Oletko koskaan kävellyt ihastuksesi kanssa päämäärättömästi ympäri kaupunkia kesäyössä?
Minä olen. Lähdettiin treffien päätteeksi vielä kävelylle, käveltiin käsi kädessä sinne tänne ympäri kaupunkia ja juteltiin kaikesta mahdollisesta. Kotona olin vasta aamuviideltä. Siinä oli jotain taianomaista, kun koko muu kaupunki nukkuu ja vain me kaksi olimme liikkeellä. Muistelen tuota kävelyä vieläkin lämmöllä silloin tällöin, vaikka siitä on jo lähes 20 vuotta eikä suhteesta lopulta tullut mitään.
Kommentit (15)
Kyllä, nuoruuteni Helsinki antoi meille katunsa, puistonsa ja rantansa ja taivas kesäyön valonsa. Tietysti muistan, kuinka voisinkaan unohtaa 1960- ja 1970-lukujen kesät!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nuoruuteni Helsinki antoi meille katunsa, puistonsa ja rantansa ja taivas kesäyön valonsa. Tietysti muistan, kuinka voisinkaan unohtaa 1960- ja 1970-lukujen kesät!
Olitko hippi?
Vierailija kirjoitti:
En. Haaveilin siitä aina :/
Ehkä vielä ei ole liian myöhäistä? :)
Olen, n 30 v sitten Helsingissä. Lähti vähän aikaa sitten töihin, itse jäin flunssassa kotiin.
pääkii nörtti, kyllä mä tiedän että siellä ruudun toisella puolella on taas joku 15v apina fantasioimassa jotain paskaa.
lopeta se larppaaminen kirjoitti:
pääkii nörtti, kyllä mä tiedän että siellä ruudun toisella puolella on taas joku 15v apina fantasioimassa jotain paskaa.
;-o
Olen nähnyt vain sen elokuvan. Valitettavasti en itse tule koskaan kokemaan sellaista.
Eikun kruisailtiin autolla, niinku Iggy Popin Passanger.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vain sen elokuvan. Valitettavasti en itse tule koskaan kokemaan sellaista.
Mikset? Mikä elokuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko hippi?
Olimme hippejä, kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset? Mikä elokuva?
Rakkautta ennen aamua (on siis sen elokuvan nimi, johon kommentissa todennäköisesti viitattiin). Kaunis rakkauselokuva. Suosittelen kaikille kävelyistä pitäville.
Aika hassu.