Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Rintsikoiden pukemista
En kestä xD Ja niin ihana jotenkin, kun laittaa päälleen aivan kaiken mitä lavalle annetaan. Fittikin oli aika hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpyn stoori on hauska 😅 ja ihanan leppoista menoa.
Härtsältä stooreja myös :)
Kärtsän hiukset Härtsän stooreissa <3 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?
Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.
Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.
No toi kertoo ainoastaan siitä miten ajan hermolla olet. Eli et ole.
No arvaappa kuule mitä. Ei paljo mun persettä kaivele mitä sinä oot mieltä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintsikoiden pukemista
En kestä xD Ja niin ihana jotenkin, kun laittaa päälleen aivan kaiken mitä lavalle annetaan. Fittikin oli aika hyvä :D
Toi on vähän semmoista sirkusapinaksi tekemistä, ei miellytä tää rintsikkajuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?
Kannattaisko elää nykypäivässä sitten. Ei noille ole suomenkielisiä termejä oikeastaan. Sitä paitsi biisiä kirjoittaessa sananvalinnoissa pitää miettiä paitsi sisältöä, myös rytmitystä ja riimittelyjä. Siks toisekseen K on mun mielestä alkanut tiputtelemaan joitain enkku-termejä noihin sanoituksiin ihan siksi, että ulkkisfaneillakin olisi niihin jotain tarttumapintaa. Varmaan puolet faneista on kuitenkin ulkkiksia.
Tarttumapinta sulla on housussas
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on kertonut Aavikko-biisistä faneille.
Voi ei, tää tulee varmaan oleen todella koskettava sanoiltaan 💚
Ihmettelen, jos pojat ei ole käyneet Brysselissä pissapojan luona. No ehkä se nähdään sit vlogissa ja Veikon historialuento (ei nopeutettuna, kiitos) päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.
Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.
No mitä sä siinä sitten uliset kun sulle irvaillaan? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintsikoiden pukemista
Toi on vähän semmoista sirkusapinaksi tekemistä, ei miellytä tää rintsikkajuttu.
Ei vaan osa vuorovaikutusta yleisön kanssa sekä huumoriviihdettä. Mä rakastan yli kaiken just tuota spontaania puolta Kärtsästä, että koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua kesken keikkaakin, jos saa sopivan fanilahjan tai näkee jollakulla mielenkiintoisen paidan tai kyltin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks se sua närästää jo toinen kommentoi jotain tollasta, tai ei ole "ajan hermolla", kuten itse vakuutat olevasi. Ei varmaan pitäisi sua häiritä, sinä kuitenkin ymmärsit kaikki sanat ja sehän vallan hyvin riittää, eikö, ja nyt voit taas elää sitä omaa pientä elämääsi kaikessa rauhassa, ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä sitten tuota asiaa nimittäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko elää nykypäivässä sitten. Ei noille ole suomenkielisiä termejä oikeastaan. Sitä paitsi biisiä kirjoittaessa sananvalinnoissa pitää miettiä paitsi sisältöä, myös rytmitystä ja riimittelyjä. Siks toisekseen K on mun mielestä alkanut tiputtelemaan joitain enkku-termejä noihin sanoituksiin ihan siksi, että ulkkisfaneillakin olisi niihin jotain tarttumapintaa. Varmaan puolet faneista on kuitenkin ulkkiksia.
Ja toi FYP on kyllä suomeksikin ihan yleisessä käytössä ja sillä viitataan kaikkeen somevirtojen selailuun. Laini tarkoittaa sitä ettei aivottomana scrollaa jatkuvasti puhelimella vaan ulkoilee.
https://www.tumblr.com/zefly/764501646153842688?source=share
Rintikoiden riisuminen S=M:n jälkeen.
Ihana kuva Juren stoorissa hänestä Janista ja Nacesta 🥰 jakanut siis fanin tililtä tuon
https://www.tumblr.com/zefly/764488517867995136/tape-boi?source=share
En kestä, että fanit osaa tän Jessen teippausrutiinin eurotourillakin, kun luulin et se oli vaan suomalaisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuva Juren stoorissa hänestä Janista ja Nacesta 🥰 jakanut siis fanin tililtä tuon
Jure on söpis!
Vierailija kirjoitti:
En kestä, että fanit osaa tän Jessen teippausrutiinin eurotourillakin, kun luulin et se oli vaan suomalaisten juttu.
Joku sukulainen kysyy kahvipöydässä, että mistä ne sun omat fanit on tullut. "Teippaamisesta."
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon yleisöstä on suomalaisia tai faneja jotka ramppaa keikalta keikalle.
Livestream-alue on takaisin europassissa, mutta sieltä ei tule tällä hetkellä mitään.
Ahhah toi Härtsän stoori 😅 ja Jere PÖYHÖNEN 😅 ihana tukka jäpällä!