Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Ei tasan ole K:n omat häät, kun kaikki läheiset Suomessa. Ei toivoakaan, että menisi naimisiin ilman mummoa ja äitiä. Siinä saa tuleva puolisokin olla ennemmin poissa kuin nämä kaksi. Ja ihan sama, deluillaanko häistä B:n kanssa vai jonkun muun, K ei mene naimisiin ilman äitiään.
Mistä tuli myös mieleen, että sama pätee myös B:hen. Ei mene naimisiin ilman mummojaan ja äitiä. Sisko voi olla vielä kiikun kaakun mutta nuo kolme ovat takuulla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten en kiistä Miken mukana oloa mutta eikös se nyt kuitenkin lähtenyt keskiviikkona tai siis kuva oli lentokoneesta. Ja sen jälkeen K:lta tuli vielä uima-allaskuvia torstaina (vai muistanko väärin?). Joo, on voineet lähteä kaikki silloin, mutta K ei yleensä jälkipostaile tuollaisia kuvia.
Lisäksi en kyllä ymmärrä, mitä Mikke tekisi missään häissä ilman puolisoaan.
Eli jos Mikke on mukana, niin ei ole kyse mistään häistä.
Ne kuuluisat viimeiset sanat 😜
Onhan se allaskuva jäljessä laitettu. Myöhään illalla laitettu kuva, joka selkeästi oli päiväsaikaan otettu.
OK, olet oikeassa. Espanjan ja Suomen aikaero on vaan tunnin verran, joten kuva ei tosiaan ollut ajallaan postattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et Mikke onkin Suomessa koska S töissä viikonlopun. Kyllä, stalkkaan muita ihmisiä ja selvitän heidän asioitaan.
Melko vanhanaikainen ajatus, että lapsista voi päivän ajan huolehtia vaan jompi kumpi vanhemmista.
Just olivat monta päivää mummolassa niin ihan sillä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Karlo Kirrin uudet sivut vissiin kaatuneet yleisöryntäyksestä, mitkä lanseeras tänään 😃
Kirri on ihana!
Siellä se Boitsun mummo oikoo pitsiliinoja ja keittelee kahvia. Sipaisee punaa huuliin ja purkaa paplareita päästä, kun auto kaartaa pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua jos taas ois tilanne että kumpikaan ei suoraan uskalla /kehtaa ehdottaa tapaamista!!! En muista milloin tällainen tilanne oli ja liittyikö se jotenkin keikkabussiin ja SYS-kiertueeseen. vai jo NT:n aikoihin, mutta jotain tällaista spekua (huumorilla) muistelen olleen. 😊
Mitä? Nää on jutelleet keskenään heistä tehdystä fan fictionista. Missä universumissa ois vaikea puhua siitä, että voitaisko nähdä, kun toi yksi nyt vihdoin liikauttaa p*rsettään toisen syntysijojen suuntaan Balkanille?
Eiku se oli enemmän sellainen tsoukki vaan. Kumpikin puhui tahoillaan että toinen on pyytänyt päästä mukaan bussiin tms. En vaan muista sanatarkasti miten se meni.
Tää oli se kun kumpikaan ei voinut julkisesti myöntää, että oli oma idea, että K lähtee mukaan NT:lle. K sanoi haastattelussa, että B vähän kyseli lähtiskö K mukaan ja B taas sanoi, että K tarjoutui tulemaan mukaan kiertueelle. Ja silloin vitsailtiin, että miten noi saa mitään sovittua kun ne vaan vähän kyselee eikä ees itse tiedä kuka on ehdottanut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan K puhuu myös venäjää, ainakin muutaman sanan, tai serbiaa?
Epäilen vähän, koska ei tiedä edes venäjäksi mikä on rakkaus. Se on niin lähellä Serbian vastaavaa sanaa, että olisi tajunnut samantien.
Jos sitä iki-ihanaa Ljubav-videota tarkoitat, niin yksi CSI-tason teoriahan siitä on, että K varsin hyvin tietää mitä sana tarkoittaa, mutta vedättää vaan Boitsua, koska haluaa tietää miten tilanne kehittyy ja mihin se johtaa. 😍 Ja onhan Klla aika vekkuli ilme siinä koko ajan. Itse en tiedä mihin uskon, paitsi todellakin ljubaviin näiden kahden välillä! 💙💚
Mä olen tämän teorian kannattaja juurikin sen Kn ilmeen takia 😄
On tiennyt kokoajan mitä sana tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et Mikke onkin Suomessa koska S töissä viikonlopun. Kyllä, stalkkaan muita ihmisiä ja selvitän heidän asioitaan.
Melko vanhanaikainen ajatus, että lapsista voi päivän ajan huolehtia vaan jompi kumpi vanhemmista.
Just olivat monta päivää mummolassa niin ihan sillä tämä.
Niillä lapsilla on toinenkin mummola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan ne rahan takia vaikka järjestää jonkun tapaamisen. Kun osa faneista tippuu porkkanakuvien takia niin olisihan se yksi koukku taas lisää pitää loppuja faneja kyydissä mukana.
Hitto mä toivon että postaavat Kärpän Onlyfansiin kuvan jossa molemmilla porkkanat perseessä. Sais nämä kuvitteellisen Pyhän Bojanin (joka ei nai, juo eikä polta, ja jolla ei ole kyseenalainen huumorintaju kuten Kärtsällä, vaikka ovat nimenomaan molemmat maininneet että silläkin saralla ovat samanlaisia) fanit vähän nenilleen. Mutta eiköhän sekin laitettaisi Kärpän syyksi. Vie kultapojan rappiolle.
Repeän oikeasti, jos B laittaa joskus klipin syömässä porkkanaa.
Porkkanakeitot p
Awwww 😘🥺🤭
Tai pupun korvat päässä.
Mulle tuli kyllä tästä aivan hirveä inspis. Nyt ei ehdi mutta ehkä vähän myöhemmin. Pyydän syvästi anteeksi jo etukäteen. Voitte syyttää tuota edellistä kommentoijaa sitten.
T. Kökkis
Mun mielestä K oli aidon hämmentynyt (lue: ihan pihalla) siitä sanasta livessä. Toki kumpi vaan teoria voi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K oli aidon hämmentynyt (lue: ihan pihalla) siitä sanasta livessä. Toki kumpi vaan teoria voi pitää paikkaansa.
Joo ja se itseensä tyytyväinen ilme kun vihdoin välähti 😂 ei mun mielestä ollut feikattu vaan aivan aitoa ja ehtaa Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Boitsun mummo oikoo pitsiliinoja ja keittelee kahvia. Sipaisee punaa huuliin ja purkaa paplareita päästä, kun auto kaartaa pihaan.
Pakko todeta, että jos tämä Bosnian mummo on yhtään samanlainen kuin Ljubljanan mummo, niin ei taida ihan pitsiliinoja oikoa ja paplareita purkaa. Ljubljanan mummo näyttää ainakin ihan modernilta työssäkäyvältä naiselta, ei miltään perinteiseltä Balkan-mummolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei niin kuin mitenkään voi olla "plans for the colder months". Eikä moni ilmeisesti usko K:n menevän Sloveniaankaan tästä? "Someone is(n't) coming to Slovenia?"
Häh 😂 Tajuatko sä itsekään mitä kirjoitat?
Tuskin on colder months, voivat silti tavata nyt. En ymmärrä, miten voit vääntää kaikki heidän sanomansa lauseet päälaelleen ja kuulla noin väärin, ei edes huono englanti nyt käy perusteluksi. Se että K on Serbiassa ei poista sitä mahdollisuutta, että hän joskus myöhemmin menisi Sloveniaan, kuten B sanoi.
Ei vaan mä mietin siinä mielessä, että täyttyykö sen videon check boxit oikein kummankaan maininnan osalta (tällä reissulla).
Ei tarvi täyttyäkään. Toi videohan oli kuvattu Szigetissä eli 8.8. Ja tiedetään vain, että siihen mennessä oli tehty noi colder monthsin suunnitelmat. Ja että K on menossa Sloveniaan. Se B:n soon kommentti Instassa taas oli vasta reilu pari viikkoa myöhemmin, joten onhan sekin mahdollista, että tää mahdollinen syyskuun tapaaminen on selvinnyt vasta videon kuvaamisen jälkeen kun K on tehnyt tarkemmat lomasuunnitelmat ja B:llä on ollut paremmin tiedossa miten albumi on edistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan ne rahan takia vaikka järjestää jonkun tapaamisen. Kun osa faneista tippuu porkkanakuvien takia niin olisihan se yksi koukku taas lisää pitää loppuja faneja kyydissä mukana.
Hitto mä toivon että postaavat Kärpän Onlyfansiin kuvan jossa molemmilla porkkanat perseessä. Sais nämä kuvitteellisen Pyhän Bojanin (joka ei nai, juo eikä polta, ja jolla ei ole kyseenalainen huumorintaju kuten Kärtsällä, vaikka ovat nimenomaan molemmat maininneet että silläkin saralla ovat samanlaisia) fanit vähän nenilleen. Mutta eiköhän sekin laitettaisi Kärpän syyksi. Vie kultapojan rappiolle.
On sulla huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luke Black on Serbiasta. Yhteys? Onko Luke menossa naimisiin?
Luke ei missään määrin kuulu Kärtsän lähipiiriin ja hänellä tuskin olisi varaa myöskään tilata tätä yksityiskeikalle.
Ei tuu mieleen muita serbialaisia jotka K tuntisi. En tiedä kuinka varakas Luke on ja pyytäisikö Kärtsä todella täyden hinnan viisukaverilta.
Suomessa asuu aika paljon balkanilaistaustaisia ihmisiä, myös Serbiasta tänne muuttaneita. Ei voida tietää kaikkia K:n ystäviä ja tosiaan on myös hyvin mahdollista, että se henkilö, jolta K on häihin kutsun saanut, ei itse liity Serbiaan mitenkään, vaan tuleva puoliso on serbialainen ja haluavat siksi mennä siellä naimisiin. Sinällään turha miettiä kenen häät ne voi olla. Todennäköisesti jonkun, josta ei olla koskaan kuultukaan, ja jonka henkilöllisyyttä ei-julkisuudenhenkilönä ei edes tarvi saada selville.
Vierailija kirjoitti:
Ei tasan ole K:n omat häät, kun kaikki läheiset Suomessa. Ei toivoakaan, että menisi naimisiin ilman mummoa ja äitiä. Siinä saa tuleva puolisokin olla ennemmin poissa kuin nämä kaksi. Ja ihan sama, deluillaanko häistä B:n kanssa vai jonkun muun, K ei mene naimisiin ilman äitiään.
Mistä tuli myös mieleen, että sama pätee myös B:hen. Ei mene naimisiin ilman mummojaan ja äitiä. Sisko voi olla vielä kiikun kaakun mutta nuo kolme ovat takuulla mukana.
No ihanko piti taas trollin ansaan syöksyä.
Mä haluan nyt vaan se pukukuvan/videon Jerpusta oli ne häät sitten kenen tahansa! Jos ne on siis edes häät.
Odottavan aika on pitkä. Itsekin tapojeni vastaisesti tsekkasin IG:n kun heräsin viideltä aamulla päästämään koirat ulos...toivottavasti tänään saadaan jotain kontsaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla huvit.
Syö vielä kiusoittelevasti. Näykkii, nuolee ja vähän imaisee.
🤮