Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
30121/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhah toi Härtsän stoori 😅 ja Jere PÖYHÖNEN 😅 ihana tukka jäpällä!

Vierailija
30122/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintsikoiden pukemista

https://x.com/HetaSkye/status/1846285275624099895

En kestä xD Ja niin ihana jotenkin, kun laittaa päälleen aivan kaiken mitä lavalle annetaan. Fittikin oli aika hyvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30123/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpyn stoori on hauska 😅 ja ihanan leppoista menoa. 

Härtsältä stooreja myös :)

Kärtsän hiukset Härtsän stooreissa <3 :D

Vierailija
30124/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?

Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.

Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.

No toi kertoo ainoastaan siitä miten ajan hermolla olet. Eli et ole. 

No arvaappa kuule mitä. Ei paljo mun persettä kaivele mitä sinä oot mieltä 😅

Vierailija
30125/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintsikoiden pukemista

En kestä xD Ja niin ihana jotenkin, kun laittaa päälleen aivan kaiken mitä lavalle annetaan. Fittikin oli aika hyvä :D

Toi on vähän semmoista sirkusapinaksi tekemistä, ei miellytä tää rintsikkajuttu.

Vierailija
30126/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?

Kannattaisko elää nykypäivässä sitten. Ei noille ole suomenkielisiä termejä oikeastaan. Sitä paitsi biisiä kirjoittaessa sananvalinnoissa pitää miettiä paitsi sisältöä, myös rytmitystä ja riimittelyjä. Siks toisekseen K on mun mielestä alkanut tiputtelemaan joitain enkku-termejä noihin sanoituksiin ihan siksi, että ulkkisfaneillakin olisi niihin jotain tarttumapintaa. Varmaan puolet faneista on kuitenkin ulkkiksia.

Tarttumapinta sulla on housussas 

Vierailija
30127/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä on kertonut Aavikko-biisistä faneille.

https://x.com/Corr1e/status/1846429705034969102

Voi ei, tää tulee varmaan oleen todella koskettava sanoiltaan 💚

Vierailija
30128/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos pojat ei ole käyneet Brysselissä pissapojan luona. No ehkä se nähdään sit vlogissa ja Veikon historialuento (ei nopeutettuna, kiitos) päälle. 

Vierailija
30129/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.

Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.

No mitä sä siinä sitten uliset kun sulle irvaillaan? 😄 

Vierailija
30130/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintsikoiden pukemista

Toi on vähän semmoista sirkusapinaksi tekemistä, ei miellytä tää rintsikkajuttu.

Ei vaan osa vuorovaikutusta yleisön kanssa sekä huumoriviihdettä. Mä rakastan yli kaiken just tuota spontaania puolta Kärtsästä, että koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua kesken keikkaakin, jos saa sopivan fanilahjan tai näkee jollakulla mielenkiintoisen paidan tai kyltin. 

Vierailija
30131/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks se sua närästää jo toinen kommentoi jotain tollasta, tai ei ole "ajan hermolla", kuten itse vakuutat olevasi. Ei varmaan pitäisi sua häiritä, sinä kuitenkin ymmärsit kaikki sanat ja sehän vallan hyvin riittää, eikö, ja nyt voit taas elää sitä omaa pientä elämääsi kaikessa rauhassa, ei hätää. 

Vierailija
30132/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sitten tuota asiaa nimittäisit? 

Vierailija
30133/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko elää nykypäivässä sitten. Ei noille ole suomenkielisiä termejä oikeastaan. Sitä paitsi biisiä kirjoittaessa sananvalinnoissa pitää miettiä paitsi sisältöä, myös rytmitystä ja riimittelyjä. Siks toisekseen K on mun mielestä alkanut tiputtelemaan joitain enkku-termejä noihin sanoituksiin ihan siksi, että ulkkisfaneillakin olisi niihin jotain tarttumapintaa. Varmaan puolet faneista on kuitenkin ulkkiksia.

Ja toi FYP on kyllä suomeksikin ihan yleisessä käytössä ja sillä viitataan kaikkeen somevirtojen selailuun. Laini tarkoittaa sitä ettei aivottomana scrollaa jatkuvasti puhelimella vaan ulkoilee.

Vierailija
30134/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/zefly/764501646153842688?source=share

Rintikoiden riisuminen S=M:n jälkeen.

Vierailija
30135/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuva Juren stoorissa hänestä Janista ja Nacesta 🥰 jakanut siis fanin tililtä tuon

Vierailija
30136/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/zefly/764488517867995136/tape-boi?source=share

En kestä, että fanit osaa tän Jessen teippausrutiinin eurotourillakin, kun luulin et se oli vaan suomalaisten juttu.

Vierailija
30137/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuva Juren stoorissa hänestä Janista ja Nacesta 🥰 jakanut siis fanin tililtä tuon

Jure on söpis!

Vierailija
30138/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä, että fanit osaa tän Jessen teippausrutiinin eurotourillakin, kun luulin et se oli vaan suomalaisten juttu.

Joku sukulainen kysyy kahvipöydässä, että mistä ne sun omat fanit on tullut. "Teippaamisesta."

Vierailija
30139/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon yleisöstä on suomalaisia tai faneja jotka ramppaa keikalta keikalle.

Vierailija
30140/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livestream-alue on takaisin europassissa, mutta sieltä ei tule tällä hetkellä mitään.

Ketju on lukittu.