Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
6961/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kris ollut discordissa myös?

Puuttui. 

Vierailija
6962/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jerellä puhelimessa huono netti/wifi vai miksi yllättävän usein myös kotimaasta on tullut stooreja, jotka ilmaantuvat näkyville vasta tuntien päästä? Ladattu aikaisemmin mutta eivät jostain syystä näy muille eli ei ladannut loppuun?

Puhelin jumittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6963/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6964/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UMK:n juontaminen voisi oikeasti olla jopa realistinen ja luultavasti tapahtuisi yhdessä K:n kanssa.

Tää oli mun delulu independent finnish projectista, mutta ilmeisesti UMK on pyytänyt joitain juontajaehdokkaita koekuvauksiin, niin ei se taida olla mahdollista, että K ja B olis tohon tehtävään pyydetty.

Vierailija
6965/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Kökkiksen ig

Vierailija
6966/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertuesuunnittelun haastavin osuus: Löytää kivoja ja tyhjiä soittopaikkoja.

Koska kiertueiden suunnittelu aloitetaan niin myöhään. Nytkin monet on jo julkaisseet talven ja alkukevään kiertueensa, mutta Joksut vasta aloittamassa suunnittelua Balkanin kiertueen julkaisun jälkeen.

Vierailija
6967/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelista oli tieota, että Mark oli sanonut JOulukuussa fanille, että B opiskelee en tiedä uskooko vai ei

Eikös joku bongannut Duolingosta suomen opiskelussa listalla ykkösenä nimen Bojan 😁

Niin joo muuten :D Ehkä se ei ollutkaan joku satunnainen Boitsu 🤣🤣🤣

Tässä saagassa kaikki liittyy kaikkeen. 🤣

Vierailija
6968/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noooou, nyt on mautonta. Joku on repostannut Kökkiksen keinukuvan ja tägännyt K:n ja B:n siihen. EI ei ei ei näin!!!! 😡

Ja siis selvennyksenä vielä, että olen itse ihan Kökkis-fani, mutta kun hän itse ei tägää kohteita julkaisuihinsa, niin ei kyllä kukaan muukaan saisi. 

Vierailija
6969/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se K ehkä ihan minuutilleen halua eikä pysty päivittämään. 

Vierailija
6970/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noooou, nyt on mautonta. Joku on repostannut Kökkiksen keinukuvan ja tägännyt K:n ja B:n siihen. EI ei ei ei näin!!!! 😡

Ja siis selvennyksenä vielä, että olen itse ihan Kökkis-fani, mutta kun hän itse ei tägää kohteita julkaisuihinsa, niin ei kyllä kukaan muukaan saisi. 

En taaskaan löydä?

Vierailija
6971/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole vaikea arvata kuka sen on repostannut.

Vierailija
6972/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kris ollut discordissa myös?

Ei. Se on Nacen ja Boitsun kanssa ryöstämässä Kärtsää Sloveniaan.

Vierailija
6973/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kiertueiden suunnittelu aloitetaan niin myöhään. Nytkin monet on jo julkaisseet talven ja alkukevään kiertueensa, mutta Joksut vasta aloittamassa suunnittelua Balkanin kiertueen julkaisun jälkeen.

Mistä tiedät, että aloittamassa? Onhan ne jo monesti sanoneet, että tsekissä ja Suomessa on keikat, joten eiköhän suunnittelua ole aloitettu hyvissä ajoin

Vierailija
6974/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Kökkiksen ig

annaliisakoekkoenen

Ja tägääjä on Käärijä jokerout måneskin

Vierailija
6975/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanhan väitti jo heinäkuussa, että seuraava Suomen-keikka on suunniteltu (vai suunnitteilla?), siis silloin Bulgariassa. Eli joko Suomi kuuluu Balkanille tai sitten kevään kiertuetta on jo suunniteltu. :P

Vierailija
6976/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka? En näe edes Kärtsän tägätyissä vai enkö vain osaa etsiä?

Vierailija
6977/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanhan väitti jo heinäkuussa, että seuraava Suomen-keikka on suunniteltu (vai suunnitteilla?), siis silloin Bulgariassa. Eli joko Suomi kuuluu Balkanille tai sitten kevään kiertuetta on jo suunniteltu. :P

Ovat sanoneet myös, että tsekissä on ens vuonna keikka. Kyllä he varmasti on ajoissa aloittaneet suunnittelun. Tuo oli yleinen vastaus kaikkien kiertueiden kohdalla 

Vierailija
6978/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa sen ign kiitos 

Vierailija
6979/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että aloittamassa? Onhan ne jo monesti sanoneet, että tsekissä ja Suomessa on keikat, joten eiköhän suunnittelua ole aloitettu hyvissä ajoin

Oon eri, mut ne vastas äsken et vasta Balkanin kiertueen jälkeen alkavat suunnitteleen muita keikkoja... Mikä on just vähän tyhmää ottaen huomioon ton et mistä löytää jotain vapaita keikkapaikkoja ja fiksuja päiviä enää esim. ens keväälle, kun niin monet artistit on jo kiertueensa sinne julkaisseet. Mut ei Joksut oo ehkä tottuneet (vieläkään vaikka jo muutamat Euroopan kiertueet vetäneet), et keikkapaikat pitää varata hyvissä ajoin.

Vierailija
6980/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa sen ign kiitos 

On kerrottu jo!

Ketju on lukittu.