Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kun joksut paljastavat keikat ja suomen keikka olisi niin tuleekohan silloin taas mietittyä että tulekohan K heidän keikalleen
Vierailija kirjoitti:
Maks on leikannut hiuksensa aivan siiliksi!
😲
Vierailija kirjoitti:
Kun joksut paljastavat keikat ja suomen keikka olisi niin tuleekohan silloin taas mietittyä että tulekohan K heidän keikalleen
Ai katsomoon vai?
Totta kai K postaa Ljubljanasta sitten kun sinne pääsee. Tuskin reaaliajassa mutta postaa kyllä 😅
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sitä tarvii sen kummemmin miettiä. Jos ei oo omaa keikkaa kyseisenä päivänä, niin taatusti tulee. Lavalle tuskin enää tulee CCC:tä vetämään, mutta sitähän ei tiedä onko siinä vaiheessa jotain muuta yhteistä esitettävää.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai K postaa Ljubljanasta sitten kun sinne pääsee. Tuskin reaaliajassa mutta postaa kyllä 😅
Ei voi olla postaamatta 😄
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa tämmöistä. Sopii ihan kaikkien silmille.
https://www.instagram.com/p/C_8anKdN49j/?igsh=djNjYzFqYmx3a3Zs
T. Kökkis
Aivan ihana! B:llä sopivalla tavalla omistajan ote ja ilme. K pakahtumassa onnesta. Olet onnistunut tavoittamaan melkoisen määrän ljubavia yhteen kuvaan.
Milloinkohan tulee uus OF and why is Bojan there
Ei oo muuten tullut viikkokirjettä Jokereilta ainakaan vielä. Vaikka ehtii tietysti vielä tulemaan tänäänkin, tai vaikka huomenna.
Ääh mulla tulee hirveä matkakuume, kun koko ajan joku puhuu lennoista ja matkoista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna -23 ao3:ssa julkaistiin näköjään vain kolme suomenkielistä ficciä (kiitokset rohkeille suomen kielen esitaistelijoille), ja -24 suomenkieliset ficit ryöpsähtivät kunnolla esiin. Nyt suomeksi kirjoitettuja ficcejä on 54. Valtaosa, yli tuhat, on englanniksi.
Mä luulen, että kirjoittajat on saattanut ajatella ettei suomenkielisille ficeille löydy paljon lukijoita, mutta lukioficin suosion myötä muutkin on huomannut, että myös suomeksi kannattaa kirjoittaa.
Kyllä se suosio lähti nousuun jo ennen sitä, esim. Odusin ja erasedjannan myötä. :)
Odus on mun lemppari. Stella Aellan lisäksi <3
Vierailija kirjoitti:
Ääh mulla tulee hirveä matkakuume, kun koko ajan joku puhuu lennoista ja matkoista :D
^joku siis me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuuskakosinta tai Are you 😄🙃
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Khaarija-OF:ää ja varmaan vähintään pyörtyisin, jos Boitsu siellä vilahtaisi. Se kyllä tuntuu niin utopistiselta ajatukselta, että en taida viitsiä edes vetää pellemeikkiä naamaan sen takia 😅
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei Kärtsä ole kuvannut Serbiassa mitään itsekseen julkisella paikalla, ihmisten suhtautuminen ei ole välttämättä sama kuin Saksassa tai Espanjassa. :D Tosin ei ehkä tuolla säällä ole muutenkaan houkutellut.
Vierailija kirjoitti:
Ljubljanaan pääsisi vielä suoralla lennolla lokakuun ajan. Sen jälkeen täytyy odottaa huhtikuuhun (tai vaihtaa konetta.)
Ole hyvä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuuskakosinta tai Are you 😄🙃
Mä haluaisin jonkun käärmeenlumoajatanssin Ljubljanan linnan edustalta 😁
En usko, että K ei pystyisi olematta postaamatta mitään sloikuista tai B:nista ja etenkin maasta jossa ei ole vielä käynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ljubljanaan pääsisi vielä suoralla lennolla lokakuun ajan. Sen jälkeen täytyy odottaa huhtikuuhun (tai vaihtaa konetta.)
Ole hyvä. :D
Tai mennä Venetsian kautta, ei ole kaukana sekään.
Levyllä siis ja myös livenä