Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3301/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vakinaamat eturivissä taas.

Jep siitä ei oikein tykätä....

https://x.com/snappdraqons/status/1832496640843772016

Ymmärrän, varsinkin kun ovat olleet eturivissä jo kymmeniä kertoja..

Onhan sinne muillakin mahdollisuus. Useimmat vaan selvästi odottaa pääsevänsä eturiviin jonottamatta ja kehtaa vielä haukkua niitä tosifaneja, jotka siihen eturiviin päästäkseen on valmiita jonottamaan tuntikausia.

👍 On kyl tosi ärsyttävää kun ihmiset valittaa asiasta mut eivät tee mitään sen eteen. Jonottaisivat itse sen valittamisen sijaan niin ehkä eturivi kutsuisi. 

Mut miksei voi antaa paikallisille mahdollisuutta päästä kerrankin eteen, kun Suomessa näillä samoilla faneilla on kuitenkin satoja mahdollisuuksia päästä Kärtsän keikalle ja eturiviin? Ei vaan voi ymmärtää joidenkin itsekästä asennetta, häpeällistä käytöstä.

Vierailija
3302/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpältä stooreja!

Hyvä toi Jessen lakoninen "Taas." vastauksena potkuihin :D

+ Jeren huvittunut ilme siihen vastaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee tämä muiden fanien haukkuminen. Joo, kiva olisi, jos espanjalaisia olisi enemmän eturivissä mutta ikävää, jos heitä ei huvittanut jonottaa ja näitä suomalaisia huvitti. Samat mahdollisuudet heilläkin olisi ollut. 

Vierailija
3304/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriä voisi karjasta kunnolla kerran että nyt sitten tää vetun eturivi siirtyy tonne taakse ja antaa tilaa muille. Naamat kyllästyttää.

Niin.

Vierailija
3305/31974 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vakinaamat eturivissä taas.

Jep siitä ei oikein tykätä....

https://x.com/snappdraqons/status/1832496640843772016

Ymmärrän, varsinkin kun ovat olleet eturivissä jo kymmeniä kertoja..

Onhan sinne muillakin mahdollisuus. Useimmat vaan selvästi odottaa pääsevänsä eturiviin jonottamatta ja kehtaa vielä haukkua niitä tosifaneja, jotka siihen eturiviin päästäkseen on valmiita jonottamaan tuntikausia.

👍 On kyl tosi ärsyttävää kun ihmiset valittaa asiasta mut eivät tee mitään sen eteen. Jonottaisivat itse sen valittamisen sijaan niin ehkä eturivi kutsuisi. 

M

Ja eurotourilla jatkunee..

Vierailija
3306/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan ollut myös eilen jollain keikalla, ainakin bäkkärillä. Voisiko olla, että levy on jo tosi hyvässä vaiheessa, kun kaikilla tuntuu olevan aikaa viettää vapaata?

Vierailija
3307/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee tämä muiden fanien haukkuminen. Joo, kiva olisi, jos espanjalaisia olisi enemmän eturivissä mutta ikävää, jos heitä ei huvittanut jonottaa ja näitä suomalaisia huvitti. Samat mahdollisuudet heilläkin olisi ollut. 

Mua häiritsee ajatus että fanien pitäisi saada tehdä mitä vaan, eikä siitä missään nimessä saa sanoa ainuttakaan huonoa sanaa. 

Vierailija
3308/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan ollut myös eilen jollain keikalla, ainakin bäkkärillä. Voisiko olla, että levy on jo tosi hyvässä vaiheessa, kun kaikilla tuntuu olevan aikaa viettää vapaata?

Siltä se ainakin vaikuttaa ettei ainakaan koko ajan tarvi studiolla olla. Ehkäpä kaikki biisit on äänitetty ja levy on miksaus yms vaiheessa tällä hetkellä niin, että siellä studiolla ei tarvitse olla ainakaan tällä hetkellä. Mut ihanaa, että pystyvät viettämään myös vapaa-aikaa ovat sen ansainneet 🥰

Vierailija
3309/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelevat sitä viimeistä silausta, soon.

Vierailija
3310/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Kärppy voi ilmestyä minä hetkenä hyvänsä Boitsun kainaloon..🤡🤡

Vierailija
3311/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsäkin heitti läppää että levy tulee ensi vuonna tai kahden vuoden päästä. Taitaa sielläkin olla levy suht valmis.

Vierailija
3312/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsällä on kyllä monipuolinen kuulijakunta. Vauvasta vaariin moninainen joukko. Eilisessä yleisössä näytti olevan ulkkismiehiä aika paljon, jotka bilettivät biisien mukana. Ja suomeksi. Kärtsä on <3

Vierailija
3313/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt putkahtelee Bojere ficcejä. Eilen julkaistu neljä, kolme niistä suomenkielisiä.

Vierailija
3314/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsältä ja Härtsältä ihania stooreja!

Härtsä puhuu!!!!

Vierailija
3315/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsällä on kyllä monipuolinen kuulijakunta. Vauvasta vaariin moninainen joukko. Eilisessä yleisössä näytti olevan ulkkismiehiä aika paljon, jotka bilettivät biisien mukana. Ja suomeksi. Kärtsä on <3

Siellä on Fugessa faijat ylpeitä pojistaan. 

Vierailija
3316/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei alkaako Härtsä nyt puhumaan ;D Sillähän on joku juttu eurotourille.

Vierailija
3317/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi puhe sopi just tuonne, kun oli kuitenkin espanjaksi minkä Härtsä hallitsee hyvin. Kertoi olevansa kaapattuna kolmen kaljun miehen toimesta 😂

Vierailija
3318/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Albumi tulee kuulemma "maybe next year, maybe in two or three years" ja itse tulkitsin ilmeestä, että levy on tyyliin jo valmis ja tulossa hyvin pian. Mut omaa tulkintaa tämä."

Poimin tuon yllä olevan Puutarhan keikkarapsasta. Mä luulen myös että se levy on tulossa ihan kohta, tyyliin tässä kuussa tai lokakuun alussa. Kärtsä ei puhuis siitä mitään jos se ei olis jo valmis tai ihan kohta valmis.

Vierailija
3319/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Albumi tulee kuulemma "maybe next year, maybe in two or three years" ja itse tulkitsin ilmeestä, että levy on tyyliin jo valmis ja tulossa hyvin pian. Mut omaa tulkintaa tämä."

Poimin tuon yllä olevan Puutarhan keikkarapsasta. Mä luulen myös että se levy on tulossa ihan kohta, tyyliin tässä kuussa tai lokakuun alussa. Kärtsä ei puhuis siitä mitään jos se ei olis jo valmis tai ihan kohta valmis.

Samaa veikkailtiin ylempänä. Mulla oli jo siitä tiktokista se fiilis, jossa mainitsi albumin kuvatekstissään. 

Vierailija
3320/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta toi puhe sopi just tuonne, kun oli kuitenkin espanjaksi minkä Härtsä hallitsee hyvin. Kertoi olevansa kaapattuna kolmen kaljun miehen toimesta 😂

Apua ;D Hyvä inside läppä espanjalaisille.

Ketju on lukittu.