Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kyllä tuo ihan Suomelta näyttää, aika erinäköistä se B:n vanhempien kämpän tienoo mitä näkynyt kuvissa.
Mua ei yhtään haittaa vaikka siellä ois joku viisukamujen tapaaminen käynnissä tai tulossa, ihassama. K ja B, they only have eyes for each other!!! 💚💙 Hyvää yötä rakkaat nautalaiset, let the Mayhem continue!
Vierailija kirjoitti:
CSi täällä terve! Huolellisen tutkinnan ja lukuisten kuvakaappausten jälkeen olen 85% varmuudella valmis väittämään, että H:n stoori ei ole Suomesta. Perusteet:
-katulampun johto ilmassa, Suomessa luovuttu näistä, kaikki piuhat yleensä maan alla
-jalkakäytävät puuttuu
-ensimmäisenä näkyvän punatiilisen rakennuksen katto ei suomal. rakennukselle tyypillinen muodoltaan
-kasvusto jollain tapaa rehevämpää kuin Suomessa
-ihan kuin taivaalla olevan sumuverhon takaa siintäisi vuoria tai ainakin korkeita kukkuloita
Ainoa selkeästi Suomeen viittaava elementti videon maisemassa on lopussa vilahtava punainen roskakatos (?). Toki myös talot näyttävät - kattoja lukuunottamatta - melko suomalaisilta, mutta olemmehan kuulleet että JO sanoo Suomen ja Slovenian muistuttavan toisiaan, ehkä myös joidenkin rakennusten osalta? Tässä tämänhetkine analyysini tilanteesta, kunnon tieteilijän tavoin olen valmis mu
Mun mielestä katot on ihan suomalaisia ja okt-alueilla täällä on hyvin tyypillistä että jalkakäytävät puuttuu. Kasvillisuus on kyllä oudon rehevää mun silmään myös mutta voi hyvin olla Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä etäisesti muistikuva kuin olisin joskus aikasemminkin nähnyt Härpäkkeeltä samalaisesta paikasta stoorin. Ajattelin sen automaattisesti olevan hänen kotipihansa.
Mäkin ajattelin että se varmaan asuu tuolla. Tai lähellä ainakin.
Asun kerrostalolähiössä mutta ei tarvitse kävellä kuin kilsa ja tulee omakotitaloalue, jossa on myös pelkästään kadut ja siitä pieni tie pihaan. Ihmiset kävelevät tien laidassa eikä mitään jalkakäytävää.
🤡 meikit naamassa, mutta jotenkin alan taas kallistumaan että kotona on. Pystyiskö oikeesti olemaan kaikki somettamatta.
Kuvista uskon Sloveniaan, H:n juttu voi viitata johonkin muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
🤡 meikit naamassa, mutta jotenkin alan taas kallistumaan että kotona on. Pystyiskö oikeesti olemaan kaikki somettamatta.
No tämä. Kaiken muun voin hyväksyä, mutta että K ei somettaisi välittömästi Slovenian maaperältä jos on sinne vihdoin päätynyt?
Joku urskaz5 ig oli kuvannut Boitsua ilmeisesti eilen Mihan harjoituksissa
https://www.instagram.com/stories/urskaz5/3458634467590016797
Vierailija kirjoitti:
Joku urskaz5 ig oli kuvannut Boitsua ilmeisesti eilen Mihan harjoituksissa
https://www.instagram.com/stories/urskaz5/3458634467590016797
Näyttää olevan Joksujen kaveri. Ainakin Joksujen tili ja kaikki Joksut (paitsi näköjään Kris ei) seuraa häntä
Voi Härtsä minkä teit. Olipahan mayhemit tai sitten pidän meikin rippeet kakkososaa varten naamalla 😭😂
On kyllä hassu tilanne, kun perjantaista asti mietitty ensin, että meneekö Kärtsä Sloveniaan (tai Boitsu Serbiaan) ja nyt että onko se siellä vai ei. :) Ja väitetty silminnäkijäkin olisi asian suhteen ja kuvakin (sieltä ehkä-kentältä), mutta silti emme tiedä.
Vähän myös mietityttää, että jos se H:n vihje liittyisi K:n nykyiseen olinpaikkaan Sloveniassa, miksi niitä tulee näin hitaasti? Yksi, ja sitten ei mitään.
Onpas nyt jakautunut olo. Toisaalta en ymmärrä, miten H:n stoori ei muka vihjaisi K:n olevan Sloveniassa. Eihän koko stoorissa ole muuten mitään järkeä! Mutta toisaalta taas ei K ole postaamatta, jos Sloveniassa olisi, ei varmasti pystyisi siihen, kun ei ole pystynyt millään muullakaan lomalla olemaan somettamatta. Järjellä ajateltuna siis on varmaan Suomessa, mutta mitä ihmettä se H sitten sekoilee ja miksi ei tullut mitään postausta siitä, että kotona ollaan tai pois on lähdössä tms. Yleensä kun sellainenkin vielä tulee ennen täyttä hiljaisuutta.
Huvittaa ajatus siitä, että tämä mysteeri ei koskaan selviä. Kärtsän seuraava postaus tulee torstaina, eikä kerro asian suhteen mitään. Myöhemmin kun häneltä kysytään asiasta, alkaa aina jokin palosireeni soida tai voileipä saa hänet unohtamaan kysymyksen. Vuoden päästä nautadom miettii yhä asiaa ja on jakautunut kahteen eri faktioon, joista toinen uskoo matkan tapahtuneen ja toinen ei. Ja sitten siellä hoivakoti Ehtoolypsyssäkin asia yhä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ajatus siitä, että tämä mysteeri ei koskaan selviä. Kärtsän seuraava postaus tulee torstaina, eikä kerro asian suhteen mitään. Myöhemmin kun häneltä kysytään asiasta, alkaa aina jokin palosireeni soida tai voileipä saa hänet unohtamaan kysymyksen. Vuoden päästä nautadom miettii yhä asiaa ja on jakautunut kahteen eri faktioon, joista toinen uskoo matkan tapahtuneen ja toinen ei. Ja sitten siellä hoivakoti Ehtoolypsyssäkin asia yhä vaivaa.
Mua ainakin hämäis isosti se, että julkisesti ilmoitetaan näkemisestä jossain vaiheessa (Can't wait to see you soon), mutta sitten itse näkeminen tapahtuisi täysin privaatisti.
Ei ois kauhean kivaa kyllä faneja kohtaan, joita heidän tapaamisensa Sloveniassa kiinnostaa.
Kehtaisiko joku vielä kysyä siltä twitteristiltä, että millä kentällä K oli nähty? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin hämäis isosti se, että julkisesti ilmoitetaan näkemisestä jossain vaiheessa (Can't wait to see you soon), mutta sitten itse näkeminen tapahtuisi täysin privaatisti.
Ei ois kauhean kivaa kyllä faneja kohtaan, joita heidän tapaamisensa Sloveniassa kiinnostaa.
Kehtaisiko joku vielä kysyä siltä twitteristiltä, että millä kentällä K oli nähty? 🥺
No eihän K&B mitään velvollisia ole jakamaan mitään, jos eivät halua. Ei se ole faneja kohtaan mitenkään ikävää, jos nyt eivät jaa mitään
Tai sitten vitsi oli lyhyt ja ytimekäs. Missä Käärijä on? Käärijä on puskassa. Seuraavalla kerralla ehkä puun takana.. Tiedä millä metatasolla pitäisi tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faneillehan asia ei mitenkään kuulu, vaikka kuinka asiasta olisi ilmoitettu, mutta mehän emme tiedä myöskään, että jos Kärtsä on Sloveniassa, niin liittyykö hiljaisuuteen jotain mahdollisia yllätyselementtejä.
H oli just todistettavasti Suomessa pelaamassa jalkapalloa, johdot voi hyvin olla ilmassa maaseudulla kun ei ole syrjäseudulla ollut rahaa ja innostusta laittaa pylväitä remonttiin, omakotitalo taustalla näyttää punamultineen tyypilliseltä suomalaiselta talolta ja ei jalkakäytäviä ole kaikilla asuinalueilla. Eikä Härtsän olinpaikka muutenkaan liity välttämättä mitenkään Kärtsän Suomessa oloon tai olemattomuuteen.