Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on taas valvonut aamutunneille eli herääminen varmaan vasta puolen päivän jälkeen.
T. Aina väärässä
Eli mennyt ajoissa nukkumaan, että herää aikaisin aamulennolle Sloveniaan. Eiks niin?😉
Puhutko kenties huomisaamusta? Ne häät ovat vasta tänään, eli tuskinpa K lentelee tänään yhtään mihinkään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai Boitsu rakastaa Kärtsää ja Kärtsä Boitsua! 💙💚
Rakkautta on monenlaista ja se on aina ihanaa! 💕
Ei aina. Tai no se sana on niin väärin käytetty usein.
Ei rakkauden kokemusta voi määritellä kuin jokainen itse. Se on kokemuksellista, subjektiivista muru <3
Vierailija kirjoitti:
"Mä itse uskon, että Bojan on rakastunut Jereen, mutta saan yleensä realismi-ehdotelmiini pelkkää alapeukkua. "
Se johtuu vain siitä, miten esität ne omat ajatuksesi. Yleensä sitä toista henkilöä tavalla tai toisella mustamaalaten.
Sulla ei ole edes yhtäkään esimerkkiä antaa siitä kun mä ehdotan jotain asioita realistisesti, joissa Bojan on rakastunut Jereen, ja silti arvostelet ja haukut.
Yksi esimerkki on esim että oon pitänyt pinnalla näkemyksiä, että Sbj ja Bluza ovat Jerestä. Niin esitäpäs nyt perustelut noista näkemyksistä tälle: "Yleensä sitä toista henkilöä tavalla tai toisella mustamaalaten."
Miten mä mustamaalaan tossa Jereä, hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin hankalaa kestää deluluita, niin miksi viettää aikaa täällä? Ei tämä palsta, sen enempää kuin Tumppukaan ole tieteellisiin faktoihin perustuva tietotoimisto. Fandomin yhteisöihin ei kaivata henkilöitä, jotka kerta toisensa jälkeen yrittävät saada hyvää ilmapiiriä alas.
Yhteisö ?
"Yhteisöllä tarkoitetaan joukkoa ihmisiä, joita yhdistää jokin yhteinen asia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksujen uusi haastattelu: Whenever we go to Finland, we are thrilled. It is always top-notch there. Last year we played in Turku where 2800 people came to listen to us, which was something special to us. The venue was sold out. Kysymys oli siis, että kun he on esiintynyt kaikkialla ympäri Eurooppaa, niin onko joku esiintyminen jäänyt erityisesti mieleen.
Nyt Turun Logomo myisi enemmän paikkoja. Joksujen kannattaisi kokeilla kepillä jäätä ja ottaa joku isompi keikkapaikka.
Millä perusteella?
On sellainen fiilis, että ovat Suomessa vakiinnuttaneet fanikuntansa ja uuden albumin myötä tulisi uusia kuuntelijoita. Uskoisin myyvän lippuja enemmän kuin tuo 2800.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on taas valvonut aamutunneille eli herääminen varmaan vasta puolen päivän jälkeen.
T. Aina väärässä
Eli mennyt ajoissa nukkumaan, että herää aikaisin aamulennolle Sloveniaan. Eiks niin?😉
Puhutko kenties huomisaamusta? Ne häät ovat vasta tänään, eli tuskinpa K lentelee tänään yhtään mihinkään 😅
Miksi pelkkiä alapeukkuja? Tänään on se hääpäivä, jos joku ei vielä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aina väärässä
Mistä puhut? Ne häät, joissa K oli vieraana, oli eilen. Eli tänään on ihan mahdollista lentää. Tuskin lähti aamulla, mutta iltapäivä tai ilta on ihan mahdollisia. Toki myös huominen.
Vierailija kirjoitti:
"Mä itse uskon, että Bojan on rakastunut Jereen, mutta saan yleensä realismi-ehdotelmiini pelkkää alapeukkua. "
Se johtuu vain siitä, miten esität ne omat ajatuksesi. Yleensä sitä toista henkilöä tavalla tai toisella mustamaalaten.
Mitähän sä itse oot tehnyt tuon näkemyksen elossapitämisen eteen? Et varmaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on näyttelijä.
No itse asiassa ei oo. Näytellyt parissa tuotannossa, mutta ihan samalla perusteella voisit sanoa, että esim. Robin on näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin hankalaa kestää deluluita, niin miksi viettää aikaa täällä? Ei tämä palsta, sen enempää kuin Tumppukaan ole tieteellisiin faktoihin perustuva tietotoimisto. Fandomin yhteisöihin ei kaivata henkilöitä, jotka kerta toisensa jälkeen yrittävät saada hyvää ilmapiiriä alas.
Yhteisö ?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aina väärässä
Toisaalta herra on tottunut niin vähiin yöuniin, että varmaan onnistuisi jokatapauksessa heräämään aamulennolle. 😂
Kello kun soi, niin tää blondi pörröpää on noussut Kärppänä istumaan ja kuin mangusti katsellut ympärilleen. Sit muistanut mihin on menossa ja hymy levinnyt kasvoille. Tekstannut Boitsulle: I awake, coming Slovenia! ja noussut nopsalle aamupalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole edes yhtäkään esimerkkiä antaa siitä kun mä ehdotan jotain asioita realistisesti, joissa Bojan on rakastunut Jereen, ja silti arvostelet ja haukut.
Yksi esimerkki on esim että oon pitänyt pinnalla näkemyksiä, että Sbj ja Bluza ovat Jerestä. Niin esitäpäs nyt perustelut noista näkemyksistä tälle: "Yleensä sitä toista henkilöä tavalla tai toisella mustamaalaten."
Miten mä mustamaalaan tossa Jereä, hä?
Kaikki tietää mitä yllä oleva tarkoitti, älä esitä tyhmää. Olen ihan samaa mieltä hänen kanssaan.
Älä esitä, eivätkä tiedä. Miten siis kannatetaan ajatusta, että B ois rakastunut Jereen mustamaalaten Jereä siinä, voisitko laittaa esimerkin? Koska mä en nyt todellakaan käsitä, mistä puhutte. Ellet laita, myönnät, että erehdyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisö ?
"Yhteisöllä tarkoitetaan joukkoa ihmisiä, joita yhdistää jokin yhteinen asia."
Eli K&B rakkaus.
Voitaisko ohitella ja olla vastaamatta pahanmielen tuojille, koitetaan pitää hyvä fiilis yllä.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aina väärässä
Miksi pelkkiä alapeukkuja? Tänään on se hääpäivä, jos joku ei vielä tiennyt.
Mitäs noi eiliset stoorit sitten on? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksujen uusi haastattelu: Whenever we go to Finland, we are thrilled. It is always top-notch there. Last year we played in Turku where 2800 people came to listen to us, which was something special to us. The venue was sold out. Kysymys oli siis, että kun he on esiintynyt kaikkialla ympäri Eurooppaa, niin onko joku esiintyminen jäänyt erityisesti mieleen.
Nyt Turun Logomo myisi enemmän paikkoja. Joksujen kannattaisi kokeilla kepillä jäätä ja ottaa joku isompi keikkapaikka.
Millä perusteella?
On sellainen fiilis, että ovat Suomessa vakiinnuttaneet fanikuntansa ja uuden albumin myötä tulisi uusia kuuntelijoita. Uskoisin myyvän lippuja enemmän kuin tuo 2800.
Joksufani olen, mutta en usko, että saavat tuon 2800 myytyä. Kultsaan mahtui 1500 ja lisäkeikalla oli myös niitä, jotka oli ekalla keikalla myöskin. Viime Nt touri oli vielä sitä viisuhuumaa ja logomossa oli myös niitä, jotka oli myös aiemmilla keikoilla. Viime vuoden logomon myynnissä meni aika kauan ennen kuin saatiin myytyä loppuun. Varmasti suomessa on vakiintunut fanikunta, mutta valitettavasti en usko, että tuo 2800 keikkapaikka olisi kannattava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Uusia kuuntelijoita? Kunhan nyt ensin sais edes ne vanhat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on näyttelijä.
No itse asiassa ei oo. Näytellyt parissa tuotannossa, mutta ihan samalla perusteella voisit sanoa, että esim. Robin on näyttelijä.
Siis hänen ammattinsa on näyttelijä muusikon lisäksi. Ei sitä nyt voi pois viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Mä taas uskon että suurin osa kuulijoista on peräisin viisukeväältä ja osa alkaa jo tippua pois keikkayleisöstä.
Yhteisö ?