Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sitä kun lähes kaikissa suomenkielisissä ficeissä keitetään aina teet
Samoin! Lämmin teekuppi kädessä juurruttaa hetkeen, se on ihana mielikuva.
Suomi on kuitenkin kahvimaa ja suomalaiset kahvikansaa et sinänsä epäuskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittää Bluza. Ei auta kuin luottaa Joksujen sanaan (rakastavat sitä enemmän kuin tour-versiota.) Salaa tosin toivon että levyversioon olisi lisätty yllätysvetona sello. 😄
Se on vain yksi biisi, ei se nyt voi noin tärkeä olla. Ellei sitä sitten tietenkin pidä Bojanin julkisena rakkaudentunnustuksena Jerelle, niin sit ymmärrän. Itse pidän, mutta mä oon ihan ookoo sen kanssa, että siitä on sitten olemassa ne tutut liveversiot.
Se siinä onkin kun ei ole minulle vain yksi biisi. Heittämällä lempparini Joksuilta yhden kuulemiskerran jälkeen. Siksi jännittää, millaiseksi se on muuttunut.
B ei seurustele tällä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomenkieliset ficit lisääntyneet tosi paljon? Niitä tuntuu olevan nyt runsaasti. Johtuneeko siitä että sad bojere bitchit on enää lähinnä suomalaisia.
On keväästä alkaen tullut useita mikä on kiva, koska suomeksi kirjoitettuna niissä on ihan erilainen fiilis ja moni on ollut todella hyvin kirjoitettu. Ja olen vähän itsekin yllättynyt, koska olen lukenut +20v vain enkun kielisiä ficcejä enkä ennen lukio-AU:ta olisi voinut kuvitellakaan lukevani mitään suomeksi kirjoitettua.
Mä oon koko ajan sanonut, että suomeksi, kiitos. Paljon parempi lukukokemuksena, olipa tarina nyt oikeastaan millainen vaan. (Kunhan on Bojere)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomenkieliset ficit lisääntyneet tosi paljon? Niitä tuntuu olevan nyt runsaasti. Johtuneeko siitä että sad bojere bitchit on enää lähinnä suomalaisia.
On keväästä alkaen tullut useita mikä on kiva, koska suomeksi kirjoitettuna niissä on ihan erilainen fiilis ja moni on ollut todella hyvin kirjoitettu. Ja olen vähän itsekin yllättynyt, koska olen lukenut +20v vain enkun kielisiä ficcejä enkä ennen lukio-AU:ta olisi voinut kuvitellakaan lukevani mitään suomeksi kirjoitettua.
Joo mäkin oon yllättäen tykännyt niistä ja siellä onkin muutama tosi hyvä kirjoittaja suomen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sitä kun lähes kaikissa suomenkielisissä ficeissä keitetään aina teet
Suomi on kuitenkin kahvimaa ja suomalaiset kahvikansaa et sinänsä epäuskottavaa.
Höpö höpö. Mä, joka kommentoin tuota, join myös 35-vuotiaaksi asti aina vain teetä (kuumajuomista). Nykyisin tosin kahvia, mutta oonkin tällainen kääkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon koko ajan sanonut, että suomeksi, kiitos. Paljon parempi lukukokemuksena, olipa tarina nyt oikeastaan millainen vaan. (Kunhan on Bojere)
No ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkin oon yllättäen tykännyt niistä ja siellä onkin muutama tosi hyvä kirjoittaja suomen kielellä.
Ei ole yhtään yllättävää. Enkku on noihin(kin) ihan paska kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tunne selvästikään aihetta riittävän hyvin. Perehdy paremmin.
Oon tehnyt syysistutuksia, siivoillut hieman, käynyt kirppiksillä, pohtinut pitäisikö runsaasta omenasadosta tehdä vielä yksi erä sosetta. Oon ehtinyt lukea myös ficcejä, katsella telkkaria. Eilen hurahti pari tuntia Discordin puolella.
Jotkut saavat kyllä kaikesta jankkauksen aikaiseksi 😂 Nytkö seuraavaksi riitelyä tee vs. kahvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun et osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, koska Jerppa ei juo kahvia :D
Juoko teetä?
Aamupalalla marjateetä, kuten hän Pirkan jutussa kertoo. Puuroa ja teetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette ehtineet tehdä viikonloppuna paitsi mayhemoida?
Tein töitä, siivosin vähän, opiskelin useampaa slaavikieltä, kävin parilla kävelyllä saderintamien välissä, shoppasin second hand -putiikissa, kirjoitin ficciä ja tein ruokaa. Normaalisti en enää kokkaa, vaikka se on suuri intohimoni, koska siihen menee liikaa voimia, mutta välillä iskee sellainen pakko vääntää hampaat irveessä. Eilen tein kantarellikastiketta valkkarilla ja salottisipulilla ja söin spätzlen kanssa, tänään tekeillä mystinen randomfrittata, johon tulee kurpitsaa, okraa, salottia, osterivinokasta ja kumaatteja.
Mmitä ovat kumaatit? Ihan uusia tuttavuuksia.
Mä haluun seuraavalla JO:n suomen keikalla puhuu enemmän suomea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette ehtineet tehdä viikonloppuna paitsi mayhemoida?
Tein töitä, siivosin vähän, opiskelin useampaa slaavikieltä, kävin parilla kävelyllä saderintamien välissä, shoppasin second hand -putiikissa, kirjoitin ficciä ja tein ruokaa. Normaalisti en enää kokkaa, vaikka se on suuri intohimoni, koska siihen menee liikaa voimia, mutta välillä iskee sellainen pakko vääntää hampaat irveessä. Eilen tein kantarellikastiketta valkkarilla ja salottisipulilla ja söin spätzlen kanssa, tänään tekeillä mystinen randomfrittata, johon tulee kurpitsaa, okraa, salottia, osterivinokasta ja kumaatteja.
Mmitä ovat kumaatit? Ihan uusia tuttavuuksia.
Sellaisia tosi maukkaita tomaatteja, jotka ovat samaan aikaan vihreitä ja punaisia. :) Ei ole tarkoitettu ruoanlaittoon vaan tuoreena syötäviksi, mutta niitä myydään yleensä vain pakattuina ja pari ehti mennä aika nuutuneeksi, niin kokeilen laittaa niitä uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saavat kyllä kaikesta jankkauksen aikaiseksi 😂 Nytkö seuraavaksi riitelyä tee vs. kahvi?
Vai enkku vs. suomi.
En tiedä kuka näitä jankkauksia saa aikaan, kun nämäkin kaksi aihetta on mielipiteitä, ei kumpikaan ole parempaa tai huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun et osaa?
Osaan, mutta luen paljon mieluummin suomeksi.
Mä olen itsekin alkanut kirjoittaa ficciä, vain koska niitä alkoi tulla suomeksi. Ehkä muillakin ollut samaa ilmiötä (huomattu että ne on tykättyjä myös). Olen vain hirveän hidas kirjoittaja ja englannilla olisin haudassa ennen ficin valmistumista, koska en ole koskaan ollut mikään runeberg kirjallisessa annissa siinä. En kyllä suomeksikaan, mutta ei ainakaan tarvi miettiä joka lauseen kohdalla erikseen, että onko tässä joku virhe vai ei. 😄 Saa nähdä valmistuuko ikinä tai kehtaanko mihinkään laittaa, mutta on ollut kiva kirjoitella taas pitkästä aikaa. Nuorempana tuli harrastettua paljonkin.
Mjaa, miksi et? Jos sekin saa ennakkojulkaisun slo radioasemalla?