Miksi S-kauppias ei anna meille vähävaraisille omia -60 % punalappuja, jotka saisimme liimata haluamiimme tuotteisiin?
Minusta tämä olisi jalo teko S-kauppiaalta. Hän kuitenkin on kauppias asiakkaiden omistamassa kaupassa. Minunkin.
Kommentit (28)
Työharjoittelussa liimailin omiin ostoksiin.
S-ryhmä ei ooe kauppiasvetoinen, lähdetään nyt ihan siitä.
Yhtään ainutta yrittäjää, kaupoiasta tai sijoittajaa ei kiinnosta mikään muu kuin omien voittojen maksimointi veroparatiisiin. Yhtäkään edellä mainitusta ihmistyypistä ei välitä vaikka ihmisenä kuolisi nälkään kodittomana kunhan saa itse taas tonnin enemmän kun viime vuosineljänneksellä.
Yrittäjiä, kauppiaita ja sijoittajia ei pitäisi kutsua edes ihmiseksi vaan rahan ahneeksi paikaksi ja sekin on liian armelias heidän omaan toimitaan peilattuna
Miten estät väärinkäytön jos vähävarainen liimailee ne härän sisäfileisiin ja myy eteenpäin?
Arvaatko AP miksi olet vähävarainen? Niin, mietipä tuota aloitustasi.
Onko muuten tuo jotenkin päivämäärästä kiinni vai voiko joku joka pääsee käsiksi noihin tarroihin niin liimata niitä vaikka 2 viikon päästä vanheneviin tuotteisiin? Myyjiä paikalla?
Olin kerran piilottanut jauhelihapaketin ja tulin myöhemmin illalla noutaman sitä. Kassahenkilö alkoi soitella toiselle henkilölle, että oletko laputtanut tällaisen lihan jossain vaiheessa, luuli kai että minä olin liimannut sen tarran siihen pakettiin...
Vierailija kirjoitti:
Miten estät väärinkäytön jos vähävarainen liimailee ne härän sisäfileisiin ja myy eteenpäin?
Ei se haittaa mitään. Hän on tuossa vaiheessa jo tuotteen omistaja ja voi halutessaan myydä.
AP
Katteet on kohdillaan -60% hinnoistakin jää vielä voittoa kauppiaalle esim s- ryhmä nosti voittoprosenttiaan 37,5% viime vuonna joten kauppa on se joka kannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Katteet on kohdillaan -60% hinnoistakin jää vielä voittoa kauppiaalle esim s- ryhmä nosti voittoprosenttiaan 37,5% viime vuonna joten kauppa on se joka kannattaa!
S-ryhmään kuuluu myös muita sektoreita kuten hotellit, abc:t ja mitä näitä lienee. Ruokakaupoissa on pienet katteet, volyymi tuo tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa vähäosaiset palkkaavat huume hörhöjä varastamaan tarvitsemiaan tavaroita tai ruokia, Suomessa ollaan menossa samaan suuntaan kun palkoilla tai avustuksilla ei elä.
AP perusta itse kauppa, missä noin toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään ainutta yrittäjää, kaupoiasta tai sijoittajaa ei kiinnosta mikään muu kuin omien voittojen maksimointi veroparatiisiin. Yhtäkään edellä mainitusta ihmistyypistä ei välitä vaikka ihmisenä kuolisi nälkään kodittomana kunhan saa itse taas tonnin enemmän kun viime vuosineljänneksellä.
Yrittäjiä, kauppiaita ja sijoittajia ei pitäisi kutsua edes ihmiseksi vaan rahan ahneeksi paikaksi ja sekin on liian armelias heidän omaan toimitaan peilattuna
Yritysten pääasiallinen tarkoitushan on nimenomaan elättää toimetonta itseään "köyhäksi" kutsuvaa kansanosaa. Ei mikään muu.. eiku
Liimaisin niitä työntekijöiden otsaan.
Jos olisit itse kauppias niin tuskinpa näin toimisit, sanonpa vaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannissa vähäosaiset palkkaavat huume hörhöjä varastamaan tarvitsemiaan tavaroita tai ruokia, Suomessa ollaan menossa samaan suuntaan kun palkoilla tai avustuksilla ei elä.
Mahtaa olla tosi vähäosaisia, jos heillä on varaa ulkoistaa myymälävarkautensakin palkollisella väellä. Keksi nyt vielä lisää satuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla tosi vähäosaisia, jos heillä on varaa ulkoistaa myymälävarkautensakin palkollisella väellä. Keksi nyt vielä lisää satuja
Black market sarjassa näet mitä maailmalla tapahtuu, tosin näkyy maksullisella kanavalla joten sinulla ei ilmeisesti varaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Black market sarjassa näet mitä maailmalla tapahtuu, tosin näkyy maksullisella kanavalla joten sinulla ei ilmeisesti varaa siihen.
No ei ole joo varaa...
Joo, joskus tuollainen punalappu- rulla lojui kaupassa. Siitä vaan rulla taskuun ja liimailemaan??