Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31321/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härpällä ei oo spotify:ta😂😂😂

Tää muakin huvitti. Vitsi noil vaikuttaa olevan hyvä meininki ja K on niin ihanan maanläheinen.

Olihan sillä se perhe Spotify H:lla.

Härpän perhe-spotify 😅 Ai että mä nauroin.

Vierailija
31322/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää muakin huvitti. Vitsi noil vaikuttaa olevan hyvä meininki ja K on niin ihanan maanläheinen.

Aika moni täällä taitaa elää omaa elämäänsä noiden kautta?

Niin. Ihanaa, kun Käärijällä on ihanaaa, hihihiii, ihanaa, kun Käärijä saa mun rahani ja mä en saa melkein mitään vastineeksi, mut sekin on kuin taivas, hihihiiii, ihquuuu 🤩🤩🤩🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31323/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaus tuli rikottua. Ja tuli ryypättyä. Oli huono olo. Sanoi Kärppä. 

Mut siis, vakavasti puhuen, noilla on aika paljon puheissa alkoholi, ja bäkkärillä on aina sitä tarjolla. Nytkin oli jääkaapissa vaikka mitä, toki myös alkoholittomia. Mut jos koko jengille maistuu alkoholi, niin tosi vaikea siinä on pitää lupauksia yksinään.

Martat saapuneet taas, huomasitko muuten, että puhui mäkkisafkastakin, juteltaisko siitäkin?

Siis en minä mitenkään arvostellut. Enkä oo Martta. Ryyppään itekin toisinaan. Kärtsä siis itse sanoi että lupaus tuli rikottua. Ja tunnen myötätuntoa, että kun tuolla on kokoajan alkoa tarjolla, ja koko jengille tuntuu maistuvan, niin vaikea siinä mitään täyskieltoa on pitää.

Vierailija
31324/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härpäkkeen ilmeet on kyllä parasta viihdettä!

Vierailija
31325/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut siis, vakavasti puhuen, noilla on aika paljon puheissa alkoholi, ja bäkkärillä on aina sitä tarjolla. Nytkin oli jääkaapissa vaikka mitä, toki myös alkoholittomia. Mut jos koko jengille maistuu alkoholi, niin tosi vaikea siinä on pitää lupauksia yksinään.

Martat saapuneet taas, huomasitko muuten, että puhui mäkkisafkastakin, juteltaisko siitäkin?

Siis en minä mitenkään arvostellut. Enkä oo Martta. Ryyppään itekin toisinaan. Kärtsä siis itse sanoi että lupaus tuli rikottua. Ja tunnen myötätuntoa, että kun tuolla on kokoajan alkoa tarjolla, ja koko jengille tuntuu maistuvan, niin vaikea siinä mitään täyskieltoa on pitää.

Pistin tuolle kommentille ylänuolen, ja sama syy minullakin, en itsekään välttämättä pystyisi olemaan tuossa porukassa ainoana kuivin suin, jos toiset on juhlatuulella -eri

Vierailija
31326/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas, tuli omalla FYPillä vastaan pätkä Kärtsästä muovipussi päässä lipittelemässä reiästä. Kaikenlaista. 🤣 Missähän se tämänkin viihteen on ehtinyt tarjota? 

Sama suomeksi kiitos.

:D :D :D

Se muovipussi oli Joostin "lahja" Kärtsälle. Antoi sen hänelle Trafikin jälkeen Amsterdamissa. Ja Kärtsä sitten päätti tehdä pussiin reiän ja laittaa se pussi päähänsä. Ja sieltä sit tunki kielensä ulos ja lipitteli.

Muovipussia ei saa laittaa päähän😠

Vierailija
31327/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas, tuli omalla FYPillä vastaan pätkä Kärtsästä muovipussi päässä lipittelemässä reiästä. Kaikenlaista. 🤣 Missähän se tämänkin viihteen on ehtinyt tarjota? 

Sama suomeksi kiitos.

Se muovipussi oli Joostin "lahja" Kärtsälle. Antoi sen hänelle Trafikin jälkeen Amsterdamissa. Ja Kärtsä sitten päätti tehdä pussiin reiän ja laittaa se pussi päähänsä. Ja sieltä sit tunki kielensä ulos ja lipitteli.

älä huoli, hän laittoi siihen reiän ennenkuin laittoi päähänsä!

Vierailija
31328/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi kiitos.

Jankattaisko nyt tästäkin sitten? 🤣

Vierailija
31329/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi kiitos.

Sanoi myös ottaessaan sen pois että "okay that was stupid", ja jossain näin myös klipin myöhemmästä kohtaa missä joku yleisöstä haluaa sen pussin, Kärtsä antaa sen hänelle mutta sanoo vielä erikseen että älä pistä päähän. Eli koulutustilanne hoidettu, ei syytä triggeröityä.

Vierailija
31330/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi kiitos.

Huomasin kyllä. Silti se on huonoa esimerkkiä🙂

Vierailija
31331/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi kiitos.

Tää on niin tyypillistä K:ta, tottakai saadessaan muovipussin, teki siihen reiät, laittoi päähänsä ja lipitteli kieltään 😂 En olis odottanut mitään muuta.

Vierailija
31332/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi kiitos.

Sanoi myös ottaessaan sen pois

No nyt oon lähes tyytyväinen, kun K noin hyvin kiinnitti huomiota muovipussin vaaroihin.

Vierailija
31333/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursapremikin uusin stoori. Ihana Jan! Olisiko nyt vasta Bluzan musavideon kuvaukset menossa tai jotain? Janilla oli samaisesta paikasta aiemmin stoori viulusta yms? B: oli kans samaisessa baarissa se Twitter juttu mikä tänne linkattiin ja nyt tää? 🤔 Baariahan Mark etsi silloin eikö

Vierailija
31334/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystysin ja pystyn, mut en oo enää ihan 30v. enkä elä kiertueelämää. Joten ymmärrän kyllä. Raskastahan se vaan on. 

Vierailija
31335/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla taida kuitenkaan ihan niin hurja meno olla kuin joksuilla ja wild youthilla UK-kiertueella back in the day. Nehän oli ihan päissään kokoajan.

Vierailija
31336/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täällä taitaa elää omaa elämäänsä noiden kautta?

Niin. Ihanaa, kun Käärijällä on ihanaaa, hihihiii, ihanaa, kun Käärijä saa mun rahani ja mä en saa melkein mitään vastineeksi, mut sekin on kuin taivas, hihihiiii, ihquuuu 🤩🤩🤩🤩

Mikä ...ttu sua vaivaa. Joo, mäkin tykkään Käärijästä ja Krewsta, ja joo, saan itselleni iloa siitä kun nään että heillä on mukavaa. Onpa säälittävää? Mielestäni olen saanut hyvin rahoilleni vastinetta. Myös muu viihde maksaa. Hihitteletkö yhtä paljon sille, että leffayhtiöt saa sun rahat kun käyt elokuvissa? Jotkut jopa ostaa maksullisia subeja joltain striimaajilta, vaikka saman sisällön saisi ilmaiseksikin twitchissä.  Muista naureskella heille myös.

Vierailija
31337/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ursapremikin uusin stoori. Ihana Jan! Olisiko nyt vasta Bluzan musavideon kuvaukset menossa tai jotain? Janilla oli samaisesta paikasta aiemmin stoori viulusta yms? B: oli kans samaisessa baarissa se Twitter juttu mikä tänne linkattiin ja nyt tää? 🤔 Baariahan Mark etsi silloin eikö

Ei näytä samalta baarilta kuin missä B oli, ja se pätkä oli Buc Kesidin laulajan stoori, eli ehkä olivat vaan jossain baarissa käymässä?

Vierailija
31338/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan sillä se perhe Spotify H:lla.

Härpän perhe-spotify 😅 Ai että mä nauroin.

Tää oli ihana 🤭 Ja Härpän ilmeet 😆

Vierailija
31339/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vlogista selvisi myös että Mikke ottaa yleensä omalla puhelimellaan joitain klippejä keikoilta, ja ne on niitä joita näemme ig:ssä keikan jälkeen Kärtsän postaamina. Mikke postaa ne heidän johonki yhteiseen group chattiin, ja Kärtsä ottaa sieltä ne jotka haluaa jakaa.

Vierailija
31340/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mun mielestä se pitää täällä puida perusteellisesti. Mä yritän nyt katsoa nuo vlogit läpi ja katsoa monta kertaa lasi on ollut kädessä. Ja ainakin kaks kertaa käyneet mäkissä, ootteko huomanneet muita kertoja? Mä voin tehdä tilastot.

Ketju on lukittu.