Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nyt vaan se pukukuvan/videon Jerpusta oli ne häät sitten kenen tahansa! Jos ne on siis edes häät.
Kunhan olis joku istuvampi puku kuin se mikä sillä oli viime viikolla. 🙈 Se oli kyllä jonkun muun kaapista nyysitty liian pitkine hihoineen...
Se valkoinen puku istuu Jerpun päällä perfect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Boitsun mummo oikoo pitsiliinoja ja keittelee kahvia. Sipaisee punaa huuliin ja purkaa paplareita päästä, kun auto kaartaa pihaan.
Pakko todeta, että jos tämä Bosnian mummo on yhtään samanlainen kuin Ljubljanan mummo, niin ei taida ihan pitsiliinoja oikoa ja paplareita purkaa. Ljubljanan mummo näyttää ainakin ihan modernilta työssäkäyvältä naiselta, ei miltään perinteiseltä Balkan-mummolta.
Mistä te tiedätte jo mummojen ulkonäön?
Olisko jossain perhekuvassa joskus ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Boitsun mummo oikoo pitsiliinoja ja keittelee kahvia. Sipaisee punaa huuliin ja purkaa paplareita päästä, kun auto kaartaa pihaan.
Pakko todeta, että jos tämä Bosnian mummo on yhtään samanlainen kuin Ljubljanan mummo, niin ei taida ihan pitsiliinoja oikoa ja paplareita purkaa. Ljubljanan mummo näyttää ainakin ihan modernilta työssäkäyvältä naiselta, ei miltään perinteiseltä Balkan-mummolta.
Ei kai B:n mummot enää töissä käy kun vanhemmatkin on reilusti yli viisikymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nyt vaan se pukukuvan/videon Jerpusta oli ne häät sitten kenen tahansa! Jos ne on siis edes häät.
Kunhan olis joku istuvampi puku kuin se mikä sillä oli viime viikolla. 🙈 Se oli kyllä jonkun muun kaapista nyysitty liian pitkine hihoineen...
Jerppa tykkää isoista vaatteista, oli sitten puku tai ei. Ei tarkoita, että se on jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan me pukukuvia Jertsulta??? Toi blondi tukka ja PUKU! 🥵
Tää olis kyllä NIIIIN hot. 🔥 Ja mä olen sentään bojanisti.
Mä luulen et Mikke ei oo mukana eikä oo ottanut niitä kuvia. Eikö Kärtsä yleensä tägää Miken jos on hänen ottama kuva?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et Mikke ei oo mukana eikä oo ottanut niitä kuvia. Eikö Kärtsä yleensä tägää Miken jos on hänen ottama kuva?
Mitä nyt Kärtsän profiilia kävi nopeasti läpi, niin ei kyllä läheskään aina.
Vierailija kirjoitti:
Miltä vuosisadalta sun mummo oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerppa tykkää isoista vaatteista, oli sitten puku tai ei. Ei tarkoita, että se on jonkun toisen.
Tykkään niistä jättipaidoista ja huppareista <3
Ei nuo kuvat ainakaan Miken käsittelemiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt Kärtsän profiilia kävi nopeasti läpi, niin ei kyllä läheskään aina.
Työkuvat keikoilta on tägännyt, muuten ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mummoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri, mut kuulostaa mun mutsilta ja anopilta. 🤷 Ja ihan moderneja naisia ovat silti. 😀
Mutta miten joku serbialainen olisi päättänyt vuosi sitten, että tuon viisutyypin haluan kaukaisesta Suomesta keikalle häihini ja miksei sitä olisi merkattu mihinkään yksityiskeikkana? Onhan ne lomalla olleet yksityiskeikat ennenkin merkattu? Eikö se miljonäärikeikka ollut lomalla Ahvenanmaalla?
Vieraana kai on. Mutta se nyt on vielä erikoisempaa
Löysin erittäin mielenkiintoisen asian ig:stä.
ig-profiili inawhitedress
Suomalainen nainen joka menee tänään naimisiin Belgradissa oletettavasti serbialaisen miehen kanssa. Ig julkinen ja merkitty bloggaajaksi joten on ok jakaa.
Itse teen kiharat välillä paplareilla :D En näe siinä mitään vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten joku serbialainen olisi päättänyt vuosi sitten, että tuon viisutyypin haluan kaukaisesta Suomesta keikalle häihini ja miksei sitä olisi merkattu mihinkään yksityiskeikkana? Onhan ne lomalla olleet yksityiskeikat ennenkin merkattu? Eikö se miljonäärikeikka ollut lomalla Ahvenanmaalla?
Vieraana kai on. Mutta se nyt on vielä erikoisempaa
Mä luulen, että Kärtsän uran aikana tulee vielä eteen mitä uskomattomampia paikkoja ja tilaisuuksia.
Mutta vastausta kysymykseesi ei ole minullakaan. Olen vain onnellinen, että Euro tour alkaa kohta ja Braderit tapaavat soon mitä ikinä se tarkoittaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Löysin erittäin mielenkiintoisen asian ig:stä.
ig-profiili inawhitedressSuomalainen nainen joka menee tänään naimisiin Belgradissa oletettavasti serbialaisen miehen kanssa. Ig julkinen ja merkitty bloggaajaksi joten on ok jakaa.
K seuraa kyseistä paria instassa.
Mistä te tiedätte jo mummojen ulkonäön?