Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
7401/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Häärijällä tyttistä ?

On. Mut hän ei halua työntää itseään kuviin kuten NM.

Vierailija
7402/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiki 😍 Love him! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K tykkää naiseuden ulkoisista tunnusmerkeistä! 💗Taskuvenusta pukkaa toisensa jälkeen

Vierailija
7404/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viettänyt sukujuhlat, siivoillut vähän, tehnyt esivalmisteluja ensi viikon ruokiin. Pilkoin mm. 🥕. 

Vierailija
7405/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette ehtineet tehdä viikonloppuna paitsi mayhemoida?

Katsonut Davis Cup tennistä, aloitellut fanitaidetta, paistellut nugetteja ja pizzoja.

Käynyt ostoksilla ja ehdinpä vielä pienen kävelylenkinkin tehdä ja kyllä mayhemeille jäi vielä aikaakin.

Vierailija
7406/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt huonekaluostoksilla ja sisustanut kotia, käynyt kaupassa ja laittanut ruokaa, siivonnut ja pessyt pyykkiä, urheillut ja käynyt joogassa. Äsken olin saunassa ja seuraavaksi ajattelin keittää teetä ja lukea muutaman ficin. 

Vierailija
7407/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän Boitsu taas kesken keikan halimassa Kärtsää 💙💚

Vierailija
7408/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää Bluza. Ei auta kuin luottaa Joksujen sanaan (rakastavat sitä enemmän kuin tour-versiota.) Salaa tosin toivon että levyversioon olisi lisätty yllätysvetona sello. 😄

Vierailija
7409/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä kun lähes kaikissa suomenkielisissä ficeissä keitetään aina teet

Vierailija
7410/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sitä kun lähes kaikissa suomenkielisissä ficeissä keitetään aina teet

Varmaan, koska Jerppa ei juo kahvia :D

Vierailija
7411/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jännittää Bluza. Ei auta kuin luottaa Joksujen sanaan (rakastavat sitä enemmän kuin tour-versiota.) Salaa tosin toivon että levyversioon olisi lisätty yllätysvetona sello. 😄

Se on vain yksi biisi, ei se nyt voi noin tärkeä olla. Ellei sitä sitten tietenkin pidä Bojanin julkisena rakkaudentunnustuksena Jerelle, niin sit ymmärrän. Itse pidän, mutta mä oon ihan ookoo sen kanssa, että siitä on sitten olemassa ne tutut liveversiot. 

Vierailija
7412/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoko teetä?

Vierailija
7413/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein töitä, siivosin vähän, opiskelin useampaa slaavikieltä, kävin parilla kävelyllä saderintamien välissä, shoppasin second hand -putiikissa, kirjoitin ficciä ja tein ruokaa. Normaalisti en enää kokkaa, vaikka se on suuri intohimoni, koska siihen menee liikaa voimia, mutta välillä iskee sellainen pakko vääntää hampaat irveessä. Eilen tein kantarellikastiketta valkkarilla ja salottisipulilla ja söin spätzlen kanssa, tänään tekeillä mystinen randomfrittata, johon tulee kurpitsaa, okraa, salottia, osterivinokasta ja kumaatteja.

Vierailija
7414/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla oikeasti todella upeaa kuultavaa. Ongelmani on se, etten pysty kuuntelemaan sitä, mutta odotan ensin teidän palautetta 😄

Vierailija
7415/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoko teetä?

Juu.

Vierailija
7416/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään käynyt puolison kanssa kävelyllä ja kirjastossa, kaivanut syysvaatetta esiin, lukenut ficciä ja vaihtanut sohvatyynyille uudet-vanhat päälliset. Pitäisi vielä lähteä kauppaan ja illasta katsoa ehkä Gilmoren tyttöjä. 

Vierailija
7417/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoko teetä?

Joo, juo marjateetä

Vierailija
7418/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomenkieliset ficit lisääntyneet tosi paljon? Niitä tuntuu olevan nyt runsaasti. Johtuneeko siitä että sad bojere bitchit on enää lähinnä suomalaisia.

Vierailija
7419/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Lämmin teekuppi kädessä juurruttaa hetkeen, se on ihana mielikuva.

Vierailija
7420/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomenkieliset ficit lisääntyneet tosi paljon? Niitä tuntuu olevan nyt runsaasti. Johtuneeko siitä että sad bojere bitchit on enää lähinnä suomalaisia.

On keväästä alkaen tullut useita mikä on kiva, koska suomeksi kirjoitettuna niissä on ihan erilainen fiilis ja moni on ollut todella hyvin kirjoitettu. Ja olen vähän itsekin yllättynyt, koska olen lukenut +20v vain enkun kielisiä ficcejä enkä ennen lukio-AU:ta olisi voinut kuvitellakaan lukevani mitään suomeksi kirjoitettua.

Ketju on lukittu.