Tämä viikko oltu juomatta. Tsempatkaa, ettei korkki aukea!!
Olen tuurijuoppo. Viime viikolla join joka päivä. Koko viikon annos saldo yli 70. Sunnuntaina loppui ja nyt tämä viikko menty ilman. Tekisi kyllä mieli taas raottaa korkkia viikonlopun kunniaksi.
Kommentit (52)
Oot nyt vaan juomatta ja huomenna kiität itseäsi siitä!
Onko vauvapalstalle kirjoittelu ainoa asia mitä teet raittiuden eteen? Jos niin onnea vaan
Käyppäsnyt hakee satsi olutta!! Tiedät että se maistuu hyvälle!!!!!
Tuliko mimmone olo..viekkareita?Älä nyt enää avaa sitte tölkkiä
Mä olen jo ollut 4kk ilman alkoholia. Kaks ekaa viikkoa teki mieli ryypätä, mutta sitten meni himo alkoholiin ihan itekseen ja nyt ei tee enää yhtään mieli.
70 annosta viikossa. Huh huh. Todellakin taukoa ja pitkään. Tuohan on hengenvaarallista. Ei sais juoda ku max 14.
Onko muuten peukut hävinneet palstalta?
Itse lopetin viikon putken toissapäivänä. En edes tiedä miten alkoholistia tsempataan. Ei itseäni siinä himon hetkellä auta ajatella kuinka hienoa raitis elämä on. Mutta yritetään nyt yhdessä olla korkkaamatta.
Nuo, jotka kehottavat juomaan tai halveksuvat sinua ja yritystäsi, ovat niitä, jotka eivät itse edes pysty yrittämään samaa, kateellisia ovat siis sinulle. Tsemppiä, toivottavasti onnistut.
Vierailija kirjoitti: Tuliko mimmone olo..viekkareita?Älä nyt enää avaa sitte tölkkiä
Pientä levottomuutta. En sentään krampannu. Annoksia meni n. 10/ vrk. Joinain päivinä enemmän.
Ap
Lähde lenkille ja unohda koko asia
Ykkös olutta vaan tänään niin hyvä tulee! Huomenna jo isosti paremmat fiilikset!
Onnea!
Itse kans viikonloppudeeku ja tää viikonloppu pitkästä aikaa selvänä. Koitan liikkua ja keksiä puuhaa paljon. Heti kun hetken paikoillaan niin pikkusen tuntuu että pitäisiköhän sitä, ei se ketään haittaakaan (paitsi minua, melkein viikko jo menee selvitessä).
Itse oon huomannut, että se hinku menee 2-3 viikossa kyllä ohi.
Miten ihmeessä pystyt joka päivä juomaan, eikö ole kamala olo? 😮
Vierailija kirjoitti:
70 annosta viikossa. Huh huh. Todellakin taukoa ja pitkään. Tuohan on hengenvaarallista. Ei sais juoda ku max 14.
Kuulostaa paljolta mut jos on ränni päällä niin ei tuo paljoa ole.
Tsemppiä! Mulla aika samanlaiset viikkomäärät usein ja nyt reilut 2vk selvinpäin. Kyllä tekis mieli. Yritän olla ainakin pari kuukautta selvinpäin ja toivottavasti pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvapalstalle kirjoittelu ainoa asia mitä teet raittiuden eteen? Jos niin onnea vaan
Niin tottahan tuo on. Tuossa vaiheessa kun viina pyörii koko ajan mielessä, varsinkin jos juomisen syille ei tee mitään, kannattaisi jo yrittää vaikka AA-kerhoa.
Vaihda huumeisiin.