Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mä oon just lähössä mäkkäriin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon big mac:ä.
Käytkö alkon kautta myös?
Ei taida ikä riittää.
Olipa maittava big mac, slurps. Alkon kautta en mennyt, mutta täytyy sekin tänään vielä tehdä, mitä suosittelette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mä oon just lähössä mäkkäriin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon big mac:ä.
Käytkö alkon kautta myös?
Ei taida ikä riittää.
Olipa maittava big mac, slurps. Alkon kautta en mennyt, mutta täytyy sekin tänään vielä tehdä, mitä suosittelette?
Muovipussi menee hyvin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on vissiin noin 27-vuotias. Muista en tiedä, mutta Allu aika varmasti yli 30.
Jukka on nyt 27-vuotias. Tässä artikkeli viime vuodelta, jossa hänen ikänsä mainitaan. Muutenkin mielenkiintoinen artikkeli, josta selviää myös miten hän on tutustunut Jereen ja millä tavalla hänestä on tullut osa Kärtsän bändiä.
https://www.tervareitti.fi/artikkelit/vaalan-treenikampalta-helsingin-j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaus tuli rikottua. Ja tuli ryypättyä. Oli huono olo. Sanoi Kärppä.
Mut siis, vakavasti puhuen, noilla on aika paljon puheissa alkoholi, ja bäkkärillä on aina sitä tarjolla. Nytkin oli jääkaapissa vaikka mitä, toki myös alkoholittomia. Mut jos koko jengille maistuu alkoholi, niin tosi vaikea siinä on pitää lupauksia yksinään.
Jossain haastattelussahan Käärijä mainitsi, että kokenut itse joutuvansa vastaamaan kaikesta samaan aikaan, kun muut vaan ryyppää ja pitää hauskaa. Tosin ei sinänsä arvostellut muiden hauskanpitoa, vaan koki enemmänkin ahdistusta siitä, ettei itse enää entiseen tapaan pysty osallistumaan ja rentoutumaan muiden mukana, kun kaikki tunnistaa hänet. Senkin takia varmasti viihtyy tuolla kiertueella, kun saa liikkua vapaammin ilman tunnetta, että kaikki tarkkailee.
Puhui tästä ainakin siinä Hesarin pitkässä jutussa, jota oli tehty useassa osassa vuoden aikana. Mutta mun muistaakseni puhui tästä aiheesta juuri viime Eurotouriinkin liittyen. Eli ei siellä juonut itse yhtään, kun halusi hoitaa homman mahdollisimman ammattimaisesti, mutta kuitenkin harmitti, kun muu jengi otti rennommin ja mm. joivat kiertueen aikana. Joka tapauksessa varmaan osittain sama juttu muuallakin, kun vastuu tietysti aina hänellä. Ja aivan varmasti mahtavaa tuolla ulkomailla tuo, että kaikki eivät heti tunnista, kun jossain liikkuu, vaan voi olla vapaammin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis, vakavasti puhuen, noilla on aika paljon puheissa alkoholi, ja bäkkärillä on aina sitä tarjolla. Nytkin oli jääkaapissa vaikka mitä, toki myös alkoholittomia. Mut jos koko jengille maistuu alkoholi, niin tosi vaikea siinä on pitää lupauksia yksinään.
Jossain haastattelussahan Käärijä mainitsi, että kokenut itse joutuvansa vastaamaan kaikesta samaan aikaan, kun muut vaan ryyppää ja pitää hauskaa. Tosin ei sinänsä arvostellut muiden hauskanpitoa, vaan koki enemmänkin ahdistusta siitä, ettei itse enää entiseen tapaan pysty osallistumaan ja rentoutumaan muiden mukana, kun kaikki tunnistaa hänet. Senkin takia varmasti viihtyy tuolla kiertueella, kun saa liikkua vapaammin ilman tunnetta, että kaikki tarkkailee.
Oikeilla artisteilla on mukana kyllä ihan selvinpäin oleva kiertuemanageri, ettei itse pääartistin tarvitse ottaa päävastuuta kännäävästä porukasta ja kiertueen käytännön järjestelyistä. Artisti voi itse keskittyä siihen esiintymiseen ja levätä ja rentoutua muun ajan.
Vierailija kirjoitti:
On kai K:n porukka suurimmaksi osaksi hiukan yli 30-vuotiaita, kun ainakin Jaakko ja Jesse on ollut jo K:n lapsuudenystäviä alakouluvuosista saakka. Mikke taas tietenkin isoveljenä vielä hieman vanhempi. Allusta en tiedä enkä jaksa tietoa hakea, mutta vaikuttaa olevan samaa ikäluokkaa. Mutta Jukka oli muutaman vuoden nuorempi.
Jesse on 31-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei mä oon just lähössä makkariin Kärpän innoittamana! Alko tekeen mieli oikein kunnon... *gun shot*
Kuudesti laukeva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai K:n porukka suurimmaksi osaksi hiukan yli 30-vuotiaita, kun ainakin Jaakko ja Jesse on ollut jo K:n lapsuudenystäviä alakouluvuosista saakka. Mikke taas tietenkin isoveljenä vielä hieman vanhempi. Allusta en tiedä enkä jaksa tietoa hakea, mutta vaikuttaa olevan samaa ikäluokkaa. Mutta Jukka oli muutaman vuoden nuorempi.
Jesse on 31-vuotias.
No, tietysti.
WTF, Spotify soitti minulle ensimmäistä kertaa ikinä Mäkkärin mainoksen heti S=M:n jälkeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vlogissa söpö kohta (tossa viimeistä edellisessä) kun Mikke kuvaa miten Jere irrottaa hintalappuja uudesta takista (ja ehkä vähän väsynyt ilme tai vaikuttaa ehkä siltä) ja Mikke pyytää irrottamaan omastaankin, uudesta vaatteesta, ja pienellä veitsellä Jere siis leikkaa ja Mikke varoittaa "varovasti..." jotenkin niin luontevasti ja kotoisasti. Sama kuin jossain noissa aiemmissa vlogeissa, kun Jere pesee ihan bussin ovella hampaita ja kaataa vedet ovelle tms ja Mikke toteaa et siihen ovelle sitten suoraan (kaadoit). Pikku juttuja, jotka vlogista tekee aidon ja ihanan ja mielenkiintoisen seurata. Sitä hyvin tavallista elämää kiertueesta huolimatta.
Et taida paljoa omasta kodistasi viikon aikana poistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vlogissa söpö kohta (tossa viimeistä edellisessä) kun Mikke kuvaa miten Jere irrottaa hintalappuja uudesta takista (ja ehkä vähän väsynyt ilme tai vaikuttaa ehkä siltä) ja Mikke pyytää irrottamaan omastaankin, uudesta vaatteesta, ja pienellä veitsellä Jere siis leikkaa ja Mikke varoittaa "varovasti..." jotenkin niin luontevasti ja kotoisasti. Sama kuin jossain noissa aiemmissa vlogeissa, kun Jere pesee ihan bussin ovella hampaita ja kaataa vedet ovelle tms ja Mikke toteaa et siihen ovelle sitten suoraan (kaadoit). Pikku juttuja, jotka vlogista tekee aidon ja ihanan ja mielenkiintoisen seurata. Sitä hyvin tavallista elämää kiertueesta huolimatta.
En.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mennyt googlaillessa ja vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse on 31-vuotias.
Kuten Jerekin (ihan just) ja Veikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka on vissiin noin 27-vuotias. Muista en tiedä, mutta Allu aika varmasti yli 30.
Eli se yksi tietäjä ei tiennyt yhtään mitään.
No yks Jukka sinne tänne, muut on + 30v.
Tietenkin K:n crewssa moni on 31, kun K itsekin on kohta ja esim. Jaakko, Jesse ja Allu ovat kaikki olleet jossain vaiheessa luokkakavereita K:lle. Jukka tosiaan ainoa, johon on tutustunut myöhemmin.
Joksuista taas Nace on reilu puolisen vuotta K:ta nuorempi ja Jure 2,5 vuotta nuorempi. En pidä noita ikäeroja kovin mittavina. B ja Jan täyttävät reilun kahden kuukauden päästä 26 ja Kris 25. Kun kyse on oikeasti noin pienistä ikäeroista, ei käytöstä voi mitenkään arvioida erilailla tai väittää, että K:n porukan pitäisi olla jotenkin vastuullisempaa tai valveutuneempaa. Ei se, että on täyttänyt 30, tee ihmisistä yllättäen aikuismaisempia ja kaikki sen alle ovat lapsia. Kyllä nuokin erot ovat ennemmin luonteenpiirteitä tai eroja kokemuksissa kuin sitä, että olisi kyse muutaman vuoden takia täysin eri sukupolvista.
Esim. Nace on ollut pitkään ammattimuusikko, joten hänellä on sellaista alan elämänkokemusta, joka tekee hänet heti vanhemmaksi ja kypsemmäksi kuin muut. Tätä kokemusta ei ole ollut K:n porukalla. Sen suhteen ovat jopa enemmän lapsenkengissä kuin vaikkapa Kris.
Artikkeli miten Allu & Jere tapasi toisensa, Allun ikä ei selviä kyllä tästä.
https://yle.fi/a/74-20032332?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain haastattelussahan Käärijä mainitsi, että kokenut itse joutuvansa vastaamaan kaikesta samaan aikaan, kun muut vaan ryyppää ja pitää hauskaa. Tosin ei sinänsä arvostellut muiden hauskanpitoa, vaan koki enemmänkin ahdistusta siitä, ettei itse enää entiseen tapaan pysty osallistumaan ja rentoutumaan muiden mukana, kun kaikki tunnistaa hänet. Senkin takia varmasti viihtyy tuolla kiertueella, kun saa liikkua vapaammin ilman tunnetta
Oikeilla artisteilla on mukana kyllä ihan selvinpäin oleva kiertuemanageri, ettei itse pääartistin tarvitse ottaa päävastuuta kännäävästä porukasta ja kiertueen käytännön järjestelyistä. Artisti voi itse keskittyä siihen esiintymiseen ja levätä ja rentoutua muun ajan.
No mutta K nimenomaan haluaa itse artistina olla parhaimmillaan joka keikalla ja omalta osaltaan varmistaa, että kaikki hoituu ammattimaisesti, koska hän on kuitenkin koko show:n keulakuva ja päätähti.
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli miten Allu & Jere tapasi toisensa, Allun ikä ei selviä kyllä tästä.
https://yle.fi/a/74-20032332?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Sori, mutta eihän tuosta kyllä myöskään selviä, että miten Allu ja Jere ovat alun alkaen tutustuneet. Sanotaan vain, että tutut kävivät Allun kotistudiolla äänittämässä, mutta siinä vaiheessa ovat kai siis tunteneet jo entuudestaankin? Vai menikö multa jotain ohi?
Eli se yksi tietäjä ei tiennyt yhtään mitään.