Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Hei mä oon just lähössä mäkkäriin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon big mac:ä.
Se on ihan p*ska, Hesen kerros on paljon maukkaampi.
Jukka on kyllä ainakin alle kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Hei mä oon just lähössä mäkkäriin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon big mac:ä.
Kärppä vie mammat turmiolle.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen toi Mikko, näyttää minun silmään nuorelta? Entä Allu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja kaljuja ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja kaljuja ukkoja.
Ei näyttänyt kaljulta ensiksi mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö alkon kautta myös?
Ei taida ikä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on ihana!
Allu ja Jure <3 Nämä jotenkin "näkymättömät" miekkoset.
Vierailija kirjoitti:
"Tässähän se vastaus edelliseen taisi tullakin, eli ilmeisesti Joostilla oli se muovipussi ihan vaan sen takia, että siellä oli fanituotteita, joita halusi jakaa yleisölle?"
Voi olla, käytännössä varmaan joo, mutta Joostista ei ikinä oikein tiedä 😅 Voi olla että siinä oli myös syvempää symboliikkaa. Se tyyppi hämmentää mua niin etten ikinä ole ihan varma 🤭
Se pussi oli ainakin kuulemma kämäisimmän halpahallifirman mitä maasta löytyy. Se onko sattumaa niin sitä ei tiedä. Joost on Joost.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässähän se vastaus edelliseen taisi tullakin, eli ilmeisesti Joostilla oli se muovipussi ihan vaan sen takia, että siellä oli fanituotteita, joita halusi jakaa yleisölle?"
Voi olla, käytännössä varmaan joo, mutta Joostista ei ikinä oikein tiedä 😅 Voi olla että siinä oli myös syvempää symboliikkaa. Se tyyppi hämmentää mua niin etten ikinä ole ihan varma 🤭
Se pussi oli ainakin kuulemma kämäisimmän halpahallifirman mitä maasta löytyy. Se onko sattumaa niin sitä ei tiedä. Joost on Joost.
No eihän ollut, mitä höpiset?
Mun pesukone puhui mulle äsken tuhmia Käärijän äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ollut, mitä höpiset?
No olihan, mitä itse höpiset?
Vierailija kirjoitti:
Lupaus tuli rikottua. Ja tuli ryypättyä. Oli huono olo. Sanoi Kärppä.
Mut siis, vakavasti puhuen, noilla on aika paljon puheissa alkoholi, ja bäkkärillä on aina sitä tarjolla. Nytkin oli jääkaapissa vaikka mitä, toki myös alkoholittomia. Mut jos koko jengille maistuu alkoholi, niin tosi vaikea siinä on pitää lupauksia yksinään.
Jossain haastattelussahan Käärijä mainitsi, että kokenut itse joutuvansa vastaamaan kaikesta samaan aikaan, kun muut vaan ryyppää ja pitää hauskaa. Tosin ei sinänsä arvostellut muiden hauskanpitoa, vaan koki enemmänkin ahdistusta siitä, ettei itse enää entiseen tapaan pysty osallistumaan ja rentoutumaan muiden mukana, kun kaikki tunnistaa hänet. Senkin takia varmasti viihtyy tuolla kiertueella, kun saa liikkua vapaammin ilman tunnetta, että kaikki tarkkailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole halpahalli vaan ihan hyvä halpa ruokakauppa, mutta Hollannissa tosiaan noihin ruokakaupan muovikasseihin oikeasti liittyy jotain meemeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.
Nuorempiakin ovat. Tossa mukana kuitenkin ihan aikuista miestä.
Onhan Joksutkin aikuisia?
Ja itseasiassa Nace on suunnilleen K:n ikäinen.
Nace ei ole ainut ihminen siellä ja samoin ei K. Puhutaan yleisemmällä tasolla koko porukasta. Mut jotkut täällä ottaa kaiken kirjaimellisesti. Raskasta.
Ei noi kaikki K:kaan porukoista niin vanhoilta näytä, ol
Näyttävät yli 50-vuotiailta kaikki.
Jukka on vissiin noin 27-vuotias. Muista en tiedä, mutta Allu aika varmasti yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Mun pesukone puhui mulle äsken tuhmia Käärijän äänellä.
Mitä se sano? Kerro heti!
On kai K:n porukka suurimmaksi osaksi hiukan yli 30-vuotiaita, kun ainakin Jaakko ja Jesse on ollut jo K:n lapsuudenystäviä alakouluvuosista saakka. Mikke taas tietenkin isoveljenä vielä hieman vanhempi. Allusta en tiedä enkä jaksa tietoa hakea, mutta vaikuttaa olevan samaa ikäluokkaa. Mutta Jukka oli muutaman vuoden nuorempi.
Ootteko ihan aikuisia noilla peräpään jutuilla?