Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Eikös muuten Joost myynyt kaksi keikkaa loppuun (melko nopeasti)? Tämä kyllä kertoo siitä viisuhulluudesta mikä Suomessa on?
Mun mielestä tässä mainitsemassasi asiassa nimenomaan kertoo muusta, kuin viisuhulluudesta. Muutoin se BLn keikka olisi myyty myös aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään usko, että B nyt keskittyy näyttelemiseen, mutta näyttelijä hän on silti. Yhtälailla, kun kirjan kirjoittanut on kirjailija, vaikka ei koskaan uutta teosta kirjoittaisi.
Itse asiassa tästä nimenomaisesta jutusta on hyvin monenlaisia näkemyksiä. Monen mielestä pitää olla kirjoittanut useampi kirja, että on kirjailja. Siksi en itsekään kehdannut sanoa olevani, ennen kuin olin julkaissut useamman.
Itse olen kirjoittanut vain yhden, eikä ole ikinä ollut fiilistä, etten sitä "kirjailija-titteliä" olisi ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin odotan esimerkkejä päinvastaisesta siinä yhteydessä, kun kirjoitan Boitsun olevan rakastunut Jereen, pelkuri. Laita laita! Vai onko sulla yhtäkään mielessä? Ei tainnut olla, koska olet valehtelija.
Häh. Nyt meni ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään usko, että B nyt keskittyy näyttelemiseen, mutta näyttelijä hän on silti. Yhtälailla, kun kirjan kirjoittanut on kirjailija, vaikka ei koskaan uutta teosta kirjoittaisi.
Siis että ammatti on näyttelijä? Me nyt selvästi ymmärretään eri tavalla käsite ammatti.
En mä sano mitään ammatista, sanoin vaan et hän on näyttelijä. Koska onhan hän, kun on näytellyt isossa roolissa.
Ei se tee näyttelijää. On näytellyt, mutta ei voida sanoa näyttelijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että ammatti on näyttelijä? Me nyt selvästi ymmärretään eri tavalla käsite ammatti.
En mä sano mitään ammatista, sanoin vaan et hän on näyttelijä. Koska onhan hän, kun on näytellyt isossa roolissa.
No täällä ei tiedä kenelle milloinkin on vastaamassa, mutta siis luulin keskustelevani saman kanssa, joka kirjoitti näin:
"Siis hänen ammattinsa on näyttelijä muusikon lisäksi. Ei sitä nyt voi pois viedä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee näyttelijää. On näytellyt, mutta ei voida sanoa näyttelijäksi.
Tottakai voi, ihan voit itse tarkistaa mitä se termi tarkoittaa. Mun mielestä aika isoa hänen vähättelyään itseasiassa yrittää väittää näin.
Mä olin 5-vuotiaana kesäteatterissa roolissa. Olen siis näyttelijä. Olen alakoulussa kirjoittanut juttuja, meillä oli sellaiset juttu-vihkot, johon sai kirjoitella kun oli muut tehtävät tehty. Olen siis kirjailija. Teininä kirjoittelin raastavia rakkausrunoja, olen siis runoilija. On mulla hitto ammatteja tuon palkkatyöni (sosiaalialan ohjaaja) lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin odotan esimerkkejä päinvastaisesta siinä yhteydessä, kun kirjoitan Boitsun olevan rakastunut Jereen, pelkuri. Laita laita! Vai onko sulla yhtäkään mielessä? Ei tainnut olla, koska olet valehtelija.
Häh. Nyt meni ohi
Selkeä psykoosi puhkeamassa eräällä taas, ohi vaan.
Ittelläs on, ilkeä harhoja näkevä valepukki.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 5-vuotiaana kesäteatterissa roolissa. Olen siis näyttelijä. Olen alakoulussa kirjoittanut juttuja, meillä oli sellaiset juttu-vihkot, johon sai kirjoitella kun oli muut tehtävät tehty. Olen siis kirjailija. Teininä kirjoittelin raastavia rakkausrunoja, olen siis runoilija. On mulla hitto ammatteja tuon palkkatyöni (sosiaalialan ohjaaja) lisäksi.
Jos olisit lapsena näytellyt elokuvassa tai sarjassa, olisit lapsinäyttelijä.
Siis sanaa näyttelijä voi käyttää joko ammattiterminä tai sitten vain kuvaamaan henkilöä joka on persoonaltaan hyvin teatraalinen joko positiivisessa tai negatiivisessa merkityksessä. Asiayhteys ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanaa näyttelijä voi käyttää joko ammattiterminä tai sitten vain kuvaamaan henkilöä joka on persoonaltaan hyvin teatraalinen joko positiivisessa tai negatiivisessa merkityksessä. Asiayhteys ratkaisee.
Tai kuvaamaan ihmistä, joka on näytellyt ja saanut siitä palkkaa. Ei tarvitse olla hänen aktiivinen ammattinsa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa mennä kyllä jo aika hämäräksi. :D Ei, "näyttelijä" ei ole kuvaus kenenkään persoonallisuudelle. Kun se on ihan työtä.
Vierailija kirjoitti:
Huumori, delulut ja mayhemit on paatin suola, ne kuuluu tänne.
Mitä enemmin saadaan "pöhköjä", ihania, hassuja, hulluja mayhemeitä aikaan, sitä hauskempi täällä on olla.
Joku jo mainitsi "Putkikassi" episodin, se oli ihan mahtavuutta.
Eilen oli jo vähän tätä näkyvissä, kun oli juttua "Kärpän ryöstöstä" morsiamen ryöstön sijasta.
Lisää vaan pökköä pesään! Mayhemit ja hepulit tulille!
Jokos tää Kärppy on saatu pussi päässä pötköttämään Boitsun syliin sinne auton takapenkille?
Ja ohitellaan todellakin ankeuttajat! Long live Bojere!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kuvaamaan ihmistä, joka on näytellyt ja saanut siitä palkkaa. Ei tarvitse olla hänen aktiivinen ammattinsa.
Siinä mielessä kyllä, että jos olin 5 vuotta sitten putkimies ja sitten luin lääkäriksi, niin ei kai musta koko loppuelämäni tarvitse puhua putkimies-lääkärinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä itse uskon, että Bojan on rakastunut Jereen, mutta saan yleensä realismi-ehdotelmiini pelkkää alapeukkua. "
Se johtuu vain siitä, miten esität ne omat ajatuksesi. Yleensä sitä toista henkilöä tavalla tai toisella mustamaalaten.
Eikö oikein löytynyt, idiootti, väitteesi perustaksi yhtään mitään? 😆
Löytyisi paljonkin. Sun vastaus taas vaan muistutti siitä, kuinka sairas ihminen oikeasti olet ja tajusin, etten todellakaan halua olla se, joka villitsee sun sekoiluasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Bojan niin olisin kyllä ilahtunut että K menee Serbiaan, Balkanin maahan, jossa hänellä sukujuuria. Varmasti on ollut tietoinen jo pitkään että broski sinne menee, antanut vinkkejä yms. Ja Bojanina kyllä houkuttaisi mennä sinne K:ta tapaamaan
Cvjetićanin (Serbian kyrillisillä: )
Takamatkalta tuhahtelen, että kyllä mun mielestä Jerpan ois jo korkea aika mennä braderin luo kun noin lähelle on päässyt, eikä aina (lainausmerkit) juoksuttaa Boitsua pitkin Eurooppaa. 😊 Tämä nyt kuitenkin vitsillä ja kaikella rakkaudella, pääasia kuitenkin ois että näkisivät JOSSAKIN, ihan sama missä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Bojan niin olisin kyllä ilahtunut että K menee Serbiaan, Balkanin maahan, jossa hänellä sukujuuria. Varmasti on ollut tietoinen jo pitkään että broski sinne menee, antanut vinkkejä yms. Ja Bojanina kyllä houkuttaisi mennä sinne K:ta tapaamaan
Takamatkalta tuhahtelen, että kyllä mun mielestä Jerpan ois jo korkea aika mennä braderin luo kun noin lähelle on päässyt, eikä aina (lainausmerkit) juoksuttaa Boitsua pitkin Eurooppaa. 😊 Tämä nyt kuitenkin vitsillä ja kaikella rakkaudella, pääasia kuitenkin ois että näkisivät JOSSAKIN, ihan sama missä!
Milloin Jerppa on juoksuttanut Btä pitkin Eurooppaa jos ei ota huomioon ensimmäistä Helsingin reissua? Muuthan on olleet töiden takia matkustelua. Ja toki Jerppa seurasi braderia myös Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Jerppa on juoksuttanut Btä pitkin Eurooppaa jos ei ota huomioon ensimmäistä Helsingin reissua? Muuthan on olleet töiden takia matkustelua. Ja toki Jerppa seurasi braderia myös Vir
Ihanaa että oot noin tosikko. Mutta miksi ei kun JERE on kyseessä?
Mulla ei ole silleen väliä missä he tapaavat onko se serbiassa vai sloveniassa tai suomessa, mutta välitän he vain näkevät toisensa ja uskon myös ,että he rakastavat toisiaan ja rakkautta on erilaista
Kannatan!