Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten maksat vuokran

Vierailija
26.11.2024 |

Jos eräpäivään mennessä tulee tilillesi palkka, joka pienempi kun itse vuokra. Lisää sitten kuun puolenvälin jälleen.

Kyllähön jokaisella on pelivaraa aina. Säästää sitten ekasta palkasta seuraavan kuun alkuun. Simppeliä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä töihin

Vierailija
2/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla olen maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittelen vuokranantajalle, jos myöhästyy. Eipä siinä kummempaa. Useimmiten maksan eräpäivänä,

Vierailija
4/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa.

Vierailija
5/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa, koska muita mahdollisuuksia ei ole. Ne käynnit kuitenkin rajoittuu kahteen kertaan kuussa niin jatkan nyt tätä ainakin opintojeni ajan. 

Vierailija
6/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän rintojani vuokranantajalla. Joskus enemmänkin..sillä kuittaan puolet summasta. Ihan ok mulle, mies on osaava.

Vierailija
7/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua otti päähän, kun entisessä työpaikassa maksettiin kaksi kertaa kuussa palkka. Tuntu, ettei kumpikaan pätkä riitä mihinkään ja aina piti säästellä jotain varten.

Sitten vaihdoin duunia ja ostin oman kodin, niin eipä tarvii enää kikkailla. Maksut maksettu 7 vuotta sitten.

Vierailija
8/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilisiirrolla

Vierailija
9/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan maksuissa edellä, nyt maksetaan jo tammikuuta. Helppoa eikö olekin. Vuokranantajalla on oikeus irtisanoa sopimus jo vuokrat on aina myöhässä kai tiesit sen jo ? 

Vierailija
10/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan hieman ja ilmoitan vuokranantajalle että pystyn maksamaan loput vasta hieman myöhemmin.

Mitään ongelmaa ei koskaan ole ollut.

Vierailija
11/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ajan maksuissa edellä, nyt maksetaan jo tammikuuta. Helppoa eikö olekin. Vuokranantajalla on oikeus irtisanoa sopimus jo vuokrat on aina myöhässä kai tiesit sen jo ? 

Pelkäätkö tuhlaavasi rahat jos et maksele vuokria etukäteen? Itse maksan ensi viikolla joulukuun vuokran kuten vuokrasopimuksessa on sovittu. Tammikuun vuokra vasta tammikuussa.

Vierailija
12/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipankissa.