Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. . . :( Ei vaikuttaisi Jerppa olevan kämpillä. . . Mitähän Bojan tuossa oikein harjoittelee? :D Jotain fanfaaria a la Also sprach Zarathustra? :DD
Tervetulofanfaarit poikkikselle
Myönnän että sydän jätti muutaman lyönnin välistä, kun mietin että entä jos kamera kääntyy Jereen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muuten tullut viikkokirjettä Jokereilta ainakaan vielä. Vaikka ehtii tietysti vielä tulemaan tänäänkin, tai vaikka huomenna.
Voi myös olla ettei tuu ollenkaan, koska eilen tuli openstagen kautta viesti siitä q&a:sta ja siinä vastattiin aika moneen kysymykseen koskien myös sitä, mikä levyn tilanne on tällä hetkellä ja vahvistettiin Bluzan julkaisupäivä ja milloin Balkan tour julkaistaan. Joten tuskin heillä on nyt enää mitään uutta kerrottavaa. Voi olla, että ensi viikolla sitten tulee jo pätkä Bluzasta kuunneltavaksi.
Tosin ei voi olettaa, että kaikilla on Discord.
Vaikea uskoa, että Jerppa ois just saapunut Ljubljanaan kun B ja muut Joksut treenikämpällä. Tai ehkä Nace on hakemassa ja muut harjoittelevat tervetulofanfaaria K:n kunniaksi. 😉
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi enää hirveästi toivoa mitään, mutta lento Belgradista on myös just laskeutunut Ljubljanaan. 🤡
Eikö se saavu vasta vajaan tunnin päästä? Vähän ennen klo 20 paikallista aikaa?
Ehkä ne harjoittelee fanfaaria jonka soittavat kohta, kun Jerppa saapuu 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan kun on torstaina mukana siellä Krisin isän keikalla, niin aika selvää ettei Bojankaan ole lähdössä liitelemään mihinkään päin maailmaa ennen sitä.
Stoori varmaan on tosiaan tänään kuvattu, joten en usko myöskään, että B enää lähtisi Serbiaan kun pitää olla keskiviikkona viimeistään taas takas Ljubljanassa. Eli jos tapaavat, niin K menee sinne.
Mä vähän kummastelin koko ajan sitä intoa laittaa Boitsu autoon kohti Serbiaa, kun hänellä on ihan just konsertti eikä kauheasti aikaa liikkua. Kyllä K voi yhtä hyvin piipahtaa nyt Ljubljanassa lyhyellä visiitillä ja sitten toistamiseen myöhemmin talvella. Tai sitten tulee vasta myöhemmin yksi reissu. B kuitenkin sanoi, että on some plans for the colder months, eli monikossa. Se voi tarkoittaa jotain tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan kun on torstaina mukana siellä Krisin isän keikalla, niin aika selvää ettei Bojankaan ole lähdössä liitelemään mihinkään päin maailmaa ennen sitä.
Stoori varmaan on tosiaan tänään kuvattu, joten en usko myöskään, että B enää lähtisi Serbiaan kun pitää olla keskiviikkona viimeistään taas takas Ljubljanassa. Eli jos tapaavat, niin K menee sinne.
Mä vähän kummastelin koko ajan sitä intoa laittaa Boitsu autoon kohti Serbiaa, kun hänellä on ihan just konsertti eikä kauheasti aikaa liikkua. Kyllä K voi yhtä hyvin piipahtaa nyt Ljubljanassa lyhyellä visiitillä ja sitten toistamiseen myöhemmin talvella. Tai sitten tulee vasta myöhemmin yksi reissu. B kuitenkin sanoi, että on some plans for the colder months, eli monikossa. Se voi tarkoittaa jotain tai sitten ei.
Viimeksikin menivät sinne yhdeksi yöksi, joten en ymmärrä miksi yhden tai parin yön reissu ei olisi ollut aivan mahdollinen.
Klo 21 Suomen aikaa laskeutuu Belgradin lento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole monikossa niin, että viittaisi moneen matkaan.
Huumoria ihmiset, ei kaikkea hepulointia kannata niin tosissaan ottaa.
Eli annetaan ihmisten (myös mun) kuvittelemassa Boitsua ajelemassa autolla Kärppää kaappamaan, jos siitä iloa saa.
Paikallista aikaa tosiaan taisi lähteä 18:30 lento ja meidän aikaan tunnin myöhemmin eli 19:30.
Tuli mieleen sekin että Feel Slovenia ig-tili seuraa kärppää.
Hieman ihmetyttää kommentit, että K ei menisi nyt Sloveniaan, kun jo torstaina Gusti-ilta. Voihan K mennä sinne katsomaan tai viettää jonkin aikaa muussa seurassa tai yksinään. Mun veikkaus meikit naamalla on, että K on siellä tunnin kuluttua ja on siellä viikon 🤡💚💙🤡
Vierailija kirjoitti:
Hieman ihmetyttää kommentit, että K ei menisi nyt Sloveniaan, kun jo torstaina Gusti-ilta. Voihan K mennä sinne katsomaan tai viettää jonkin aikaa muussa seurassa tai yksinään. Mun veikkaus meikit naamalla on, että K on siellä tunnin kuluttua ja on siellä viikon 🤡💚💙🤡
Oon messissä! 🤡💙💚
Jospa nuo kaikki hengailee yhdessä näin sunnuntai-iltana siksi, että haluavat kaikki olla moikkaamassa Jereä heti kun saapuu 🤡
Ei se K ole menossa Sloveniaan nyt. . . En jotenkin näe sitä reissua tähän. . . Gf mukana ja kaikki, Bojan ei taatusti odota sellaista lomaa. Tai yhdessäoloa.
Ihmettelen siis vain sitä see you soonia, kun en myöskään näe Bojania minnekään euro tourille osallistumassa. Ihmiset täällä taas projisoi, kun itse haluavat niitä keikkoja nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän kummastelin koko ajan sitä intoa laittaa Boitsu autoon kohti Serbiaa, kun hänellä on ihan just konsertti eikä kauheasti aikaa liikkua. Kyllä K voi yhtä hyvin piipahtaa nyt Ljubljanassa lyhyellä visiitillä ja sitten toistamiseen myöhemmin talvella. Tai sitten tulee vasta myöhemmin yksi reissu. B kuitenkin sanoi, että on some plans for the colder months, eli monikossa. Se voi tarkoittaa j
Viimeksikin menivät sinne yhdeksi yöksi, joten en ymmärrä miksi yhden tai parin yön reissu ei olisi ollut aivan mahdollinen.
Selitä vielä miksi Boitsu ois mennyt sinne?
Vihreän boleron tarinaa. Alussa ihana wanha pätkä viisukeväältä (Kärtsä fanin tekemässä keltaisessa bolerossa).
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5252745d-65e7-499c-a159-2a247c…
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen sekin että Feel Slovenia ig-tili seuraa kärppää.
Niin, toukokuusta saakka.