Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9741/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä tota pointtia ton pahviukon kans ja et se ikäänkuin muuttuu kokoajan pelottavammaksi. Lähenee...? Jotain tulossa ja se lähenee? 

Mä en kyllä yhtään ymmärrä, miten tuo nyt tuntuu joidenkin mielestä pelottavalta. Mun mielestä on vain huvittavaa ja uskoisin, että niin on tarkoituskin. Mutta kyllä tämä hupi mullekin nyt jo riittäisi ja voisi pian selvitä jotain, jos tässä nyt ylipäätään on mitään sellaista ideaa, että jokin vastaus tai ratkaisu olisi tulossa.

Vierailija
9742/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös pohtinut, että se suomi projekti voisi hyvin ollakin se suomenkieli. Suomi varmaan alkanut kiinnostaa niin Kärden kuin täällä olevan fiiliksen ja vastaanoton kautta ja tyyppi selkeästi on kiinnostunut kielten opiskelusta ja on hyväkin siinä. Varsin mahdollista siis. Mikä olisikaan yleisölle täällä hienompi lahja kuin osata kommunikoida vähän enemmän meidän kielellä. 

Mä kyllä jo vähän odotin, että Bojan ois voinut treenata jotain suomenkielisiä spiikkejä maaliskuulle. . . en siis tarkoita, että kädet puuskassa kaulin kädessä sitä odotin, vaan just että kokisiko kiinnostusta "luoda yhteyttä" yleisöön meidän äidinkielellämme. . . Ja ei selvästikään ollut mitään sellaista opetellut. Suomen sanoja tuli kyllä spontaanisti, ihania, mm. unohtumaton KulttuuritAalo, mutta ei varainaista suomi-puhetta. 

Että ellei ole tuon jälkeen kielikärpänen puraissut keikkoja ajatellen. Sinänsä minä haluan tyhjässä päässäni uskoa siihen, että Bojan opiskelee Suomea. Ellei muuta, niin tietysti yksityisiä hetkiä Jeren kanssa varten tietysti 🤤 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9743/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onkaan vuosi mennyt niin nopeasti! Tavastian vuosipäivä, tässäpä (ja koko loppuviikossa!) juhlaa kerrakseen. Innolla odotellen seuraavaa kertaa kun Joksu-kullat ovat jälleen Suomen maan kamaralla. Kohotetaanko ananaslonginomaljat juhlapäivän kunniaksi klo 21?

Mukana! 

Vierailija
9744/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onkaan vuosi mennyt niin nopeasti! Tavastian vuosipäivä, tässäpä (ja koko loppuviikossa!) juhlaa kerrakseen. Innolla odotellen seuraavaa kertaa kun Joksu-kullat ovat jälleen Suomen maan kamaralla. Kohotetaanko ananaslonginomaljat juhlapäivän kunniaksi klo 21?

Hei muistatteko, mikä sää vuosi sitten oli Turussa ja Tampereella? Aivan upea, aurinkoinen ja lämmin syksyn alku. 

Mutta Tavastialle joutui jonottamaan takki päällä. Hiisi, tänä vuonna ei kyllä ois tarvinnut! 😚

Vierailija
9745/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukana! 

Minä myös!

Ja ehkä 112 vois juhlistaa myös, jookos?

Vierailija
9746/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukana! 

Mä oon myös mukana!

Vierailija
9747/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän B on ajattelut suomen kielestä, että onko hänen mielestä vaikea kieli vain erilainen

Vierailija
9748/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on nyt hyvä esimerkki siitä, että vaikka Käärijä on suosittu niin tavallaan saa "kadotettua" itsensä helposti ilman, että mihinkään someen tulee päivityksiä liikkeistä tai yhteiskuvia. Varmasti niitä pyydellään, mutta nämä henkilöt eivät ole samalla tavalla fandomia ja jaa tietoja. Huomenna on viikko häistä. Tietty oli se aikaisempi Tampere havainto.

En usko Tampereehen, mitä olisi tehnyt siellä muka?

Mediapolissa on mm Ylen toimipaikka. Ja monen muun brändäys- ja mediafirman toimipaikat. Jos se levy joskus tulee niin jossain mediatalollahan ne promot pitää hommata.

Voisko olla UMK valitsijaraadissa?

Vierailija
9749/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Kärtsyllä on keikkataukoa niin ei kai hän varsinaisesti lomalla ole. Tai en itse koe että artistin duunissa keikkatauko tarkoittaa lomaa, koska varmasti studionjuttuja saattaa edelleen olla ja muuta hommaa kuten tulevia yhteistöitä, promokuvia levyä varten (jos ei vielä ole), mahdollisia haastatteluita ennakkoon, PA treenejä jne.

Vierailija
9750/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten Kärppy tunnistetaan kuitenkin täällä Suomessa, joten jos hän on täällä, niin aika hyvin on onnistunut liikkumaan ilman mitään havaintoja, paitsi nyt tämä mahdollinen bongaus Tampereella. Onhan sekin mahdollista, että Kärppy on Suomessa käynyt välillä ja sen jälkeen taas lähtenyt uudestaan jonnekin, ties vaikka TM:n seurassa, joka ainakin postasi instagramiin jonnekin lentävän. 

Vierailija
9751/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän B on ajattelut suomen kielestä, että onko hänen mielestä vaikea kieli vain erilainen

Sloveeni on varsin hankala kieli. Kielioppi muistuttaa jossain määrin. suomea taivutusmuotoineen (vaikkei niitä ihan yhtä paljoa olekaan), mutta sitten saksan tapaan siellä on sanoilla vielä kolme sukua ja jokaiselle suvulle omat versiot niistä taivutusmuodoista. Duaalikin vielä löytyy, mikä eurooppalaisissa kielissä on hyvin harvinaista, mikä lisää kategorioita entisestään. Jos on äidinkielenä tuollainen, suomi tuntuu todennäköisesti paljon vähemmän mahdottomalta kuin niille, joiden kotikielissä (esim. englanti) ei taivuteta juuri mitään.

Vierailija
9752/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Kärtsyllä on keikkataukoa niin ei kai hän varsinaisesti lomalla ole. Tai en itse koe että artistin duunissa keikkatauko tarkoittaa lomaa, koska varmasti studionjuttuja saattaa edelleen olla ja muuta hommaa kuten tulevia yhteistöitä, promokuvia levyä varten (jos ei vielä ole), mahdollisia haastatteluita ennakkoon, PA treenejä jne.

Alkuvuodesta tai keväällä taisi sanoa, että seuraava pidempi loma on syyskuussa. Tietysti se on voinut siitä huveta, jos sinne on ilmestynyt töitä.

Vierailija
9753/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on eka sana jonka on opetellut, kun Kärtsän UMK:sta bongasi? Kaunis? Kuuma? Kauniit silmät?

Vierailija
9755/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa kun mun lasten isä katsoo nykyisin ripset pitkinä kaiken Bojan-materiaalin, mitä hänelle näytän. Sit olin ottanut screen shotin Erikasta Vapaudenpatsaan juurella, joka on minusta tosi upea otos, niin mies jäi minuuttikaupalla jumiin Erikan outoon hameeseen (pitkä pinkki) ja valitti kuvasta. Nurisi, miten hame näyttää muka takapuolelta "vai onko toi muka etumus?" 🤯 

Okei. . . Mä näytän sulle jatkossa vain Kärpän ja Boitsun kuvia niin pysyy hymy naamalla 🤨😆

Vierailija
9756/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on nyt hyvä esimerkki siitä, että vaikka Käärijä on suosittu niin tavallaan saa "kadotettua" itsensä helposti ilman, että mihinkään someen tulee päivityksiä liikkeistä tai yhteiskuvia. Varmasti niitä pyydellään, mutta nämä henkilöt eivät ole samalla tavalla fandomia ja jaa tietoja. Huomenna on viikko häistä. Tietty oli se aikaisempi Tampere havainto.

Riippuu myös siitä, että onko seikkaillut semmoisilla seuduilla joilla ei ole kovin tunnettu 🤡.

Ei, en pese näitä ikinä pois.

En minäkään 🤡 Kärppy ilman meikkiä lippis ja huppu päässä, niin tuskin muissa maissa...köh...Slovenissa...kovin moni häntä tunnistaa jos on Juren kanssa vaikka erään konsertin backstagella ollut... 🤡 ja huumori-muistutus, joka tuntuu ihan hölmöltä tähän perään laittaa.

Heh, mulla oli jo ennen tämän lukemista ihan samat kelat, että Juren kanssa on ollut backstagella.

Ja tuli sitä paitsi mieleen myös sellainen, että ehkä Boitsun rentous ja iloisuus lavalla eilen ei johtunutkaan vain siitä, että oli tuollainen mukava "perhetapahtuma" eikä hänellä niin paljon paineita kuin omista keikoista, vaan siihen rentouteen ja hyvään fiilikseen vaikutti joku muukin.

Mutta joo, vain puolitosissani näitä mietiskelen :D

Vierailija
9757/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä e edes enää ketään. 

Vierailija
9759/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa kun mun lasten isä katsoo nykyisin ripset pitkinä kaiken Bojan-materiaalin, mitä hänelle näytän. Sit olin ottanut screen shotin Erikasta Vapaudenpatsaan juurella, joka on minusta tosi upea otos, niin mies jäi minuuttikaupalla jumiin Erikan outoon hameeseen (pitkä pinkki) ja valitti kuvasta. Nurisi, miten hame näyttää muka takapuolelta "vai onko toi muka etumus?" 🤯 

Okei. . . Mä näytän sulle jatkossa vain Kärpän ja Boitsun kuvia niin pysyy hymy naamalla 🤨😆

Tuskin

Vierailija
9760/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös siitä, että onko seikkaillut semmoisilla seuduilla joilla ei ole kovin tunnettu 🤡.

Ei, en pese näitä ikinä pois.

En minäkään 🤡 Kärppy ilman meikkiä lippis ja huppu päässä, niin tuskin muissa maissa...köh...Slovenissa...kovin moni häntä tunnistaa jos on Juren kanssa vaikka erään konsertin backstagella ollut... 🤡 ja huumori-muistutus, joka tuntuu ihan hölmöltä tähän perään laittaa.

Samankaltaisia ajatuksia. Tää harjoitusvideo Mihan keikalta näyttää niin samalta kuin se tänään postattu Kärtsän Tour Wife video NT:ltä 🤡🤡🤡🤡

https://www.tumblr.com/stealthywing/761905315571744768/bojan-kris-and-m…

https://www.tiktok.com/@paidatonkiehuja.official/video/7416721599862230…

Ketju on lukittu.