kuvauksista jotain materiaalia. En nyt voi väittää, etteikö olisi onnistunut sinne hipsaisemaan mutta epäilen silti, kunnes toisin todistetaan. 

No ei laita kyllä someen kaikkea, se on pieni osa, minkä somessa näemme. Ja kuvaajillakaan yms. ei ole usein oikeutta jakaa omaan someensa, jos ei haluta tuoda asioita vielä julki. Ja myöskään kaikki ihmiset ei ole heti jakamassa keskustelupalstoilla, jos hänet ovat nähneet jossain. 

Vierailija
9768/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään mietinkin et tulispa pian uutta merchiä :) Ja toivottovasti soon ois soon, jospa aukeis vaik viimeistään viikon päästä ku Bluza ilmestyy.

Vierailija
9769/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö muuten ne kaikki Jokerit x Damon paidat? Yhteen aikaan kyttäiltiin mutta sitten se jäi.

Ainakin jokunen viikko sitten niitä oli vielä.

Vierailija
9770/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei menny.

Vierailija
9771/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei menneet, niitä on kyllä ollut.

Vierailija
9772/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsän kodin sisustus on aika pitkälle Jyskiä ja Ikeaa. Tunnistan kun itselläkin on samoja 😅

Vierailija
9773/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minsan päästä kohotellaan maljaa?

Vierailija
9774/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen yrittänyt päästä sisään, kun kuuntelen nykyään melkein pelkkää slovenialaista musiikkia, ja alun perin tarkoitus oli yrittää päästä Siddhartan Ljubljanan keikalle 22.10., jossa Jet Black Diamonds on lämppärinä, mutta en ole valitettavasti ainakaan vielä saanut toimimaan. :) Mikä sinusta on heidän paras biisinsä?"

Oon kuunnellut tosiaan vain uusinta levyä Sladki Problemi, ja aloin kuunnella sitä kuultuani levyltä biisin Vlak, joten sanon että se on se paras. Vaikka yhtä biisiä kysyitkin, sanon myös biisit V Oblakih ja Šah.

Vierailija
9775/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin nostaa maljan balkanilaisella persikkamehulla. :)

Vierailija
9776/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen yrittänyt päästä sisään, kun kuuntelen nykyään melkein pelkkää slovenialaista musiikkia, ja alun perin tarkoitus oli yrittää päästä Siddhartan Ljubljanan keikalle 22.10., jossa Jet Black Diamonds on lämppärinä, mutta en ole valitettavasti ainakaan vielä saanut toimimaan. :) Mikä sinusta on heidän paras biisinsä?"

Oon kuunnellut tosiaan vain uusinta levyä Sladki Problemi, ja aloin kuunnella sitä kuultuani levyltä biisin Vlak, joten sanon että se on se paras. Vaikka yhtä biisiä kysyitkin, sanon myös biisit V Oblakih ja Šah.

Kuuntelin tänään ekaa kertaa sitä levyä ja ite tykkäsin Belo Sonce biisistä kovasti, pääsi mun soittolistallekin

Vierailija
9777/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ei löydy juomia, mutta voisin juhlistaa napostelemalla pari porkkanaa.

Vierailija
9778/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ei vain näemmä toimi musiikkityyli ja vokalistin laulutyyli itselleni.

Vierailija
9779/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin tänään ekaa kertaa sitä levyä ja ite tykkäsin Belo Sonce biisistä kovasti, pääsi mun soittolistallekin

Kohta saadaan Urban bändeineen Suomeen keikalle, kun näkevät piikin kuuntelijaluvuissa. Finland WTF!?

Vierailija
9780/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis, Tavastia, emme voi milloinkaan unohtaa! 

Ketju on lukittu.