Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä luulen et Mikke onkin Suomessa koska S töissä viikonlopun. Kyllä, stalkkaan muita ihmisiä ja selvitän heidän asioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Esko E. taitaa olla aika fiiliksissä Kärpystä. Esko on itseasiassa tuonut miesten herkkyyttä ja feminiinistä puolta esiin aikana, jolloin se ei ollut niin yleistä. Oli Hunks-tanssijana ja hengaili erikoismiehien kanssa, jotka eivät todellakaan meikanneet tai lakkailleet kynsiään :) Esko on näyttänyt tunteitaan, lakannut kynsiään ja käyttänyt hameita toimien samalla muun muassa portsarina.
Raportti päättyy.
Joo Esko on ihana. Puhuu myös todella kauniisti elämänsä naisista. Äiti, eksä, tytär ja jopa eksän tytär hänen seuraavasta suhteestaan.
Ihan loogista että Mikke on mukana, jos Kärtsä esiintyy jossain. Kuvaamassa. Jos ei esiinny, niin ehkä K ei vain halunnut lähteä reissuun yksin ja siksi on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan ne rahan takia vaikka järjestää jonkun tapaamisen. Kun osa faneista tippuu porkkanakuvien takia niin olisihan se yksi koukku taas lisää pitää loppuja faneja kyydissä mukana.
Hitto mä toivon että postaavat Kärpän Onlyfansiin kuvan jossa molemmilla porkkanat perseessä. Sais nämä kuvitteellisen Pyhän Bojanin (joka ei nai, juo eikä polta, ja jolla ei ole kyseenalainen huumorintaju kuten Kärtsällä, vaikka ovat nimenomaan molemmat maininneet että silläkin saralla ovat samanlaisia) fanit vähän nenilleen. Mutta eiköhän sekin laitettaisi Kärpän syyksi. Vie kultapojan rappiolle.
Repeän oikeasti, jos B laittaa joskus klipin syömässä porkkanaa.
Porkkanakeitot pöydälle kaatuneena.
Awwww 😘🥺🤭
Tai pupun korvat päässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et Mikke onkin Suomessa koska S töissä viikonlopun. Kyllä, stalkkaan muita ihmisiä ja selvitän heidän asioitaan.
Melko vanhanaikainen ajatus, että lapsista voi päivän ajan huolehtia vaan jompi kumpi vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko vanhanaikainen ajatus, että lapsista voi päivän ajan huolehtia vaan jompi kumpi vanhemmista.
Vai uudenaikainen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan loogista että Mikke on mukana, jos Kärtsä esiintyy jossain. Kuvaamassa. Jos ei esiinny, niin ehkä K ei vain halunnut lähteä reissuun yksin ja siksi on mukana.
Loogista ja ymmärrettää. Mut varmaan hoitaa lapsiaan kotona, jos S töissä. Ehkä isukkikin välillä eikä mummo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan K puhuu myös venäjää, ainakin muutaman sanan, tai serbiaa?
Epäilen vähän, koska ei tiedä edes venäjäksi mikä on rakkaus. Se on niin lähellä Serbian vastaavaa sanaa, että olisi tajunnut samantien.
Jos sitä iki-ihanaa Ljubav-videota tarkoitat, niin yksi CSI-tason teoriahan siitä on, että K varsin hyvin tietää mitä sana tarkoittaa, mutta vedättää vaan Boitsua, koska haluaa tietää miten tilanne kehittyy ja mihin se johtaa. 😍 Ja onhan Klla aika vekkuli ilme siinä koko ajan. Itse en tiedä mihin uskon, paitsi todellakin ljubaviin näiden kahden välillä! 💙💚
Nuo valokuvat on kyllä mun mielestä ihan Mikkeä. Eikä pelkästään laatu, vaan kuvaustyyli myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo valokuvat on kyllä mun mielestä ihan Mikkeä. Eikä pelkästään laatu, vaan kuvaustyyli myös.
Onhan Kärtsän vaahtokuva of:ssäkin aika hyvä eikä sitä Mikke ole ottanut.
Nyt on pakko kysyä: mistä tiedät? 😂
Muuten en kiistä Miken mukana oloa mutta eikös se nyt kuitenkin lähtenyt keskiviikkona tai siis kuva oli lentokoneesta. Ja sen jälkeen K:lta tuli vielä uima-allaskuvia torstaina (vai muistanko väärin?). Joo, on voineet lähteä kaikki silloin, mutta K ei yleensä jälkipostaile tuollaisia kuvia.
Lisäksi en kyllä ymmärrä, mitä Mikke tekisi missään häissä ilman puolisoaan.
Eli jos Mikke on mukana, niin ei ole kyse mistään häistä.
Ne kuuluisat viimeiset sanat 😜
Vierailija kirjoitti:
Ja editointi. Koska selkeästi ei ole suoraan kamerasta/puhelimesta semmoisenaan postattu.
Vierailija kirjoitti:
Muuten en kiistä Miken mukana oloa mutta eikös se nyt kuitenkin lähtenyt keskiviikkona tai siis kuva oli lentokoneesta. Ja sen jälkeen K:lta tuli vielä uima-allaskuvia torstaina (vai muistanko väärin?). Joo, on voineet lähteä kaikki silloin, mutta K ei yleensä jälkipostaile tuollaisia kuvia.
Lisäksi en kyllä ymmärrä, mitä Mikke tekisi missään häissä ilman puolisoaan.
Eli jos Mikke on mukana, niin ei ole kyse mistään häistä.
Ne kuuluisat viimeiset sanat 😜
Onhan se allaskuva jäljessä laitettu. Myöhään illalla laitettu kuva, joka selkeästi oli päiväsaikaan otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan K puhuu myös venäjää, ainakin muutaman sanan, tai serbiaa?
Epäilen vähän, koska ei tiedä edes venäjäksi mikä on rakkaus. Se on niin lähellä Serbian vastaavaa sanaa, että olisi tajunnut samantien.
Jos sitä iki-ihanaa Ljubav-videota tarkoitat, niin yksi CSI-tason teoriahan siitä on, että K varsin hyvin tietää mitä sana tarkoittaa, mutta vedättää vaan Boitsua, koska haluaa tietää miten tilanne kehittyy ja mihin se johtaa. 😍 Ja onhan Klla aika vekkuli ilme siinä koko ajan. Itse en tiedä mihin uskon, paitsi todellakin ljubaviin näiden kahden välillä! 💙💚
Mä olen tämän teorian kannattaja juurikin sen Kn ilmeen takia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan ne rahan takia vaikka järjestää jonkun tapaamisen. Kun osa faneista tippuu porkkanakuvien takia niin olisihan se yksi koukku taas lisää pitää loppuja faneja kyydissä mukana.
Hitto mä toivon että postaavat Kärpän Onlyfansiin kuvan jossa molemmilla porkkanat perseessä. Sais nämä kuvitteellisen Pyhän Bojanin (joka ei nai, juo eikä polta, ja jolla ei ole kyseenalainen huumorintaju kuten Kärtsällä, vaikka ovat nimenomaan molemmat maininneet että silläkin saralla ovat samanlaisia) fanit vähän nenilleen. Mutta eiköhän sekin laitettaisi Kärpän syyksi. Vie kultapojan rappiolle.
Emmä toivo et Bojan toimis näin. Kuitenkin haluaa oikeasti olla vakavasti otettava muusikko.
Tiedätkö semmoista tyyppiä kuin Lily Allen?
Suht vakavasti otettava muusikko, ja avasi muutama kk takaperin jalkafetissitilin Onlyfansiin.
Karlo Kirrin uudet sivut vissiin kaatuneet yleisöryntäyksestä, mitkä lanseeras tänään 😃
Vierailija kirjoitti:
Kärppy nukkuu varmaan pitkään, kun on koko yön höpötellyt, kikatellut ja kiherrellyt Boitsun kanssa puhelimessa. On ne niin ihania!
Ja 112, huomio huomio!
Saisko pikapuoliin kuitenkin seuraavaa kuva-arvoitusta, kiitos!
Jokohan Kärppyli köröttelee vuokra-autolla Sloveniaa kohti.🤡
Vinkkejä 112!
Balkanin prinssi on ylittänyt jo ratsullaan Serbian rajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä toivo et Bojan toimis näin. Kuitenkin haluaa oikeasti olla vakavasti otettava muusikko.
Tiedätkö semmoista tyyppiä kuin Lily Allen?
Sä voit tehdä tuon ilman mainehaittaa, jos sä oot tarpeeksi iso tai tarpeeksi pieni. Bojan ei ole kumpaakaan.
No siis riippuu kenen häät, jos häät ylipäätään on. Ei kai hänkään kenenkään tuntemattoman häihin haluaisi.