Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
7181/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on taas valvonut aamutunneille eli herääminen varmaan vasta puolen päivän jälkeen.

T. Aina väärässä 

Eli mennyt ajoissa nukkumaan, että herää aikaisin aamulennolle Sloveniaan. Eiks niin?😉

Puhutko kenties huomisaamusta? Ne häät ovat vasta tänään, eli tuskinpa K lentelee tänään yhtään mihinkään 😅

Mistä puhut? Ne häät, joissa K oli vieraana, oli eilen. Eli tänään on ihan mahdollista lentää. Tuskin lähti aamulla, mutta iltapäivä tai ilta on ihan mahdollisia. Toki myös huominen.

Varsinainen / toinen hääpäivä on tänään. Onko teille uusi asia, että häät kestävät monissa maissa useampia päiviä? Oon itse ollut mm. kolmepäiväisissä häissä Välimeren maassa. Serbiassa sunnuntai on perinteisesti se varsinainen hääpäivä. Jos ette muuten usko, niin käykää katsomassa hääparin instatilin story. Puolenyön jälkeen laitettu, että tänään on hääpäivä. Toivon K:n lentävän Sloveniaan, mutta luulen sen tapahtuvan vasta huomenna.

Vierailija
7182/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksujen uusi haastattelu: Whenever we go to Finland, we are thrilled. It is always top-notch there. Last year we played in Turku where 2800 people came to listen to us, which was something special to us. The venue was sold out. Kysymys oli siis, että kun he on esiintynyt kaikkialla ympäri Eurooppaa, niin onko joku esiintyminen jäänyt erityisesti mieleen.

Nyt Turun Logomo myisi enemmän paikkoja. Joksujen kannattaisi kokeilla kepillä jäätä ja ottaa joku isompi keikkapaikka.

Millä perusteella? 

On sellainen fiilis, että ovat Suomessa vakiinnuttaneet fanikuntansa ja uuden albumin myötä tulisi uusia kuuntelijoita. Uskoisin myyvän lippuja enemmän kuin tuo 2800.

Vaikka rakastankin Joksuja, niin valitettavasti tajuan, että potentiaaliset keikalle menijät Suomessa on vähentynyt. Näkihän sen jo Kultsan keikoista, että vaikka ne myytiin hyvin, niin kuitenkin yhteensä lippuja myytiin vähän alle tuon 2800 ja aika moni oli kuitenkin molemmilla keikoilla. Eli ei oltaisi myyty tuota määrää yhdelle keikalle. Suomessa on niin paljon Euroviisufaneja, että Logomoon riitti siksi noin paljon katsojia. Tänä talvena he menevät sitten esim. Slimanen, Joostin ja BL:n keikoille. Kyllä JO edelleen myy hyvin lippuja, mutta ennemmin kannattaisi tehdä vaikka neljä n. tuhannen hengen keikkaa kuin yksi isompi keikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on näyttelijä.

No itse asiassa ei oo. Näytellyt parissa tuotannossa, mutta ihan samalla perusteella voisit sanoa, että esim. Robin on näyttelijä.

Siis hänen ammattinsa on näyttelijä muusikon lisäksi. Ei sitä nyt voi pois viedä. 

Öö miten niin ammatti on näyttelijä? Ei kyllä todellakaan ole. Ei ole opiskellut alaa, eikä ole tehnyt sitä työkseen vakituisesti, noita kahta irrallista tuotantoa lukuunottamatta.

Vierailija
7184/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on taas valvonut aamutunneille eli herääminen varmaan vasta puolen päivän jälkeen.

T. Aina väärässä 

Eli mennyt ajoissa nukkumaan, että herää aikaisin aamulennolle Sloveniaan. Eiks niin?😉

Puhutko kenties huomisaamusta? Ne häät ovat vasta tänään, eli tuskinpa K lentelee tänään yhtään mihinkään 😅

Mistä puhut? Ne häät, joissa K oli vieraana, oli eilen. Eli tänään on ihan mahdollista lentää. Tuskin lähti aamulla, mutta iltapäivä tai ilta on ihan mahdollisia. Toki myös huominen.

Varsinainen / toinen hääpäivä on tänään. Onko teille uusi asia, että häät kestävät monissa maissa useampia päiviä? Oon i

Mulla näkyy edelleen se 23h sitten laitettu stoori eilisaamulta, jossa lukee nimenomaan että tänään=eilen oli hääpäivä.

-eri

Vierailija
7185/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Aina väärässä 

Varsinainen / toinen hääpäivä on tänään. Onko teille uusi asia, että häät kestävät monissa maissa useampia päiviä? Oon i

23h sitten laitettu stoori, että "hääpäivä".

Vierailija
7186/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksujen uusi haastattelu: Whenever we go to Finland, we are thrilled. It is always top-notch there. Last year we played in Turku where 2800 people came to listen to us, which was something special to us. The venue was sold out. Kysymys oli siis, että kun he on esiintynyt kaikkialla ympäri Eurooppaa, niin onko joku esiintyminen jäänyt erityisesti mieleen.

Nyt Turun Logomo myisi enemmän paikkoja. Joksujen kannattaisi kokeilla kepillä jäätä ja ottaa joku isompi keikkapaikka.

Millä perusteella? 

On sellainen fiilis, että ovat Suomessa vakiinnuttaneet fanikuntansa ja uuden albumin myötä tulisi uusia kuuntelijoita. Uskoisin myyvän lippuja enemmän kuin tuo 2800.

Spotifyssa Helsingin-kuuntelijoista kuitenkin tippunut pois noin puolet kahdessa kuukaudessa, joten tuskin lähtevät buukkaamaan mitään megahalleja Suomeen.

Vierailija
7187/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Minä ajattelin, että JO faneja ja kuuntelijoita olisi täällä enemmän. Ehkä tuo Ruissi vähän sokaisti minut, mutta eihän festariyleisö ole se mittari. Toivotaan, että tämä muuttuu!

Vierailija
7188/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh. Minä ajattelin, että JO faneja ja kuuntelijoita olisi täällä enemmän. Ehkä tuo Ruissi vähän sokaisti minut, mutta eihän festariyleisö ole se mittari. Toivotaan, että tämä muuttuu!

Ruississa oli paikalla myös ei Joksu faneja katsomassa keikkaa.

Vierailija
7189/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on näyttelijä.

No itse asiassa ei oo. Näytellyt parissa tuotannossa, mutta ihan samalla perusteella voisit sanoa, että esim. Robin on näyttelijä.

Siis hänen ammattinsa on näyttelijä muusikon lisäksi. Ei sitä nyt voi pois viedä. 

Öö miten niin ammatti on näyttelijä? Ei kyllä todellakaan ole. Ei ole opiskellut alaa, eikä ole tehnyt sitä työkseen vakituisesti, noita kahta irrallista tuotantoa lukuunottamatta.

Olen eri, mutta tää on nyt ihan naurettava väite. 

Jos sulla on joku varsinkin isompi rooli ollut elokuvassa/sarjassa, olet näyttelijä. Oli koulutusta tai ei. 

Vierailija
7190/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on näyttelijä.

Jos Bojan aikoo vielä jatkossa tehdä näyttelijän töitä, niin minusta häntä voi silloin kutsua aloittelevaksi näyttelijäksi. Itse olen saanut kuitenkin kuvan, että hän päätti priorisoida musiikin sen yli ja että molempia ei jaksa yhtä aikaa.

Vierailija
7191/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamatkalta huutelee ruuhka-Suomen ulkopuolella asuva, että 5-7 h ajomatka on lyhyt matka 😉. Elin 500 km etäsuhteessa vuosia ja matka tuli taitettua n. 7 tunnissa, mapsin mukaan ajoaika n. 6 h, riippuen fiiliksestä 1 tai 2 pysähdyksen taktiikalla. Tankillisella pääsi kyllä perille ja jäi vielä ainetta tankkiin myös.

Vierailija
7192/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on näyttelijä.

"Näyttelijä on henkilö, joka näyttelee eli esittää osaa esimerkiksi näytelmässä tai elokuvassa." 

Vierailija
7193/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Aina väärässä 

Varsinainen / toinen hääpäivä on tänään. Onko teille uusi asia, että hää

Siinä tapauksessa pahoittelut. Minulla näkyy, että se story olisi laitettu 9 tuntia sitten. Sitten saa K lentää vaikka tänään, mutta en huolestu, vaikka tänään ei vielä mitään tapahtuisi. Tuolla päin voi oikeasti juhlat kestää useampia päiviä. Viimeistään sitten huomenna toivon mukaan.

Vierailija
7194/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään usko, että B nyt keskittyy näyttelemiseen, mutta näyttelijä hän on silti. Yhtälailla, kun kirjan kirjoittanut on kirjailija, vaikka ei koskaan uutta teosta kirjoittaisi. 

Vierailija
7195/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on näyttelijä.

Olen eri, mutta tää on nyt ihan naurettava väite. 

Jos sulla on joku varsinkin isompi rooli ollut elokuvassa/sarjassa, olet näyttelijä. Oli koulutusta tai ei. 

No tästä on turha vääntää, itse olen asiasta eri mieltä. 

Vierailija
7196/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tästä on turha vääntää, itse olen asiasta eri mieltä."

Oon eri, mut ei ole mielipidekysymys. 

Vierailija
7197/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muuten Joost myynyt kaksi keikkaa loppuun (melko nopeasti)? Tämä kyllä kertoo siitä viisuhulluudesta mikä Suomessa on?

Vierailija
7198/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään usko, että B nyt keskittyy näyttelemiseen, mutta näyttelijä hän on silti. Yhtälailla, kun kirjan kirjoittanut on kirjailija, vaikka ei koskaan uutta teosta kirjoittaisi. 

Siis että ammatti on näyttelijä? Me nyt selvästi ymmärretään eri tavalla käsite ammatti.

Vierailija
7199/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tästä nimenomaisesta jutusta on hyvin monenlaisia näkemyksiä. Monen mielestä pitää olla kirjoittanut useampi kirja, että on kirjailja. Siksi en itsekään kehdannut sanoa olevani, ennen kuin olin julkaissut useamman.

Vierailija
7200/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että ammatti on näyttelijä? Me nyt selvästi ymmärretään eri tavalla käsite ammatti.

En mä sano mitään ammatista, sanoin vaan et hän on näyttelijä. Koska onhan hän, kun on näytellyt isossa roolissa. 

Ketju on lukittu.