Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
7021/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole poistanut tägäyksiä. Oh my God kun ne kaksi näkee ton. 

Siis toi tilihän on näköjään tägännyt niitä vähän kaikkeen mahdolliseen shippifanitaiteeseen stooreissaan, esim se yks hääkuva, missä Jerellä huntu (joka on siis tosi upea, mutta ei sitä poikien silmille oo tarkoitettu), nuo näkee sieltä Käärijä&Bojan-kansiosta (vai mikä highlights-osio tms onkaan). Ihan heeleeevetin törkeetä! Miten on mahdollista, että jotkut ei tajua, missä menee raja!?

On tägännyt myös mm. kolmeen suutelukuvaan, siis piirrokseen, yhdessä esim taustalla Benjaminin biisi Gay. Joo ei näin, ei näin!!

Voi luoja! Pistää vihaksi tommonen ajattelemattomuus. Typeryys. Noi fanartit voi olla hyvällä maulla tehtyjä ja sit näitä jotka menee yli sen rajan. 

Vierailija
7022/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiertuesuunnittelun haastavin osuus: Löytää kivoja ja tyhjiä soittopaikkoja.

Koska kiertueiden suunnittelu aloitetaan niin myöhään. Nytkin monet on jo julkaisseet talven ja alkukevään kiertueensa, mutta Joksut vasta aloittamassa suunnittelua Balkanin kiertueen julkaisun jälkeen.

Mistä tiedät, että aloittamassa? Onhan ne jo monesti sanoneet, että tsekissä ja Suomessa on keikat, joten eiköhän suunnittelua ole aloitettu hyvissä ajoin

Ne sanoi itse niin tossa Q&A:ssa. Ehkä Suomi ja Tšekki on sitten niitä syksyn muualla kun Balkanilla olevia keikkoja, kun niitäkin piti muutama olla tulossa ainakin aiemman tiedon mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten eka kerta ku K on maassa jossa itse en oo käynyt. En oo koskaan ollu Serbiassa. 

Oot ollut Malediiveilla? Suositus jollekin kohteelle siellä? Tuskin tulen menneeksi mutta onhan ne maisemat wau.

Vierailija
7024/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli misogyynisen p*askan suoltaminen todellisesta ihmisestä shipin ja huumorin nimissä on ok. Selväksi tuli."

Ilmiannoin sen. Tosiaan kaikki hyvän tuulen minficit poistuu, niin joutaa poistumaan tuollainen pilkkatarinakin.

Mä ilmiannan sut. Tosikko. 

Ihan sama. En pidä ilkeästä henkilöön menevästä "huumorista". Pilkkanimesi on törkeä ja olet antanut sen ihmiselle, jonka K haluaa pitää yksityisenä. Minä en näe tilanteessa mitään hauskaa. Jos se tekee minusta tosikon, niin olen sitä mielelläni.

Samaa mieltä. Vaikka omakin huumorintaju häilyy jossain hyvän maun rajamailla, niin tässä asiassa olen mielelläni tosikko minäkin.

-Annaliisa4

Vierailija
7025/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi keinukuva on ... Kamala. Ei missään nimessä tommosta paskaa noille itselleen nähtäväksi. Ei ole edes mitenkään söpö tai hauska. 

Kuva ei oo yhtään kamala vaan mestariteos, kuten kaikki Kökkiksen työt. Mutta siinä olet oikeassa, että ei tietenkään missään nimessä pidä noille itselleen näitä tägäillä.

No on se kamala. 

Vierailija
7026/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kiertueiden suunnittelu aloitetaan niin myöhään. Nytkin monet on jo julkaisseet talven ja alkukevään kiertueensa, mutta Joksut vasta aloittamassa suunnittelua Balkanin kiertueen julkaisun jälkeen.

Mistä tiedät, että aloittamassa? Onhan ne jo monesti sanoneet, että tsekissä ja Suomessa on keikat, joten eiköhän suunnittelua ole aloitettu hyvissä ajoin

Ne sanoi itse niin tossa Q&A:ssa. Ehkä Suomi ja Tšekki on sitten niitä syksyn muualla kun Balkanilla olevia keikkoja, kun niitäkin piti muutama olla tulossa ainakin aiemman tiedon mukaan.

Kyse oli kylläkin julkaisusta

Vierailija
7027/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa puhuttu Suomi-keikasta yhtään mitään.

Vierailija
7028/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ei ole reilua tägätä kohteita ronskeihin shippikuviin. Mutta muistan Jeren tykänneen storysta joskus, jossa oli animaatiopiirrustus, jossa suutelivat Bojanin kanssa. Eivät varmaan pahastu mutta ei sitä kuulu hieroa naamaan.

Mä ajattelisin, että ehkä Kärtsä ei niinkään koe noita shippikuvia esim ahdistavina tms, mutta Bojan saattais kokea. Toivottavasti Bojan ei ole noita nähnyt. Lähtökohtaisesti ei pitäisi tägätä, ja erityisesti pitäisi kunnioittaa sitä taiteilijaa, joka kuvan on tehnyt, eli jos hän ei itse ole tägännyt, niin silloin ei kenenkään muunkaan pidä.

Vierailija
7029/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomesta tarvii varmaan varata aika aikaisin paikka, jos meinaa etelässä keikata.

Vierailija
7030/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Kökkiksen ig

annaliisakoekkoenen

Ja tägääjä on Käärijä jokerout måneskin

Joku suomalainen, ei näin! Jos oot palstalla niin pliis poista toi stoori ja tägäykset jos haluut jakaa sen.

Kuinka sinisilmäisiä te oikein ootte? Aina kun laitat jotain nettiin, on mahdollista että joku levittää sitä eteenpäin. Ainoa keino estää tällaisen "kiusallisen" aineiston leviäminen väärille tahoille on, ettei ollenkaan julkaise sitä. Turha itkeä jälkeenpäin, ehkä seuraavalla kerralla vois ajatella ensin.

Tästäkö se nimimerkillisen jahtaaminen alkaa?

En minä aion ketään jahdata, älä pelkää, ei kuulu tapoihini. Mutta kauniisti toivon, että kyseinen taiteilija jättäisi roisimmat teokset omaan yksityiseen arkistoonsa.

Vierailija
7031/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on törkeää sinänsä tägätä noita kuvia kohteilleen, mutta luulen ettei kohteet pahoita mieltään. Tyyppi, joka on julkistanut itsestään alastonkuvan porkkana perseessä ja mitä näitä nyt onkaan ja hänen ystävänsä jolla on same energy ja mitä näitä nyt olikaan, miksi he love together.

Tägääjä itsestään tekee suurimman pellen näissä.

Itse tykkäsin, niin kuin aina, Kökkiksen taiteesta. 

Vierailija
7032/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ei ole reilua tägätä kohteita ronskeihin shippikuviin. Mutta muistan Jeren tykänneen storysta joskus, jossa oli animaatiopiirrustus, jossa suutelivat Bojanin kanssa. Eivät varmaan pahastu mutta ei sitä kuulu hieroa naamaan.

Mä ajattelisin, että ehkä Kärtsä ei niinkään koe noita shippikuvia esim ahdistavina tms, mutta Bojan saattais kokea. Toivottavasti Bojan ei ole noita nähnyt. Lähtökohtaisesti ei pitäisi tägätä, ja erityisesti pitäisi kunnioittaa sitä taiteilijaa, joka kuvan on tehnyt, eli jos hän ei itse ole tägännyt, niin silloin ei kenenkään muunkaan pidä.

Eiköhän Bojan osaa ohittaa. Vaikkakaan ei tollanen tägäily silti ole ok. Voihan ne hetken vähän kiusata kohteensa mieliä. 

Vierailija
7033/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sulhanen on postannut Kärtsän Tuuliviirin faceensa 2017. Ja sama nainen on siellä jo tuosta asti jonka kanssa menossa nyt naimisiin. Ei ole mikään Kn uusi tuttavuus. 

Takamatkalta.... ja joku täällä kehtasikin jo ilman parempaa tietoa taas haukkua Kärtsää, että viitsii mennä jonkun "random kaverin" häihin, mutta ei Sloveniaan .... Hohhoijaa. 

Vierailija
7034/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noista voi periaatteessa poistaa jakomahdollisuuden? Ei kai voi sit linkittää palstallekaan, (paitsi että tietokoneelta taitaa voida?) mutta vois mainita ryhmässä, että on tehnyt jotain?

Vierailija
7035/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli kylläkin julkaisusta

Lausemuoto oli et: "balkan tour first, then we'll arrange other gigs"  Enemmän mä ottaisin ton arrange sanan kyl järjestelynä/suunnitteluna, en julkaisuna. Mut toivotaan et Suomelle on jo aika ja paikka keksittynä. :)

Vierailija
7036/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on törkeää sinänsä tägätä noita kuvia kohteilleen, mutta luulen ettei kohteet pahoita mieltään. Tyyppi, joka on julkistanut itsestään alastonkuvan porkkana perseessä ja mitä näitä nyt onkaan ja hänen ystävänsä jolla on same energy ja mitä näitä nyt olikaan, miksi he love together.

Tägääjä itsestään tekee suurimman pellen näissä.

Itse tykkäsin, niin kuin aina, Kökkiksen taiteesta. 

Höpö höpö! SAMA ENERGIA tuskin tarkoittaa et Bojankin haluaa esiintyä alasti porkkana perseessä. Ei ikinä esiintyisi. Eikä Jere ole niitä kuvia Instaan laittanut! Vaan maksulliseen (suljettuun) OFaan! Idiootit! 

Vierailija
7037/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan ekana, eihän nyt aleta lynkkaamaan ketään. Annetaan sille kuvan jakaneelle mahdollisuus korjata virheensä. Kerrankos sitä itse kukin on ajattelemattomuuttaan mokannut.

Mä en tosiaan tägää päähenkilöitä ikinä, ihan sen takia että nuoremmat ja herkemmät fanit ei altistuisi näille selatessaan fanittamiensa artistien tägättyjä kuvia. Sen verran seison kuitenkin julkaisemieni kuvien takana, että siihen mulla on tällä hetkellä kova luotto että pojat ei itse näistä kauhistuisi tai loukkaantuisi, vaan lähinnä huumorilla ottaisi. En mä muuten näitä laittaisi mihinkään julkiseen paikkaan enkä edes tekisi.Nää on tarkoitettu teille/meille naudoille. Aluksihan mä laitoin nämä ilmaissivustoille, mutta se ei ollut oikein toimiva ratkaisu pidemmän päälle. Yksityistä instaa olen myös harkinnut mutta tiedän että kaikki ei ole instassa, ja monet ei halua seurata tällaista tiliä omalla nimellään. Kivaksi pikku piristykseksi elämään nämä oli ja on edelleen tarkoitettu. Ja olen todella pahoillani jos jotain on mun fiktiiviset päähänpistot ällöttänyt, ahdistanut tai loukannut. Mutta olen yrittänyt olla hyvin selvä joka kerran kun olen linkittänyt kuvia, että älkää hyvät ihmiset avatko jos näin on.

Pyytäisin siis että jos haluatte vastaisuudessa jakaa mun kuvia, älkää tägätkö poikia niihin. 

We love together 💚 💙 

Kökkis

Vierailija
7038/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sanoi itse niin tossa Q&A:ssa. Ehkä Suomi ja Tšekki on sitten niitä syksyn muualla kun Balkanilla olevia keikkoja, kun niitäkin piti muutama olla tulossa ainakin aiemman tiedon muka

Lausemuoto oli et: "balkan tour first, then we'll arrange other gigs"  Enemmän mä ottaisin ton arrange sanan kyl järjestelynä/suunnitteluna, en julkaisuna. Mut toivotaan et Suomelle on jo aika ja paikka keksittynä. :)

Mulle tuli tuosta ihan "menee ensi vuoteen" ne muut keikat -viba.  

Vierailija
7039/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä tästä 100%. Ja vähän naurettava & säälittävä mielipiteeni on, että K ja B on nyt niiiiiiin lähellä aktuaalista tapaamista, että mikään asia ei saa tulla siihen väliin ja pelästyttää Boitsua! 😂 //vitsi

Vierailija
7040/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fandomin ja shipin perussääntöihin kuuluu ettei fanien tuotoksia kuulu näyttää shipattaville. Aina on joku, joka ei tätä halua sisäistää. :/

Ketju on lukittu.