Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
4141/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heips täältä lomalta 😁

https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34534949820589456…

(Pelkkä stoori jos joku katsoo muualta kuin instasta)

T. Kökkis

Oikein koko nimellä mainostat täällä tilejäsi. Sillä voisi olla jollekkin käyttöä.

Näköjään joo. Kaikkien Anna-Liisojen esiäiti.

Vierailija
4142/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se Jere-parka ajattelee tosiaan. Aivan kuin se ei itse tota kuvaa olisi juuri laittanut. 

Opettele sisäistämään lukemasi, muru. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4143/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kuvaa ei toki ole OF-mielessä tehty. Sen takiahan se kiinnostavaa onkin. Ja sen vuoksi ne rahastushommat voi myös unohtaa länkytyksestä. 

Vierailija
4144/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, uutisia tälle Jesse-jankkaajalle. Mitäs sanot siitä, että myös tanssijat ovat jääneet ainakin hetkeksi lomailemaan Fugeen. Lotta ja Etel ovat molemmat postanneet stooreja huvijahtiretkeltä. Etel laittoi stoorin vasta tänään. 

Mun mielestä toi on mahtava ele Kärtsältä työnantajana. Vaikka kyse on pikku lomasta ja levosta, se on samalla loistava tilaisuus kelata yhdessä mennyttä kesää ja mahdollisesti suunnitella uusia kuvioita jatkoon. Ja kustannuksista huolehtijalle, tonne Fugeen piti joka tapauksessa matkustaa ja tämä oli kiva päätös kaudelle. Todennäköisesti tällaisten virkistyspäivien vietto vaikka jossain suomalaisessa kylpylässä olis varmaan tullut loppujen lopuksi paljon kalliimmaksi ruokineen ja yöpymisineen.

Vierailija
4145/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, uutisia tälle Jesse-jankkaajalle. Mitäs sanot siitä, että myös tanssijat ovat jääneet ainakin hetkeksi lomailemaan Fugeen. Lotta ja Etel ovat molemmat postanneet stooreja huvijahtiretkeltä. Etel laittoi stoorin vasta tänään. 

Mun mielestä toi on mahtava ele Kärtsältä työnantajana. Vaikka kyse on pikku lomasta ja levosta, se on samalla loistava tilaisuus kelata yhdessä mennyttä kesää ja mahdollisesti suunnitella uusia kuvioita jatkoon. Ja kustannuksista huolehtijalle, tonne Fugeen piti joka tapauksessa matkustaa ja tämä oli kiva päätös kaudelle. Todennäköisesti tällaisten virkistyspäivien vietto vaikka jossain suomalaisessa kylpylässä olis varmaan tullut loppujen lopuksi paljon kalliimmaksi ruokineen ja yöpymisineen.

Hei onko ihan pakollista? Olet ihan oikeassa, en sitä sano. 

Vierailija
4146/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nautitaan ja ohitellaan, Porkkana Mayhem!

Vierailija
4147/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kuvaa ei toki ole OF-mielessä tehty. Sen takiahan se kiinnostavaa onkin. Ja sen vuoksi ne rahastushommat voi myös unohtaa länkytyksestä. 

Antoko se porkkanan perseessä ilmaiseksi ?

Vierailija
4148/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nautitaan ja ohitellaan, Porkkana Mayhem!

🙄

Vierailija
4149/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole väliä mihin hän rahansa pistää, mä mietin vain sen hänen miljonääriksi pyrkimisen kannalta, jos tää on jo mones reissu, jossa maksaa muidenkin lomia, sitähän me ei kukaan tiedetä. 

Ihan siis mietin vain. En mä sano, että sen täytyis säästää, mutta noin ei vaan yleensä jää mitään käteen. Mutta ei se minua mitenkään häiritse. Mietin vain, että kokeeko se painetta maksella muille lomia, jos on vähän sellainen "liian kiltti", vai oikeastiko kokee, että vaurastuminen etenee riittävää tahtia näinkin. 

Vierailija
4150/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onks teillä kaikilla OF?

Ei ole eikä tule, mutta hyvät naurut olen saanut näistä porkkana pyllyssä kuvauksista. Kärtsällä on mahtava huumorintaju😅

Vierailija
4151/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍉🥝🍇🍍🍋🍐🍏🍎

Vierailija
4152/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty ees löytämään mitään huumoria tosta kuvasta kun oon edelleen täällä kylmiössä. Miten kukaan voi näyttää tolta.

Vierailija
4153/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kuulevani täältä meikkipussin rapinaa mutta kaikki taisivatkin olla porkkanapusseilla.

Vierailija
4154/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole väliä mihin hän rahansa pistää, mä mietin vain sen hänen miljonääriksi pyrkimisen kannalta, jos tää on jo mones reissu

Toi loma on kuitenkin maksettu virkistystilaisuutena firman liikevaihdosta ennen veroja eikä Jeren henkilökohtaisesta palkasta.

Vierailija
4155/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aina niin arvattavaa...aina, kun saadaan "mayhemöitävää", niin jostain kolosta ilmestyy aina joku urputtaja/aiheenvaihtaja/ankeuttaja/trolli häiritsemään.

Ja ikinä se/ne ei onnistu!

Eiköhän siis jatketa! We love together!

Vierailija
4156/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty ees löytämään mitään huumoria tosta kuvasta kun oon edelleen täällä kylmiössä. Miten kukaan voi näyttää tolta.

Tuo on niin kulunut vitsi.

Vierailija
4157/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aina niin arvattavaa...aina, kun saadaan "mayhemöitävää", niin jostain kolosta ilmestyy aina joku urputtaja/aiheenvaihtaja/ankeuttaja/trolli häiritsemään.

Ja ikinä se/ne ei onnistu!

Eiköhän siis jatketa! We love together!

Ehkä näidenkin kannattaisi koittaa porkkanaa johonkin koloon, jos vaikka helpottaisi. :D

Vierailija
4158/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos toi Mikken repostaama Veikon kuvaama instavideo jo analysoitu?

Vierailija
4159/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On syksyllä kyl voitu jo suunnitella of:ä, vaikka kuvaa ei sit laitettukaan vielä joulukalenteriin.

Vierailija
4160/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi porkkana perseessä kuin ankeuttaja paskapostaamassa.

Ketju on lukittu.