Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
4121/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohituskaistaa vaan tän yhden vänkäyksen kanssa. Joku ei taas kestä et muilla on hauskaa. 

Vierailija
4122/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, onko täällä nyt siis joku kiertuemanageri-spesialisti ja Kärtsän virkistysrahasto-ekspertti? Millä meriiteillä? Onko sulla siis ihan kokemusta kiertueiden ja keikkojen järkkäämisestä? 

Aivan takuulla mukana on just ne tyypit joita K tarvitsee, ei crewsta kukaan siellä tyhjänpanttina seiso.

Kyse oli siitä maksaako K noiden muiden lomankin tuonne ja jos maksaa niin Jesseä sinne ei ois siinä tapauksessa kannattanut lennättää. Se työpanos ei ollut niin iso. 

Jos Jesse maksoi itse lomansa niin sitten eri asia. 

Et taida ymmärtää kiertuemanagerin tehtäviä kovinkaan hyvin. Niitä hommia hoidetaan keikan aikana nimenomaan paikan päällä, eikä etänä. Kiertuemanagerin tehtävänä on pitää huoli siitä, että käytännön asiat toimivat, eli hän vastaa käytännön jär

Joo, mutta ei sitä varten tarvitse kaikille pikkunippelijutun peräänkatsojille lomaa maksaa. Tuskin maksaakaan, täällä taas vain kuviteltiin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuo oo ees sisällä häränsilmässä, kuvakulma valittu huolella. Vihannes vaan lepää karvaisessa pakarakanjonissa.

En kyllä olettanutkaan, että Kärtsä olisi oikeasti tunkenut sitä kohteeseen :D Ja täällähän sanottiin, että porkkana on persposkien välissä.

Ja että ei ollut syvällä.

Kun on se erilainen anatomia, ohutsuoli yhdistettynä suoraan )*(... Mua häiritsee ajatus K bottomina ihan tästä syystä.

No häntä selvästi ei, niin älä toki puolesta häiriinny. 

Vierailija
4124/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit pyörittää taas ketjua 5-0

Mutta pysyypähän hengissä.

Ei haittaa lainkaan ainakaan minua. Olen iloinen, että Jessen roolia ja merkitystä käydään läpi täällä. Kaikille ei aina tule mieleen, miten paljon asioita on hoidettava, että kaikki pyörii niin sujuvasti kuin miten K:n keikoilla ja kiertueilla on pyörinyt, eikä täällä vielä edes ole avattu kuin pieni osa siitä. Se, että trolli nosti asian nyt esiin, oli siis vain hyvä juttu. Jesselle se arvostus mikä Jesselle kuuluu!

Suurin osahan tosta Espanjan keikasta Jessellä hoituu Suomessa.

Vierailija
4125/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikeltä kuvapostaus!

Vierailija
4126/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempaan kommentti että Tommy Cash on tosiaan ollu Tomppa alusta asti vanhoissa emoketjuissa. Ja siitä väännöksiä kuten Tomppari. 

En ole ikinä kuullutkaan. Eikä moni muukaan.

Vierailija
4127/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onks teillä kaikilla OF?

Mulla on, tilasin tällä viimeisimmällä kierroksella siinä kohtaa kun Kärppä puhui tuhmia ja mun oli saatava kuulla/nähdä omin korvin ja silmin 😉

Samoin 😁

Vierailija
4128/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitymme pers... siis porkkanaan ja sen tuomiin ajatuksiin. Iltalääkkeitä ei tänään oteta. Nyt tartumme tähän hetkeen, carpe diem. Porkkana, hyvät naudat, porkkana!

Terv. Anders porkkana per... 🍑🥕

Vierailija
4129/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuo oo ees sisällä häränsilmässä, kuvakulma valittu huolella. Vihannes vaan lepää karvaisessa pakarakanjonissa.

En kyllä olettanutkaan, että Kärtsä olisi oikeasti tunkenut sitä kohteeseen :D Ja täällähän sanottiin, että porkkana on persposkien välissä.

Kun on se erilainen anatomia, ohutsuoli yhdistettynä suoraan )*(... Mua häiritsee ajatus K bottomina ihan tästä syystä.

No häntä selvästi ei, niin älä toki puolesta häiriinny. 

Mä häiriinnyn vain omasta puolestani. Muut ajatelkoon mitä vaan, mutta itse en ajattele K:ta bottomina vaan nautin ajatuksesta toisin päin. :)

Vierailija
4130/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanoita jaossa kannella 5!

Vierailija
4131/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkis, kiitos ihanasta stoorista 🤩😍💚💙

Vierailija
4132/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris: Why are you blushing Bojan?

B: Nothing...

K: You are just eating soup.

Jan: It's carrot soup.

K: Oh right!

B: Yes!

Vierailija
4133/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ihan heteroa on kuvailla kodissaan asioita perseessään kuvia. Voihan niille tulla tarvetta myöhemmin 

"Moi Bojan! Otin sulle ihan puhtaasti läpällä tällasen kuvan, eiks oo vitsikäs?"

Taidan justiinsa mennä kirjoittamaan ficin tästä aiheesta.

Tarviiko tässä enää ficcejä kirjoittaa kun K tarjoilee itse ne villeimmät juonenkäänteet?

Ficissä tämä koko homma olisi ollut lähinnä myötähäpeää aiheuttavan epäuskottava käänne. :D

Aivan kuin ei nyt ois 😂

Vierailija
4134/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä luoja jeesus sentään teidän juttujanne. Mitähän Jere tykkäsi lukee tämmöstä, hänen anatomiastaan ja perärööristä? Mies melkein kuoli sairauteensa. Kamoon nyt.  

Itse hän on avoimesti kertonut asioista. Ja näköjään perse on hänellä itsellään tapetilla just nyt. Joten 🤷

Vierailija
4135/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heips täältä lomalta 😁

https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34534949820589456…

(Pelkkä stoori jos joku katsoo muualta kuin instasta)

T. Kökkis

Oikein koko nimellä mainostat täällä tilejäsi. Sillä voisi olla jollekkin käyttöä.

Vierailija
4136/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se Jere-parka ajattelee tosiaan. Aivan kuin se ei itse tota kuvaa olisi juuri laittanut. 

Vierailija
4137/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyys best 

Vierailija
4138/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää leiķkiä ruoalla. Kertoo kaiken olennaisen tuosta ihmisestä 

Porkkana ja perse. Niin ala-arvoista.

Kananmuna ja perse. Oi, miten sivistynyttä viihdettä!

Se ero on siinä miten ne esitellään. 

Vierailija
4139/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se Jere-parka ajattelee tosiaan. Aivan kuin se ei itse tota kuvaa olisi juuri laittanut. 

No herranjestas tämä nimenomaan. 

Vierailija
4140/31974 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍑🥕

Ketju on lukittu.