Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mun pesukone puhui mulle äsken tuhmia Käärijän äänellä.
Eikö K saisi tästä ihan kelpo kodinkoneyhteistyön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voisin hankkia robotti-imurin, jos se kiroilisi Kn äänellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetelis pitkin lattioita v***u p*****e s*****a ja törmää kissaan p*****a. Mä haluun kans😂
Kärtsän äänellä kiroileva robotti-imuri kuulostaa sellaiselta, joita löytyisi varmaan aika monta Bojanin pukinkontista. Tai tulee mieleen eräs tuttu, joka aikanaan sai joululahjaksi läpällä kolmelta eri kaverilta aromipesän. :)
Jukka vasta 27v😳 Luulin et on ainakin 35v..
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän äänellä kiroileva robotti-imuri kuulostaa sellaiselta, joita löytyisi varmaan aika monta Bojanin pukinkontista. Tai tulee mieleen eräs tuttu, joka aikanaan sai joululahjaksi läpällä kolmelta eri kaverilta aromipesän. :)
Ai että suomalaiset fanit lähettelisivät kirjeiden sijaan kiroilevia Kärtsä-robotti-imureita😅 Tää ois kyl kieltämättä hauskempi vaihtoehto.
Joko se jokereiden levynnimi selvisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetelis pitkin lattioita v***u p*****e s*****a ja törmää kissaan p*****a. Mä haluun kans😂
Meillä imuroitais vähintään kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoreltahan se näyttää, Jan ja Nace näyttää vanhemmilta kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin K:n crewssa moni on 31, kun K itsekin on kohta ja esim. Jaakko, Jesse ja Allu ovat kaikki olleet jossain vaiheessa luokkakavereita K:lle. Jukka tosiaan ainoa, johon on tutustunut myöhemmin.
Joksuista taas Nace on reilu puolisen vuotta K:ta nuorempi ja Jure 2,5 vuotta nuorempi. En pidä noita ikäeroja kovin mittavina. B ja Jan täyttävät reilun kahden kuukauden päästä 26 ja Kris 25. Kun kyse on oikeasti noin pienistä ikäeroista, ei käytöstä voi mitenkään arvioida erilailla tai väittää, että K:n porukan pitäisi olla jotenkin vastuullisempaa tai valveutuneempaa. Ei se, että on täyttänyt 30, tee ihmisistä yllättäen aikuismaisempia ja kaikki sen alle ovat lapsia. Kyllä nuokin erot ovat ennemmin luonteenpiirteitä tai eroja kokemuksissa kuin sitä, että olisi kyse muutaman vuoden takia täysin eri sukupolvista.
Esim. Nace on ollut pitkään ammattimuusikko, joten hänellä on sellaista alan elämänkokemusta,
No nyt kyllä oiot asioita reippaasti. Jos nyt ihan vaikka muusikon kokemuksesta aloitetaan, niin onhan K tehnyt tätä hommaa jo pitkään. Googlella löysin tiedon, että vuodesta 2016.
Ja sit taas elämänkokemuksesta noin muuten, kyllä Kn tarina kaikkine vastoinkäymisineen on kerryttänyt aika paljon elämänkokemusta, en kyllä vertais sitä aika suojattua elämää eläneisiin Joksuihin.
Kärtsä onnellisena. Oli itse pyytänyt saada ottaa tämän kuvan ( fani kertoi aiemmin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoreltahan se näyttää, Jan ja Nace näyttää vanhemmilta kuin ovat.
Hiukset päässä erityisesti ihan ikäiseltään. Ilmeisestinm toi kaljuus on jollekin yhtä kuin ikämiessarja. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei robotti-imurilla imuroida. Se imuroi itse automaattisesti.
No nyt kyllä oiot asioita reippaasti. Jos nyt ihan vaikka muusikon kokemuksesta aloitetaan, niin onhan K tehnyt tätä hommaa jo pitkään. Googlella löysin tiedon, että vuodesta 2016.
Ja sit taas elämänkokemuksesta noin muuten, kyllä Kn tarina kaikkine vastoinkäymisineen on kerryttänyt aika paljon elämänkokemusta, en kyllä vertais sitä aika suojattua elämää eläneisiin Joksuihin.
No tää. Aika moni ei tiennyt Käärijästä yhtään mitään ennen UMKta ja siitä on syntynyt mielikuva, että hän olis jotenkin "uusi" artisti tai jotenkin aloittelija.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vielä postausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vielä postausta.
Nopanheitto aiheesta vielä kesken. :D /v
Katotaan, niin Joksut on muuttaneet sitä levyn kantta.. 😏
Joksut on jodelin mukaan ilmeisesti jossain kuvauksissa tällä hetkellä. Ilmeisesti joku tv-ohjelma tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei robotti-imurilla imuroida. Se imuroi itse automaattisesti.
No ei tietenkään, mutta tyhjennätkö itse koko talon, kun robotti-imuri on työssään? Kyllä mä ainakin kotonani uskallan olla.
Luulin jo tottuneeni ajatukseen, mutta taas kyllä tuli olo, että on outoa ajatella että tuo vielä muutama vuosi sitten niin hintelä, viiksekäs huumorikaveri on se sama nahkapiikkihousuinen lavapeto mikä me nykyään tunnetaan 😅