Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onko Jerellä puhelimessa huono netti/wifi vai miksi yllättävän usein myös kotimaasta on tullut stooreja, jotka ilmaantuvat näkyville vasta tuntien päästä? Ladattu aikaisemmin mutta eivät jostain syystä näy muille eli ei ladannut loppuun?
Puhelin jumittaa?
Colder Months ficciin kolmas osa!
https://archiveofourown.org/works/58762321/chapters/150239476
Vierailija kirjoitti:
UMK:n juontaminen voisi oikeasti olla jopa realistinen ja luultavasti tapahtuisi yhdessä K:n kanssa.
Tää oli mun delulu independent finnish projectista, mutta ilmeisesti UMK on pyytänyt joitain juontajaehdokkaita koekuvauksiin, niin ei se taida olla mahdollista, että K ja B olis tohon tehtävään pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Kiertuesuunnittelun haastavin osuus: Löytää kivoja ja tyhjiä soittopaikkoja.
Koska kiertueiden suunnittelu aloitetaan niin myöhään. Nytkin monet on jo julkaisseet talven ja alkukevään kiertueensa, mutta Joksut vasta aloittamassa suunnittelua Balkanin kiertueen julkaisun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelista oli tieota, että Mark oli sanonut JOulukuussa fanille, että B opiskelee en tiedä uskooko vai ei
Eikös joku bongannut Duolingosta suomen opiskelussa listalla ykkösenä nimen Bojan 😁
Niin joo muuten :D Ehkä se ei ollutkaan joku satunnainen Boitsu 🤣🤣🤣
Tässä saagassa kaikki liittyy kaikkeen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Noooou, nyt on mautonta. Joku on repostannut Kökkiksen keinukuvan ja tägännyt K:n ja B:n siihen. EI ei ei ei näin!!!! 😡
Ja siis selvennyksenä vielä, että olen itse ihan Kökkis-fani, mutta kun hän itse ei tägää kohteita julkaisuihinsa, niin ei kyllä kukaan muukaan saisi.
Ei se K ehkä ihan minuutilleen halua eikä pysty päivittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noooou, nyt on mautonta. Joku on repostannut Kökkiksen keinukuvan ja tägännyt K:n ja B:n siihen. EI ei ei ei näin!!!! 😡
Ja siis selvennyksenä vielä, että olen itse ihan Kökkis-fani, mutta kun hän itse ei tägää kohteita julkaisuihinsa, niin ei kyllä kukaan muukaan saisi.
En taaskaan löydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole vaikea arvata kuka sen on repostannut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kris ollut discordissa myös?
Ei. Se on Nacen ja Boitsun kanssa ryöstämässä Kärtsää Sloveniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kiertueiden suunnittelu aloitetaan niin myöhään. Nytkin monet on jo julkaisseet talven ja alkukevään kiertueensa, mutta Joksut vasta aloittamassa suunnittelua Balkanin kiertueen julkaisun jälkeen.
Mistä tiedät, että aloittamassa? Onhan ne jo monesti sanoneet, että tsekissä ja Suomessa on keikat, joten eiköhän suunnittelua ole aloitettu hyvissä ajoin
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kökkiksen ig
annaliisakoekkoenen
Ja tägääjä on Käärijä jokerout måneskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanhan väitti jo heinäkuussa, että seuraava Suomen-keikka on suunniteltu (vai suunnitteilla?), siis silloin Bulgariassa. Eli joko Suomi kuuluu Balkanille tai sitten kevään kiertuetta on jo suunniteltu. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka? En näe edes Kärtsän tägätyissä vai enkö vain osaa etsiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanhan väitti jo heinäkuussa, että seuraava Suomen-keikka on suunniteltu (vai suunnitteilla?), siis silloin Bulgariassa. Eli joko Suomi kuuluu Balkanille tai sitten kevään kiertuetta on jo suunniteltu. :P
Ovat sanoneet myös, että tsekissä on ens vuonna keikka. Kyllä he varmasti on ajoissa aloittaneet suunnittelun. Tuo oli yleinen vastaus kaikkien kiertueiden kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa sen ign kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että aloittamassa? Onhan ne jo monesti sanoneet, että tsekissä ja Suomessa on keikat, joten eiköhän suunnittelua ole aloitettu hyvissä ajoin
Oon eri, mut ne vastas äsken et vasta Balkanin kiertueen jälkeen alkavat suunnitteleen muita keikkoja... Mikä on just vähän tyhmää ottaen huomioon ton et mistä löytää jotain vapaita keikkapaikkoja ja fiksuja päiviä enää esim. ens keväälle, kun niin monet artistit on jo kiertueensa sinne julkaisseet. Mut ei Joksut oo ehkä tottuneet (vieläkään vaikka jo muutamat Euroopan kiertueet vetäneet), et keikkapaikat pitää varata hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa sen ign kiitos
On kerrottu jo!
Puuttui.