Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
7041/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mahdollista, että osa maista ens vuodelle on suunniteltu esim Suomi, Tsekki ehkä Puola. Pikkumaita tai muuta saatetaan suunnitella sitten Balkan kiertueen jälkeen. Mutta eiköhän ne saa kiertueen kuitenkin suunniteltua 🙂

Vierailija
7042/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun joo huomasinkin tuon arrangen viestin. Mut ei me tiedetä toisaalta, koska se heidän kiertue alkaa ja ovat he alustavia suunnitelmia jo voineet tehdä

Oli todellakin kyse julkaisusta eli ensin julkaistaan Balkan kiertue, joka on levynjulkkari kiertue ja sen jälkeen muuta. Mutta tottakai ensi vuoden ulkkarikiertue on jo ainakin pääosin suunniteltu.

Ei ollut, vaan sanatarkasti kirjoittivat: Balkan tour first, then well ARRANGE other gigs. Eli järjestämisestä oli kyse, ei julkaisusta. Mutta ovat tosiaan myös sanoneet, että syksyn keikat on enimmäkseen Balkanilla eli voi hyvin olla, että myös pari muualla olevaa keikkaa on luvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavia noi tietynlaiset fanartit on niitä itseään kohtaan. Kyllähän sitä me hullut kiihkoiset naudat katsellaan vaikka mitä mut musta kyllä tuntuu et joku raja näillä kahdellakin noissa kuvissa on. 

Vierailija
7044/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näissä suomen keikoissa nyt kinataan? Siitäkö, ilmoittavatko 29.9.:ish kiertueen, jossa olisi mukana muitakin maita, kuin balkanilaisia? 

Vierailija
7045/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kastelukannustahan se juttu kertoo juu. 🙄

Ja Bn ja Kn suuntautumisista ei taideta kukaan meistä varmuudella tietää. Itse veikkaa bi molemmsta, B ehkä jopa gay, mutta mitä väliä sinänsä, ei kuulu mulle. Shippi ja fanitaide on fantasiaa, joten niistä nyt en ahdistuisi enkä myötäloukkaantuisi kuitenkaam.

Vierailija
7046/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syksyn keikat saadaan tietoon maybe idk 29.9. Niin silloin tiedetään missä keikat ovat. Ite en usko Suomeen, mutta mielummin yllätyn positiivisesti, kun petyn. Siksi ajattelen, että Suomi ei syksyn kiertueella nyt ole, vaan on sitten muiden maiden kanssa ensi vuonna. 

Vierailija
7047/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä näissä suomen keikoissa nyt kinataan? Siitäkö, ilmoittavatko 29.9.:ish kiertueen, jossa olisi mukana muitakin maita, kuin balkanilaisia? 

Ei kai täällä mistään Suomen keikoista kinata? Kunhan vaan todettu, et tuskin  sellaista tälle vuodelle tulee ja eiköhän se oo ollut jo ihan oletettavaakin.

Vierailija
7048/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkis, voisitkohan harkira kirjoittavasi ig:hen kuviesi yhteyteen että kuvien jakaminen ja asianosaisten tägääminen kielletty? Ei se kaikkiin auta, mutta ehkä joihinkin. 

Vierailija
7049/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva-aihe on nyt käsitelty, eikös juu, mennäänkö muihin aiheisiin? Veikkauksia milloin tulee K:n seuraava päivitys ja mistä? 😍 

Vierailija
7050/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris jakaa fanitaidetta automatkalla.

Nace taas ei jaa, kun ajaa autoa 😉

Boitsu ja Kärppyli kuhertelee takapenkillä ja Kris pitää Nacelle seuraa edessä :)

Vierailija
7051/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on törkeää sinänsä tägätä noita kuvia kohteilleen, mutta luulen ettei kohteet pahoita mieltään. Tyyppi, joka on julkistanut itsestään alastonkuvan porkkana perseessä ja mitä näitä nyt onkaan ja hänen ystävänsä jolla on same energy ja mitä näitä nyt olikaan, miksi he love together.

Tägääjä itsestään tekee suurimman pellen näissä.

Itse tykkäsin, niin kuin aina, Kökkiksen taiteesta. 

Höpö höpö! SAMA ENERGIA tuskin tarkoittaa et Bojankin haluaa esiintyä alasti porkkana perseessä. Ei ikinä esiintyisi. Eikä Jere ole niitä kuvia Instaan laittanut! Vaan maksulliseen (suljettuun) OFaan! Idiootit! 

Kuka tässä väitti, että B haluaisi esiintyä porkkana perseessä? Ihan vaan siitä, että loukkaantuisiko B vai ei. 

Vierailija
7052/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva-aihe on nyt käsitelty, eikös juu, mennäänkö muihin aiheisiin? Veikkauksia milloin tulee K:n seuraava päivitys ja mistä? 😍 

Yöllä Jokrujen treenikämpän parvelta./v vai 🤡

Vierailija
7053/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku kuva puistonpenkiltä ja sitten käydään läpi jokaisen taustan pieni yksityiskohta, että ollaanko Serbiassa vai Sloveniassa :D

Vierailija
7054/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta anygay Discordin livessä oli paaaaljon suomalaisia faneja 🥳! Eli kyllä meille keikkoja saadaan 😃.

Vierailija
7055/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten eka kerta ku K on maassa jossa itse en oo käynyt. En oo koskaan ollu Serbiassa. 

Oot ollut Malediiveilla? Suositus jollekin kohteelle siellä? Tuskin tulen menneeksi mutta onhan ne maisemat wau.

Oon eri, mutta kannattaa mennä sellaiseen paikkaan, jonne pitää lentää Malesta pikkukoneella niinkuin K:kin taisi tehdä eikä jäädä niille saarille, joille pääsee pikaveneellä. Paljon kirkkaammat vedet ja muutenkin hienoimmat resortit on siellä kauempana. Toki on myös kalliimpia.

Vierailija
7056/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain näin söpön kommentin, että B opiskelisi suomea K:n takia

Vierailija
7057/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Bojan sanoi see you soon, miten se vois olla, ettei K nyt menis Sloveniaan?!

Vierailija
7058/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten eka kerta ku K on maassa jossa itse en oo käynyt. En oo koskaan ollu Serbiassa. 

Oot ollut Malediiveilla? Suositus jollekin kohteelle siellä? Tuskin tulen menneeksi mutta onhan ne maisemat wau.

Oon eri, mutta kannattaa mennä sellaiseen paikkaan, jonne pitää lentää Malesta pikkukoneella niinkuin K:kin taisi tehdä eikä jäädä niille saarille, joille pääsee pikaveneellä. Paljon kirkkaammat vedet ja muutenkin hienoimmat resortit on siellä kauempana. Toki on myös kalliimpia.

Kiitos, hyvä vinkki varmasti. 

Vierailija
7059/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päätän uskoa tän. Siis että opiskelee. Mä en kestä 😭🥹😭🥹😭🥹😭😀😭

Vierailija
7060/31974 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sillä muutakaan syytä on? Vai onkohan hänellä ollut jo aikana ennen kuin tunsi Kärtsää, joku mielenkiinto Suomeen? Tuskin.

Ketju on lukittu.