Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkuvastihan täällä on hoettu, että ei haittaa, jos mitään postauksia tapaamisista ei tule?
Niin mä luulen, että porukka kaipaa nyt vaan informaation olinpaikasta noiden vihjeiden jälkeen eli ei välttämättä postauksia tapaamisesta :D Jotain asiaa tiisataan, mutta mitä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vitsi oli lyhyt ja ytimekäs. Missä Käärijä on? Käärijä on puskassa. Seuraavalla kerralla ehkä puun takana.. Tiedä millä metatasolla pitäisi tutkia.
Toki noita videoita voi tulla ties kuinka monta ja K on aina yhtä oudoissa paikoissa, mutta ajankohta tälle videon julkaisulle on se mikä tässä hämmentää. Miksi julkaista nyt ja laittaa ihmiset arvuuttelemaan, kun K on todella kateissa eikä tarkkaa olinpaikkaa tiedetä? Vitsi olisi selvempi, jos toi video olisi julkaistu silloin jos K:sta olisi ollut ihan selvä elonmerkki Suomesta.
Oliskohan sitten albumin julkaisu lähestymään. Eurotouriakaan ei ole taidettu vielä mainostaa vai mainostavatko sitä enää sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkuvastihan täällä on hoettu, että ei haittaa, jos mitään postauksia tapaamisista ei tule?
Niin mä luulen, että porukka kaipaa nyt vaan informaation olinpaikasta noiden vihjeiden jälkeen eli ei välttämättä postauksia tapaamisesta :D Jotain asiaa tiisataan, mutta mitä.
Joo vahva tämä, kun kerran itse leikin aloittivat niin saavat sen viedä maaliinkin. :D En mä itse tapaamisesta kaipaa yhtään sen enempää kuin haluavat kertoa, mutta varmistus olinpaikasta olisi kiva!
Toi H:n stoori on kyllä todella hämmentävä...odotan innolla jatkoa.
Jospa siellä äänitetään yhdessä crazy vocalseja ja halutaan antaa studiolle työrauhaa. Kun kaikki on purkissa, voidaan viettää vähän lomaa ja ehkä jopa somettaa jotain 🤡
Videon musiikki on varmaan kans yksi syy, miksi heräsi epäilyjä. Sehän oli tästä videosta ollut lyhyt pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ajatus siitä, että tämä mysteeri ei koskaan selviä. Kärtsän seuraava postaus tulee torstaina, eikä kerro asian suhteen mitään. Myöhemmin kun häneltä kysytään asiasta, alkaa aina jokin palosireeni soida tai voileipä saa hänet unohtamaan kysymyksen. Vuoden päästä nautadom miettii yhä asiaa ja on jakautunut kahteen eri faktioon, joista toinen uskoo matkan tapahtuneen ja toinen ei. Ja sitten siellä hoivakoti Ehtoolypsyssäkin asia yhä vaivaa.
Mua ainakin hämäis isosti se, että julkisesti ilmoitetaan näkemisestä jossain vaiheessa (Can't wait to see you soon), mutta sitten itse näkeminen tapahtuisi täysin privaatisti.
Ei ois kauhean kivaa kyllä faneja kohtaan, joita heidän tapaamisensa Sloveniassa kiinnostaa.
Kehtaisiko joku vielä kysyä siltä twitteristiltä, että millä kentällä K oli nähty? 🥺
Ei ole mitään tilivelvollisuutta faneille heillä?
Vierailija kirjoitti:
Toi H:n stoori on kyllä todella hämmentävä...odotan innolla jatkoa.
Kyllä, voi olla ihan mitä vaan.. H osaa somen käytön, joten ihan turhaan ei postaile noita arvoituksia.
No eihän K&B mitään velvollisia ole jakamaan mitään, jos eivät halua. Ei se ole faneja kohtaan mitenkään ikävää, jos nyt eivät jaa mitään
Mun mielestä silloin on moraalinen velvollisuus laittaa, jos siitä laitetaan someen fanien tiedoksi yhtään mitään. Kuten nyt on laitettu.
Faneillehan asia ei mitenkään kuulu, vaikka kuinka asiasta olisi ilmoitettu, mutta mehän emme tiedä myöskään, että jos Kärtsä on Sloveniassa, niin liittyykö hiljaisuuteen jotain mahdollisia yllätyselementtejä.
Moraalisesti katsoen olisi väärin jättää laittamatta, jos julkisesti ensin ilmoitetaan jotain.
Ite näin stoorin eka ja ajattelin ilman mitään tekstejäkin, että H koittaa vihjata ettei K ole paikalla, kun ne on melkein aina kuin erottamattomat.
Vierailija kirjoitti:
Faneillehan asia ei mitenkään kuulu, vaikka kuinka asiasta olisi ilmoitettu, mutta mehän emme tiedä myöskään, että jos Kärtsä on Sloveniassa, niin liittyykö hiljaisuuteen jotain mahdollisia yllätyselementtejä.
Moraalisesti katsoen olisi väärin jättää laittamatta, jos julkisesti ensin ilmoitetaan jotain.
Ei olisi. Mitään päivämäärää ei ole kuitenkaan laitettu
Vierailija kirjoitti:
Moraalista sinulla ei ole harmainta aavistustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin haittaisi, onneksi eivät ole näin varmastikaan vielä koskaan menetelleet 🙂 (eli postausten toivominen on ihan terveessä linjassa sen kanssa, mikä on reaalitilannekin, niitä on aina tehty)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällä on kyllä tyyli ladata yllätyselementtejä puskista :D Lempiharrastuksensa fandomin huudattaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällä on kyllä tyyli ladata yllätyselementtejä puskista :D Lempiharrastuksensa fandomin huudattaminen.
Tällä kertaa kirjaimellisesti puskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi. Mitään päivämäärää ei ole kuitenkaan laitettu
Mitään päivämäärää. . . öööh, kuka tässä sanoi, että K nyt siellä on? Vaan meinaan vain, että jos ei tule mitään tietoa, että oli Sloveniassa, niin sanoisin, että sitten hän ei ollut Sloveniassa.
Eikä niin että intoillaan että nähdään ja sit se ois ollutkin nyt, mutta me emme ikinä saisi tietää. Kokisin sen moraalisesti aika ikävänä.
Ei muakaan haittaa jos ei mitään laita, mutta saisi edes tietää että on ollut 😂