Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
30081/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne Kn biisin Aavikko sanat menee Mä oon jättänyt xxxxxxxx ja ryhtynyt kuntoileen ? En saa millään selvää.

Ei kun se kohta Mä oon jättänyt xxxxx ja ryhtynyt ulkoileen

Mä oon lopettanu viinan ja röökin ja ryhtynyt kuntoilee

Mä oon jättäny for you pagen ja lähtenyt ulkoilee

Vierailija
30082/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa nämä "en saa selvää" tyypit. Siis joskus ne vaikuttavat korvista kannattaa putsata edes. Ihan hyvin kappaleista selvän saa

Mä oon jättänyt korjuun ja peitsin ..? Eli häh?

Mitä se sun mielestä sanoo, herra tai rouva Korvat on putsattu?

Viinan ja röökin lopettanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30083/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa nämä "en saa selvää" tyypit. Siis joskus ne vaikuttavat korvista kannattaa putsata edes. Ihan hyvin kappaleista selvän saa

Mä oon jättänyt korjuun ja peitsin ..? Eli häh?

Mitä se sun mielestä sanoo, herra tai rouva Korvat on putsattu?

Olen todella pahoillani, että minulla on huono kuulo. Kuulolaitekaan ei aina auta, vaikka se on ollut käytössä lapsesta asti.  Ehkä menen peiton alle häpeämään.

Vierailija
30084/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vettu kun vetuttaa shippaajaa kuin pientä oravan poikasta 

Itselläsihän tässä on paha olo?

No eipä kyllä ole

Olen oikein tyytyväinen kun shippaajat on pistetty vähän miettimään. Minusta aihetta on.

Aihetta sulla on housussas 

Vierailija
30085/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne Kn biisin Aavikko sanat menee Mä oon jättänyt xxxxxxxx ja ryhtynyt kuntoileen ? En saa millään selvää.

Tarkoittaa mitä? 

Vierailija
30086/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näytti ihan innostuvan yhteisestä haastattelusta. Itse vaan mietin olisiko sielä Jere vai Käärijä. Viimeksi mainittu toisi lähinnä kaaoksen. 😄

Kiinnostavaa olisi nähdä, kun nämä kaksi yhdessä vakuuttavat olevansa vain ystäviä.

Sitä vakuuttelua ei saada koskaan. Oletan. Ei ainakaan siten etteikö perään heitettäisiin jotain epäilyttävää vähintään Käärijän suunnasta. Onhan se nähty. 

Ja se kai osaa korpeaakin. Yritetään tarttua johonkin sanoihin ja muutelka niitä jotta shippaajat saataisiin hiljaisiksi kun kohteet ei shippaajia hiljennä

Vierailija
30087/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

For you pagen

Minkä?

Vierailija
30088/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vettu kun vetuttaa shippaajaa kuin pientä oravan poikasta 

Itselläsihän tässä on paha olo?

No eipä kyllä ole

Olen oikein tyytyväinen kun shippaajat on pistetty vähän miettimään. Minusta aihetta on.

Njäh, älä hulluja horise. Just pistin uuden ficin tulille ja meno jatkuu ihan entisellään. Sorii siitä. 😙

Vierailija
30089/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä? 

Sitä mitä siinä lukee. 😄

Lopettanut viinan ja röökin ja somen. Lähtenyt ulkoilemaan. 

Vierailija
30090/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä? 

FYP is an acronym that means For You Page. It refers to the tab on TikTok that is filled with recommended content and videos the app thinks you'll enjoy the most. Some creators use the #fyp hashtag to try and get their video on other users' For You Page to help increase views and brand visibility.

Vierailija
30091/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

For you pagen

Minkä?

Tiktok-termi.

Vierailija
30092/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

For you pagen

Minkä?

Tiktokin 

Vierailija
30093/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näytti ihan innostuvan yhteisestä haastattelusta. Itse vaan mietin olisiko sielä Jere vai Käärijä. Viimeksi mainittu toisi lähinnä kaaoksen. 😄

Kiinnostavaa olisi nähdä, kun nämä kaksi yhdessä vakuuttavat olevansa vain ystäviä.

Sitä vakuuttelua ei saada koskaan. Oletan. Ei ainakaan siten etteikö perään heitettäisiin jotain epäilyttävää vähintään Käärijän suunnasta. Onhan se nähty. 

Ja se kai osaa korpeaakin. Yritetään tarttua johonkin sanoihin ja muutelka niitä jotta shippaajat saataisiin hiljaisiksi kun kohteet ei shippaajia hiljennä

Eikös se ole just päinvastoin, eli shippaajat tarttuu näihin oljenkorsiin, vaikka just on selvästi ilmaistu et ollaan kavereita vaan ja pariskunnaksi luuleminen on häiritsevää?

Vierailija
30094/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojke kertoo, miten Euroviisuissa jo huomasivat miten hyvin heillä kohtaa kemiat ja tulevat hyvin juttuun keskenään. Jertsu jatkaa yes yes we are best boyfriends and we like same thing and he want to keep me. Bojan selittää, miten hyviä ystäviä ja veljiä ovat ja Jertsu höpöttää vieressä yes yes and maybe something more, he is my guy, ja iskee vahingossa silmää. Bojan jatkaa, että ovat hyvin samankaltaisia ja heillä on lämpimät välit. Samaan hengenvetoon Jertsu jo heittää: and we love together. 

Vierailija
30095/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta

Vierailija
30096/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww ... juoksevat toistensa syliin lentokentällä ja eivät irrota otettaan hetkeksikään

Tarvitaan koko JO, että pojat saadaan käänneltyä ja väänneltyä auton takapenkille .

Siellä pojat kasaa niinkuin tetristä tätä pariskuntaa takapenkille. Yksityishenkilö voi toimia tunkkina.

N: Jere let go of Bojan

J: No!

N: Bojan let go of Jere

B: No!

N: Just a few seconds.

J&;B: No!

N: Jan help us out

No niin aletaanpa autoa purkamaan.

Ensin takaovet auki. Jos kohteet ovat liimautuneet toisiinsa yritetään heidät ujuttaa ovesta yhtenä levynä. Jos irroitus on pakko tehdä voi yrittää Janin tunkkia väliin.

B : What was that it hurts ?

J : It was my private person you need to let go of Jere .

B : No

N: Well then we use private person. Jan do something.

Jan vääntää tuhannen sonnin voimalla, mutta eivät irtoa. No sitten viedään levynä.

Pojat olalle ja hissiin autosta. Jan menee portaita koska painoraja tulee yksityishenkilön kohdalla vastaan.

Nace tukee kaksikkoa hississä joiden huulet ovat liimautuneet toisiinsa. Hissin oven avautuessa Jan odottaa ja taas kaksikko olalle.

Minne tämä pariskunta nyt laitettaisiin pojat miettivät. No sänky varmaan paras paikka, mutta miten näiltä saa ullovaatteet pois.

Rakastavaiset näkevät silmäkulmastaan sängyn ja muuta ei tarvita. Vaatteet lentelevät.

Nace ja Jan poistuvat ja huikkaavat mennessään, nähdään viikon päästä . Liian pian huutaa kaksikko ennenkuin sulavat toistensa syliin.

Vierailija
30097/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeasti loppujen lopuksi asiat on aika yksinkertaisia. Jos K ja B haluaisi asian selvittää se olisi tehty jo. Tai annettu shipin kuolla materiaalin puutteeseen. Ihan samoin kuin jos K haluaisi vakiinnuttaa jonkun asemaa olisi sen jo tehnyt. Ei naiskumppani estä muillakaan uraa paskan vertaa.

Se ettei näistä mitään ole tehty tarkoittaa kyllä jotakin. Se mitä ja mihin se johtaa tai on johtamatta ajan kuluessa onkin sitten oma tarinansa.  

Vierailija
30098/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

For your page my ass

Vierailija
30099/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wanna love you and treat you right

Vierailija
30100/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?

Ketju on lukittu.