Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
4181/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkahuoneen lippu hommattu, kiitos muistutuksesta <3

Vierailija
4182/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriä on löytänyt itsensä ja uuden seksuaalisuuden lajin. Juureksiin suuntautunut. Muunsukupuoliset ja Theriaanitkin on jo löydetty.

Nyt on aika etsiä itsestään porkkana tai lanttuidentiteettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos toi Mikken repostaama Veikon kuvaama instavideo jo analysoitu?

Miten se pitäisi analysoida?

Ps. Miken repostaama. 

GIRLS EVERYWHERE 

Siinä teille homoerotiikkaa 🤣

Vierailija
4184/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääriä on löytänyt itsensä ja uuden seksuaalisuuden lajin. Juureksiin suuntautunut. Muunsukupuoliset ja Theriaanitkin on jo löydetty.

Nyt on aika etsiä itsestään porkkana tai lanttuidentiteettiä.

Mutta ethän sinä niistä ennen pitänyt! 

Vierailija
4185/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Miken repostaama. 

GIRLS EVERYWHERE 

Tuleeko trollille yllätyksenä että Mikke on hetero? 

Vierailija
4186/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Miken repostaama. 

GIRLS EVERYWHERE 

Tuleeko trollille yllätyksenä että Mikke on hetero? 

Ei välttämättä?

Vierailija
4187/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistäkin että homot käyttää hommiinsa juureksia.

Vierailija
4188/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako Marketta jo väsyä, kun aamusta yöhön joutuu näillä palstoilla hillumaan. Seuraavaksi alkaa itkuvirsi ja saamme kuulla tarinoita huonosta lapsuudesta, jolla Marketta oikeuttaa huonon käytöksensä. Pahoittelut, mutta täällä ei jaeta Oscareita edes säälittäviin näyttelijäsuorituksiin.

Vierailija
4189/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, uutisia tälle Jesse-jankkaajalle. Mitäs sanot siitä, että myös tanssijat ovat jääneet ainakin hetkeksi lomailemaan Fugeen. Lotta ja Etel ovat molemmat postanneet stooreja huvijahtiretkeltä. Etel laittoi stoorin vasta tänään. 

Mun mielestä toi on mahtava ele Kärtsältä työnantajana. Vaikka kyse on pikku lomasta ja levosta, se on samalla loistava tilaisuus kelata yhdessä mennyttä kesää ja mahdollisesti suunnitella uusia kuvioita jatkoon. Ja kustannuksista huolehtijalle, tonne Fugeen piti joka tapauksessa matkustaa ja tämä oli kiva päätös kaudelle. Todennäköisesti tällaisten virkistyspäivien vietto vaikka jossain suomalaisessa kylpylässä olis varmaan tullut loppujen lopuksi paljon kalliimmaksi ruokineen ja yöpymisineen.

Mulle ei ole väliä mihin hän rahans

"Mikä se "säästö" siitä on? Juntit ajattelee, että ne "säästää", jos saa tuhlattua vähän halvemmalla, kun taas fiksu ei maksele sellaisia kuluja ollenkaan."  

Itseasiassa työhyvinvointi on todella hyvä säästö. Nyt ei ole tutkimusta tähän hätään, mutta uskoisin henkilöstön yhdessä virkistäytyminen lisäävän työhyvinvointia. Ymmärrän, että sinulla ei ole kokemusta hyvinvoinnista ylipäätään, mutta kannattaa perehtyä asiaan. 

Vierailija
4190/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesän Prideen ehdottomasti porkkanalipun kanssa. Olen porkkanasuuntautunut.

Vierailija
4191/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, uutisia tälle Jesse-jankkaajalle. Mitäs sanot siitä, että myös tanssijat ovat jääneet ainakin hetkeksi lomailemaan Fugeen. Lotta ja Etel ovat molemmat postanneet stooreja huvijahtiretkeltä. Etel laittoi stoorin vasta tänään. 

Mun mielestä toi on mahtava ele Kärtsältä työnantajana. Vaikka kyse on pikku lomasta ja levosta, se on samalla loistava tilaisuus kelata yhdessä mennyttä kesää ja mahdollisesti suunnitella uusia kuvioita jatkoon. Ja kustannuksista huolehtijalle, tonne Fugeen piti joka tapauksessa matkustaa ja tämä oli kiva päätös kaudelle. Todennäköisesti tällaisten virkistyspäivien vietto vaikka jossain suomalaisessa kylpylässä olis varmaan tullut loppujen lopuksi paljon kalliimmaksi ruokineen ja yöpymisineen.

Itseasiassa työhyvinvointi on todella hyvä säästö. Nyt ei ole tutkimusta tähän hätään, mutta uskoisin henkilöstön yhdessä virkistäytyminen lisäävän työhyvinvointia. Ymmärrän, että sinulla ei ole kokemusta hyvinvoinnista ylipäätään, mutta kannattaa perehtyä asiaan. 

Onko sulla porkkanat sormien tilalla vai miksi et osaa oikein kirjoittaa? 

Vierailija
4192/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhan puolella joku veikkaili porttiteoriaa Jeren OF seikkailuihin. Joo, porttiteoria toimii mulla ainakin huolestuttavan. Kevättalvella -23 katselin YouTubesta Kn matkaa viisuihin ja pistin merkille klipeissä näkyvän ja mainitun Bojanin. Kesään mennessä olin ladannut puhelimeen Tiktokin, tumpun ja Twitterin. Syksyllä syöksyin Jodelin ja Discordin syövereihin. Tämän vuoden puolella olen jakanut jo puhelinnumeronikin Joksujen Openstagelle ja viimeinen niitti sitten OF 😳. Joten jos Kn kohdalla puoliksikaan tuo teoria toimii, niin voi luoja, mitä materiaalia onkaan odotettavissa 🥵.

Vierailija
4193/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeköhän Kääriäisen uudelle levylle kappale "popsi popsi porkkanaa" Hääriäinen pukeutuu porkkanaksi.

Vierailija
4194/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF:aa olis voinut tehdä ihan hyvälläkin maulla. 

Vierailija
4195/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Bojan noissa Madam cykan stooreissa vetämässä jotain biisiä sen Strasin kanssa jollain treenikämpillä vai kuka toi toinen laulaja on? 

Vierailija
4196/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä asioita tylsästi kun voi tehdä niitä kiinnostavasti?

Vierailija
4197/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeköhän Kääriäisen uudelle levylle kappale "popsi popsi porkkanaa" Hääriäinen pukeutuu porkkanaksi.

Valitettavasti täysin mahdollista

*huokaa lyötynä

Vierailija
4198/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä ois sitä! 😂

Vierailija
4199/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä asioita tylsästi kun voi tehdä niitä kiinnostavasti?

Melko vaatimaton älykapasiteetti ihmisellä jos tämä (porkkana pakaroiden välissä) on kiinnostavaa 🤭 Mut mä oon iloinen sinun puolestasi kun tuut onnelliseksi... Tämmösestä?

Vierailija
4200/31974 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kesän Prideen ehdottomasti porkkanalipun kanssa. Olen porkkanasuuntautunut.

Muistan sen tarinan naisesta joka oli suuntautunut Eiffel-tornin. Siitä oli oikein iso juttu lehdessä. Oli ollut rakkautta ihan ensisilmäyksellä. En muista kerrottiinko siinä miten he hoisivat tuo fyysisen yhteyden.

Ketju on lukittu.