Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.
Se kiertue kesti muutaman päivän ja tämä kestää kolme viikkoa, eikä toki jäänyt ilman ikäviä seurauksia silti.
No eihän noi samaa menoa pidä kuin joksut silloin haloo.
Vierailija kirjoitti:
Siinä livessä luulin yhdessä kohdassa Janin sanovan että Bojan on paikalla. Mutta tuskin sanoi, koska mitä järkeä B n olisi ollut olla näkymättä, jos hänen sanottaisiin olevan paikalla. Onko se live jossain, voisin tarkistaa mitä Jan oikeasti sanoi.
Ei sanonut kyllä mitään tollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä livessä luulin yhdessä kohdassa Janin sanovan että Bojan on paikalla. Mutta tuskin sanoi, koska mitä järkeä B n olisi ollut olla näkymättä, jos hänen sanottaisiin olevan paikalla. Onko se live jossain, voisin tarkistaa mitä Jan oikeasti sanoi.
Ei sanonut kyllä mitään tollaista.
Joo ei, terveisin liven ihan liian monta kertaa katsonut. :D Se löytyy YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.
Se kiertue kesti muutaman päivän ja tämä kestää kolme viikkoa, eikä toki jäänyt ilman ikäviä seurauksia silti.
No eihän noi samaa menoa pidä kuin joksut silloin haloo.
Niin, siitähän tässä viestiketjussa nimenomaan oli puhe, että on vähän helpompi ördätä muutama päivä, mutta kolmen viikon kiertueella ei voisi tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempiakin ovat. Tossa mukana kuitenkin ihan aikuista miestä.
Onhan Joksutkin aikuisia?
Ja itseasiassa Nace on suunnilleen K:n ikäinen.
Nace ei ole ainut ihminen siellä ja samoin ei K. Puhutaan yleisemmällä tasolla koko porukasta. Mut jotkut täällä ottaa kaiken kirjaimellisesti. Raskasta.
Ei noi kaikki K:kaan porukoista niin vanhoilta näytä, oletko selvittänyt kaikkien iän vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpällä ei oo spotify:ta😂😂😂
Tää muakin huvitti. Vitsi noil vaikuttaa olevan hyvä meininki ja K on niin ihanan maanläheinen.
Olihan sillä se perhe Spotify H:lla.
Härpän perhe-spotify 😅 Ai että mä nauroin.
Tää oli ihana 🤭 Ja Härpän ilmeet 😆
Nää vlogit on muutenkin jotenkin niin aitoja. Ei mitään siloteltua matskua.
Huvittaa kyllä, että muuten ollaan tosi luonnollisia ja ei-roolissa olevan oloisia, sitten Kärtsä kertoo, että Härtsä kirjoitti hänelle lapulla, ettei hänellä ole omaa Spo
Mä aattelin kans aluks, että Härtsällä ei oo, mutta Tomilla on, mutta toi vaikuttais, että ei oo Tomillaakaan kuin se perhe spotify😅
Vlogissa söpö kohta (tossa viimeistä edellisessä) kun Mikke kuvaa miten Jere irrottaa hintalappuja uudesta takista (ja ehkä vähän väsynyt ilme tai vaikuttaa ehkä siltä) ja Mikke pyytää irrottamaan omastaankin, uudesta vaatteesta, ja pienellä veitsellä Jere siis leikkaa ja Mikke varoittaa "varovasti..." jotenkin niin luontevasti ja kotoisasti. Sama kuin jossain noissa aiemmissa vlogeissa, kun Jere pesee ihan bussin ovella hampaita ja kaataa vedet ovelle tms ja Mikke toteaa et siihen ovelle sitten suoraan (kaadoit). Pikku juttuja, jotka vlogista tekee aidon ja ihanan ja mielenkiintoisen seurata. Sitä hyvin tavallista elämää kiertueesta huolimatta.
"Mä aattelin kans aluks, että Härtsällä ei oo, mutta Tomilla on, mutta toi vaikuttais, että ei oo Tomillaakaan kuin se perhe spotify😅"
Joo, mutta siis vielä tuo, että Härtsä kertoi asiasta lapulla, koska edes vlogi-universumissa ei voi sanoa, että hän olisi sanonut asian ääneen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa Nace on suunnilleen K:n ikäinen.
Nace ei ole ainut ihminen siellä ja samoin ei K. Puhutaan yleisemmällä tasolla koko porukasta. Mut jotkut täällä ottaa kaiken kirjaimellisesti. Raskasta.
Ei noi kaikki K:kaan porukoista niin vanhoilta näytä, oletko selvittänyt kaikkien iän vai?
Olen. Kaikki ovat yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, jollain taas yritys vähätellä sitä joksujen kiertueryyppäämistä.
Voi helvetti 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää muakin huvitti. Vitsi noil vaikuttaa olevan hyvä meininki ja K on niin ihanan maanläheinen.
Huvittaa kyllä, että muuten ollaan tosi luonnollisia ja ei-roolissa olevan oloisia, sitten Kärtsä kertoo, että Härtsä kirj
En tiedä mitä hauskaa on perhespottarissa, eiköhän ole aika monessa perheessä/pariskunnalla käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kyllä, että muuten ollaan tosi luonnollisia ja ei-roolissa olevan oloisia, sitten Kärtsä kertoo, että Härtsä kirj
Onhan se perhe spotify yhtälailla spotify. Miksei olis?
Eikös H puhu yhden sanan omalla äänellä tossa vikasta vlogissa. Kun menevät junaan vai bussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kyllä, että muuten ollaan tosi luonnollisia ja ei-roolissa olevan
En tiedä mitä hauskaa on perhespottarissa, eiköhän ole aika monessa perheessä/pariskunnalla käytössä?
Siinä oli hauskaa se että H yritti tavallisella perhetilillä mennä katsomaan niitä striimilukuja kun siihen tarvitaan artistitili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kyllä, että mu
Joo tän ymmärsin ja musta se oli hauska läppä, mutta täällä jotkut naureskee sille, et Härtsällä on käytössä perhe Spotify.
Hei mä oon just lähössä mäkkäriin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon big mac:ä.
Vierailija kirjoitti:
Hei mä oon just lähössä mäkkäriin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon big mac:ä.
Käytkö alkon kautta myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni täällä taitaa elää omaa elämäänsä noiden kautta?
Niin. Ihanaa, kun Käärijällä on ihanaaa, hihihiii, ihanaa, kun Käärijä saa mun rahani ja mä en saa melkein mitään vastineeksi, mut sekin on kuin taivas, hihihiiii, ihquuuu 🤩🤩🤩🤩
Kyllä mä vaan saan vastinetta rahoilleni.
Niin, sehän lukee tuossa. Et saa vastinetta, mutta sekin on kuin taivas. Yhtä ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
No hei mä oon just lähössä makkariin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon... *gun shot*
Ei luoja te jotkut bojanistit ootte raskasta ja huumorintajutonta väkeä.