Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on tuntenut hääparin siis niin pitkään että se petollinen eksäkin on ollut kuvioissa. Pahassa lykyssä eksä on siellä häissä myöskin.
Draaaamaaaa! Oh yes!
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on tuntenut hääparin siis niin pitkään että se petollinen eksäkin on ollut kuvioissa. Pahassa lykyssä eksä on siellä häissä myöskin.
Kärtsä on sanonut jossain haastattelussa antaneensa heille myöhemmin anteeksi tekonsa, mutta eipä heihin törmääminen varmaan mukavaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiertuesuunnittelun haastavin osuus: Löytää kivoja ja tyhjiä soittopaikkoja.
Koska kiertueiden suunnittelu aloitetaan niin myöhään. Nytkin monet on jo julkaisseet talven ja alkukevään kiertueensa, mutta Joksut vasta aloittamassa suunnittelua Balkanin kiertueen julkaisun jälkeen.
Bojanhan väitti jo heinäkuussa, että seuraava Suomen-keikka on suunniteltu (vai suunnitteilla?), siis silloin Bulgariassa. Eli joko Suomi kuuluu Balkanille tai sitten kevään kiertuetta on jo suunniteltu. :P
Ovat sanoneet myös, että tsekissä on ens vuonna keikka. Kyllä he varmasti on ajoissa aloittaneet suunnittelun. Tuo oli yleinen vastaus kaikkien kiertueiden kohdalla
Lakkaa viljelemästä tota sanaa varmasti. Se on hyvin pieni joukko asioita mitä me tiedetään varmasti.
Ei se ole poistanut tägäyksiä. Oh my God kun ne kaksi näkee ton.
Vierailija kirjoitti:
Kris jakaa fanitaidetta automatkalla.
Nace taas ei jaa, kun ajaa autoa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä edelleen jankkaan, että Joksut tekee keikan Suomessa "lähiaikoina". Siis ennen ensi kevättä. Mutta joo tiedän ei mahdollista useiden mielestä. Kunhan sanon ei tarvitse hermostua ;)
Mulla on samat fiilikset.
Hyvä. Ei sitten kerrota kellekään, ollaan ihan hipihiljaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kökkiksen ig
annaliisakoekkoenen
Ja tägääjä on Käärijä jokerout måneskin
Joku suomalainen, ei näin! Jos oot palstalla niin pliis poista toi stoori ja tägäykset jos haluut jakaa sen.
Apua miten HELVETIN noloa ja tärkeetä!!
*törkeetä
Joo en edes tiedä miksi mulla meni tämä niin ihon alle. Kai sitten löysin viimein sisäisen Markettani tai jotain. 😊 Vakavasti puhuen, mun mielestä ei vaan ole asiallista tägätä ihan noin roisia kamaa itse kohteille, etenkään kun taiteilja itse ei ole tehnyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on sanonut jossain haastattelussa antaneensa heille myöhemmin anteeksi tekonsa, mutta eipä heihin törmääminen varmaan mukavaa olisi.
Se ois ... draamaa, draamaa, draamaa!
No ei kai kukaan sitä Kärpylle täällä halua?
Vierailija kirjoitti:
Ei kun joo huomasinkin tuon arrangen viestin. Mut ei me tiedetä toisaalta, koska se heidän kiertue alkaa ja ovat he alustavia suunnitelmia jo voineet tehdä
Oli todellakin kyse julkaisusta eli ensin julkaistaan Balkan kiertue, joka on levynjulkkari kiertue ja sen jälkeen muuta. Mutta tottakai ensi vuoden ulkkarikiertue on jo ainakin pääosin suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kökkiksen ig
annaliisakoekkoenen
Joku suomalainen, ei näin! Jos oot palstalla niin pliis poista toi stoori ja tägäykset jos haluut jakaa sen.
*törkeetä
Joo en edes tiedä miksi mulla meni tämä niin ihon alle. Kai sitten löysin viimein sisäisen Markettani tai jotain. 😊 Vakavasti puhuen, mun mielestä ei vaan ole asiallista tägätä ihan noin roisia kamaa itse kohteille, etenkään kun taiteilja itse ei ole tehnyt niin.
No ei ole asiallista, eikä tarvii olla Marketta todetakseen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi tilihän on näköjään tägännyt niitä vähän kaikkeen mahdolliseen shippifanitaiteeseen stooreissaan, esim se yks hääkuva, missä Jerellä huntu (joka on siis tosi upea, mutta ei sitä poikien silmille oo tarkoitettu), nuo näkee sieltä Käärijä&Bojan-kansiosta (vai mikä highlights-osio tms onkaan). Ihan heeleeevetin törkeetä! Miten on mahdollista, että jotkut ei tajua, missä menee raja!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kökkiksen ig
annaliisakoekkoenen
Kuinka sinisilmäisiä te oikein ootte? Aina kun laitat jotain nettiin, on mahdollista että joku levittää sitä eteenpäin. Ainoa keino estää tällaisen "kiusallisen" aineiston leviäminen väärille tahoille on, ettei ollenkaan julkaise sitä. Turha itkeä jälkeenpäin, ehkä seuraavalla kerralla vois ajatella ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun joo huomasinkin tuon arrangen viestin. Mut ei me tiedetä toisaalta, koska se heidän kiertue alkaa ja ovat he alustavia suunnitelmia jo voineet tehdä
Oli todellakin kyse julkaisusta eli ensin julkaistaan Balkan kiertue, joka on levynjulkkari kiertue ja sen jälkeen muuta. Mutta tottakai ensi vuoden ulkkarikiertue on jo ainakin pääosin suunniteltu.
Näin mä vähän aattelinkin kun kysymys kuitenkin taisi liittyä vihjeitä tuleviin Euroopan keikkoihin niin siihen vastaus oli, että eka Balkan kiertue ja sitten muut keikat. Arrangen voi tarkoittaa varmaan myös muutakin järjestelyä kuin keikkapaikkojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kökkiksen ig
annaliisakoekkoenen
*törkeetä
Sama, sisäinen Marketta heräsi mussakin. Toi on loukkaava kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toi tilihän on näköjään tägännyt niitä vähän kaikkeen mahdolliseen shippifanitaiteeseen stooreissaan, esim se yks hääkuva, missä Jerellä huntu (joka on siis tosi upea, mutta ei sitä poikien silmille oo tarkoitettu), nuo näkee sieltä Käärijä&Bojan-kansiosta (vai mikä highlights-osio tms onkaan). Ihan heeleeevetin törkeetä! Miten on mahdollista, että jotkut ei tajua, missä menee raja!?
On tägännyt myös mm. kolmeen suutelukuvaan, siis piirrokseen, yhdessä esim taustalla Benjaminin biisi Gay. Joo ei näin, ei näin!!
On muuten eka kerta ku K on maassa jossa itse en oo käynyt. En oo koskaan ollu Serbiassa.
Samaa mieltä, ei ole reilua tägätä kohteita ronskeihin shippikuviin. Mutta muistan Jeren tykänneen storysta joskus, jossa oli animaatiopiirrustus, jossa suutelivat Bojanin kanssa. Eivät varmaan pahastu mutta ei sitä kuulu hieroa naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi keinukuva on ... Kamala. Ei missään nimessä tommosta paskaa noille itselleen nähtäväksi. Ei ole edes mitenkään söpö tai hauska.
Kuva ei oo yhtään kamala vaan mestariteos, kuten kaikki Kökkiksen työt. Mutta siinä olet oikeassa, että ei tietenkään missään nimessä pidä noille itselleen näitä tägäillä.
*törkeetä