Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Pinosta puhutaan, että on ujo, mutta pikkuhiljaa tottuu muihin Joksuihin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti B voi suomeakin opiskella, kun kielistä tykkää mut tuskin projekti itsessään on oikeesti se.
Mä käsitin, että opiskelisi suomea projektia varten. Mutta saattoi kyllä olla ihan vitsi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tulee kuokkimaan häihin ja vie Kärsän illan viimeisille ja tunnistaa hääkansan edessä rakkautensa. Kannun leukaluu loksahtaa pois paikoiltaan ja hän ottaa jalat alleen kannatellen käsillään painavaa etumustaan. Kenkien korot uppoavat pehmeään ruohoon ja Kannu kaatua mätkähtää maahan. Häävieraiden seasta kuuluu pelästynyt joukkohuuto. Mutta Kärsä ja Bojan näkevät vain toisensa ja jatkavat tanssimista, kunnes bändi ei enää soita ja aurinko on jo laskenut. The end.
(Kyllä, KäRSän)
Mihin se leukaluu tippuu?
Se loksahtaa pois paikoiltaan. Jää roikkumaan, sillai suu auki, leuka pitkällä, tiedätkö?
Vierailija kirjoitti:
Pinosta puhutaan, että on ujo, mutta pikkuhiljaa tottuu muihin Joksuihin 🥰
Miksen mä kuollut ja syntynyt uudestaan Pinona. Saisin istua Nacen sylissä kaiket päivät. Nace rapsuttelis, kutittelis, silittelis ja syöttäis ja pissattas mua. Veisi kävelyille.
Jure vakuutti muut lähtemään Thaimaahan PowerPoint esityksen avulla.
Have you tried making a Powerpoint presentation. Jure convinced us to go to Thailand that way.
(vastauksena jonkun valitukseen siitä, ettei saa lupaa vanhemmiltaan lähteä Balkanin tourille)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tästä jäi käteen: Joksut muuttavat Suomeen kreisibailaamaan, syömään ananaspizzaa kebabkastikkeella ja juomaan ananaslonkeroa. Boitsulla suomen kieliopinnot meneillään ja Käärijän kanssa tulossa oopperabiisi. Joksu-pyjamat ja isompia kokoja tulossa merchiin. Jan on yksi kävelevä Umazane Misli ja Jure saattaa vetää itsensä kaljuksi. Albumille 10 biisiä ja joukossa crazy (party) soundiakin. Album is not yet finnished.
Oliko siinä tärkeimmät?
Luulen että tulee ihan kokonainen ooppera. Suomeksi.
Aivan! Bojan työstää librettoa suomeksi as we speak ja esittää soooon pari aariaa Kärpylle 😍
Vierailija kirjoitti:
Jodelista oli tieota, että Mark oli sanonut JOulukuussa fanille, että B opiskelee en tiedä uskooko vai ei
Jaa. Onko se joku kestovitsi vai opiskelisiko todella? En kyllä pahemmin ihmettelisi, vaikka opiskelisi. Vaikkei se latina tässä nyt autakaan yhtään 🥹
Mä uskon päivä päivältä enemmän sitä meistä, joka liputtaa päättäväisen Bojanin puolia.
Jos sä aiot olla toisen ystävä 30-40 vuotta niin.. 🥹🥹🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tulee kuokkimaan häihin ja vie Kärsän illan viimeisille ja tunnistaa hääkansan edessä rakkautensa. Kannun leukaluu loksahtaa pois paikoiltaan ja hän ottaa jalat alleen kannatellen käsillään painavaa etumustaan. Kenkien korot uppoavat pehmeään ruohoon ja Kannu kaatua mätkähtää maahan. Häävieraiden seasta kuuluu pelästynyt joukkohuuto. Mutta Kärsä ja Bojan näkevät vain toisensa ja jatkavat tanssimista, kunnes bändi ei enää soita ja aurinko on jo laskenut. The end.
(Kyllä, KäRSän)
Tällaista porukka täällä sitten yläpeukuttaa. Eikö ne yksityishenkilöt ollut kiellettyjä? Vai onko sallittua jos tehdään pilkkaa?
Älä hermostu, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti B voi suomeakin opiskella, kun kielistä tykkää mut tuskin projekti itsessään on oikeesti se.
Mä käsitin, että opiskelisi suomea projektia varten. Mutta saattoi kyllä olla ihan vitsi vaan.
Ehkä se Salkkarit-rooli tai oma radio-ohjelma on tosiaan tulossa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se Salkkarit-rooli tai oma radio-ohjelma on tosiaan tulossa. 😉
Tai UMK-juontaminen🤡 /v
Vierailija kirjoitti:
Jodelista oli tieota, että Mark oli sanonut JOulukuussa fanille, että B opiskelee en tiedä uskooko vai ei
Jos opiskelee, niin on selvästi halunnut salata sen jostain syystä, koska ei olla saatu mitään viitteitä siitä, että B osaisi suomea enemmän kuin ne muutamat sanat ja lauseet. Ehkä se suomenkielinen biisi on vielä tulossa, mutta B haluaa kirjoittaa sen (oman osuutensa) itse.
Kiitos kaikille jotka raportoitte Joksujen vastauksia tänne 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos opiskelee, niin on selvästi halunnut salata sen jostain syystä, koska ei olla saatu mitään viitteitä siitä, että B osaisi suomea enemmän kuin ne muutamat sanat ja lauseet. Ehkä se suomenkielinen biisi on vielä tulossa, mutta B haluaa kirjoittaa sen (oman osuutensa) itse.
Tai sitten Boitsun suomen opiskelu etenee yhtä hyvin kuin mun sloveenin opiskelu: kivuliaan hitaasti ja aina kun kuvittelee oppineensa jotain, on toisesta päästä unohtanut sanoja. Tosin Boitsulla on kyllä kätevästi yksityisopettaja aina saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille jotka raportoitte Joksujen vastauksia tänne 💙
Joko on selvinnyt lempi pizzantäytteet?
K&B tulevat esittämään Salkkareissa homoparia, kun homoja on ollut sarjassa niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin maistaa!
Kiertuesuunnittelun haastavin osuus: Löytää kivoja ja tyhjiä soittopaikkoja.
Tällaista porukka täällä sitten yläpeukuttaa. Eikö ne yksityishenkilöt ollut kiellettyjä? Vai onko sallittua jos tehdään pilkkaa?