Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpällä ei oo spotify:ta😂😂😂
Tää muakin huvitti. Vitsi noil vaikuttaa olevan hyvä meininki ja K on niin ihanan maanläheinen.
Aika moni täällä taitaa elää omaa elämäänsä noiden kautta?
Niin. Ihanaa, kun Käärijällä on ihanaaa, hihihiii, ihanaa, kun Käärijä saa mun rahani ja mä en saa melkein mitään vastineeksi, mut sekin on kuin taivas, hihihiiii, ihquuuu 🤩🤩🤩🤩
Kyllä mä vaan saan vastinetta rahoilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanoo sen nimen vahingossa väärin, ei nää kaikki joksuja niin hyvin tunne, voi mennä nimet sekaisin.
Mä taas luulen et oli tarkoituksellista. Miken äänikin musta kuuluu et joo Bojan jotain.
Varmaan on joku sisäpiirin vitsi noille.
No en todellakaan usko kenenkään nimi on joku läppä, asiatonta vihjailua.
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.
Nuorempiakin ovat. Tossa mukana kuitenkin ihan aikuista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.
Tai no Wild Youthista en tiedä nimestään huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Joksutkin aikuisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanoo sen nimen vahingossa väärin, ei nää kaikki joksuja niin hyvin tunne, voi mennä nimet sekaisin.
Mä taas luulen et oli tarkoituksellista. Miken äänikin musta kuuluu et joo Bojan jotain.
Mä luulen kans. Et vitsillä heittävät kun se Bojan tulee useamman kerran tossa eikä kukaan korjaa edes.
Jos hän oli siellä?
Anteeksi että irroitan asiayhteydestä, mutta...
" kun se Bojan tulee useamman kerran tossa"
khihi, sori mulla on huono huumorintaju
Vierailija kirjoitti:
Se kiertue kesti muutaman päivän ja tämä kestää kolme viikkoa, eikä toki jäänyt ilman ikäviä seurauksia silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ursapremikin uusin stoori. Ihana Jan! Olisiko nyt vasta Bluzan musavideon kuvaukset menossa tai jotain? Janilla oli samaisesta paikasta aiemmin stoori viulusta yms? B: oli kans samaisessa baarissa se Twitter juttu mikä tänne linkattiin ja nyt tää? 🤔 Baariahan Mark etsi silloin eikö
Ei näytä samalta baarilta kuin missä B oli, ja se pätkä oli Buc Kesidin laulajan stoori, eli ehkä olivat vaan jossain baarissa käymässä?
Okei hyvin mahdollista. Katoin vaan nopeasti, että Janin stoorissa olisi näyttänyt samalta
Voisi olla se sama paikka jossa B näkyi soittamassa trumpettia Primozin stooria ja oli se pelletaulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa Nace on suunnilleen K:n ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu aivan asiatonta kaikki nimillä hassuttelut, ei myöskään mitään Kärtsä, Kärtsy, Kärppä, Kärppy, Jerc, Boitsu, Bojke, Bojci jne. lempinimiä, se on Käärijä tai Jere ja Bojan piste. /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, jollain taas yritys vähätellä sitä joksujen kiertueryyppäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö jokaiseen kommenttiin tarttua? Todella? Tottakai ne on aikuisia. Ovat vaan nuorempia aikuisia. 25-30vuotiaat nuorempia ku krew jotka lienee kaikki ihan päälle 30v. Ymmärrätkö? Toki voi olla olla monta muutakin syytä siihen et toiset juo enemmän. Tää nyt oli vain yks mahdollinen.
Siinä livessä luulin yhdessä kohdassa Janin sanovan että Bojan on paikalla. Mutta tuskin sanoi, koska mitä järkeä B n olisi ollut olla näkymättä, jos hänen sanottaisiin olevan paikalla. Onko se live jossain, voisin tarkistaa mitä Jan oikeasti sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu aivan asiatonta kaikki nimillä hassuttelut, ei myöskään mitään Kärtsä, Kärtsy, Kärppä, Kärppy, Jerc, Boitsu, Bojke, Bojci jne. lempinimiä, se on Käärijä tai Jere ja Bojan piste. /s
Ei ole sama asia ollenkaan, tehdä tuosta olettamusta miten se asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää muakin huvitti. Vitsi noil vaikuttaa olevan hyvä meininki ja K on niin ihanan maanläheinen.
Olihan sillä se perhe Spotify H:lla.
Härpän perhe-spotify 😅 Ai että mä nauroin.
Tää oli ihana 🤭 Ja Härpän ilmeet 😆
Nää vlogit on muutenkin jotenkin niin aitoja. Ei mitään siloteltua matskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin väitteiden mukaan Nace ei juuri joisikaan, mutta minulle ei kyllä ole koskaan selvinnyt ovatko nuo faktaa vai jotain ficeistä tullutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace ei ole ainut ihminen siellä ja samoin ei K. Puhutaan yleisemmällä tasolla koko porukasta. Mut jotkut täällä ottaa kaiken kirjaimellisesti. Raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan sillä se perhe Spotify H:lla.
Härpän perhe-spotify 😅 Ai että mä nauroin.
Tää oli ihana 🤭 Ja Härpän ilmeet 😆
Nää vlogit on muutenkin jotenkin niin aitoja. Ei mitään siloteltua matskua.
Huvittaa kyllä, että muuten ollaan tosi luonnollisia ja ei-roolissa olevan oloisia, sitten Kärtsä kertoo, että Härtsä kirjoitti hänelle lapulla, ettei hänellä ole omaa Spotifytä. :D
Okei hyvin mahdollista. Katoin vaan nopeasti, että Janin stoorissa olisi näyttänyt samalta