Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne Kn biisin Aavikko sanat menee Mä oon jättänyt xxxxxxxx ja ryhtynyt kuntoileen ? En saa millään selvää.
Ei kun se kohta Mä oon jättänyt xxxxx ja ryhtynyt ulkoileen
Mä oon lopettanu viinan ja röökin ja ryhtynyt kuntoilee
Mä oon jättäny for you pagen ja lähtenyt ulkoilee
Tarkoittaa mitä?
FYP is an acronym that means For You Page. It refers to the tab on TikTok that is filled with recommended content and videos the app thinks you'll enjoy the most. Some creators use the #fyp hashtag to try and get their video on other users' For You Page to help increase views and brand visibility.
No johan on helvetti
Vierailija kirjoitti:
Awww ... juoksevat toistensa syliin lentokentällä ja eivät irrota otettaan hetkeksikään
Tarvitaan koko JO, että pojat saadaan käänneltyä ja väänneltyä auton takapenkille .
Siellä pojat kasaa niinkuin tetristä tätä pariskuntaa takapenkille. Yksityishenkilö voi toimia tunkkina.
N: Jere let go of Bojan
J: No!
N: Bojan let go of Jere
B: No!
N: Just a few seconds.
J&;B: No!
N: Jan help us out
No niin aletaanpa autoa purkamaan.
Ensin takaovet auki. Jos kohteet ovat liimautuneet toisiinsa yritetään heidät ujuttaa ovesta yhtenä levynä. Jos irroitus on pakko tehdä voi yrittää Janin tunkkia väliin.
B : What was that it hurts ?
J : It was my private person you need to let go of Jere .
B : No
N: Well then we use private person. Jan do something.
Jan vääntää tuhannen sonnin voimalla, mutta eivät irtoa. No sitten viedään levynä.
Pojat olalle
Mä inhoon tätä. Sori.
Best Thing That Ever Happened to Me
UNO reverse card!
Toivottavasti Veikko nähdään tänäänkin lavalla 💗
Vierailija kirjoitti:
For your page my ass
Tulee ikärajabanni jos sinne 🍑 laitat.
Vierailija kirjoitti:
On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?
Tuo on kyllä helpoin nimitys tuolle asialle. T. 46v
🌺 Oodi Veikolle 🌺
Oi Veikko oi Veikko!
Sun katse on tuima
Ja mun lihani niin heikko
Ja päässä vähän huimaa
Oi Veikko oi Veikko!
Sun otteesi on vahva
Sylissäs oon painoton
Ja mun suuni kuiva kuin Sahara
Sinun syli mun taivas on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?
Tuo on kyllä helpoin nimitys tuolle asialle. T. 46v
Höpö höpö
Kärpyn stoori on hauska 😅 ja ihanan leppoista menoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä otti silmään siinä uudessa Bojanin haastiksessa yksi asia joka toki voi johtua käännöksestä tai, ehkä vaan kiinnitin liikaa ohimenevään asiaan huomiota.
Kun puhutaan niistä Bojanin saamista kirjeistä ja huhuista yms Bojan mainitsee miten häntä on sanottu huonoksi poikaystäväsi kun ei ole tarpeeksi tekemisissä Käärijän kanssa ja siinä yhteydessä erityisesti korostaa miten samalla hetkellä on puhelimessa Käärijän kanssa. Tuossakin yhteydessä piti korostaa kontaktin määrää. Sehän se tärkein tuossa kohtaa on. 😄
Oon kans miettinyt tuota kohtaa. Oliko ne kirjeet ihan fyysisiä kirjeitä? Voin kuvitella, että kun sellainen painajaismainen kirje taas on odottanut postilaatikossa, niin B on soittanut heti Kärtsälle, ennenkuin on edes avannut sen. Ja lukenut sitä sitten Klle ääneen. Tuo "huono poikaystävä" kohta on näemmä tuntunut erityisen ärsyt
Vaikka ovat vain ystäviä, mutta jos olisikin poikaystävä, niin silloinhan tuollainen tuntuisi tosi pahalta, kun ihmiset pitävät huonona poikaystävänä. Eli tuommoinen viesti sattuisi joka tapauksessa oli ystävä tai poikaystävä.
Mutta oikeasti jotkut julkkispariskunnat saavat juuri tuollaisia viestejä joltain sekaisin olevilta henkilöiltä. Kyllähän ne mummot huutavat Salkkari näyttelijöille, että Kohtele sitä x paremmin, koska luulevat roolihahmoiksi näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
For your page my ass
Tulee ikärajabanni jos sinne 🍑 laitat.
En ymmärrä tätäkään
Vierailija kirjoitti:
🌺 Oodi Veikolle 🌺
Oi Veikko oi Veikko!
Sun katse on tuima
Ja mun lihani niin heikko
Ja päässä vähän huimaa
Oi Veikko oi Veikko!
Sun otteesi on vahva
Sylissäs oon painoton
Ja mun suuni kuiva kuin Sahara
Sinun syli mun taivas on
5/5. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.
Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.
En ole kalkkia en 😅 enkä kalkkis
Vierailija kirjoitti:
Kärpyn stoori on hauska 😅 ja ihanan leppoista menoa.
Härtsältä stooreja myös :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi kertoo ainoastaan siitä miten ajan hermolla olet. Eli et ole.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko elää nykypäivässä sitten. Ei noille ole suomenkielisiä termejä oikeastaan. Sitä paitsi biisiä kirjoittaessa sananvalinnoissa pitää miettiä paitsi sisältöä, myös rytmitystä ja riimittelyjä. Siks toisekseen K on mun mielestä alkanut tiputtelemaan joitain enkku-termejä noihin sanoituksiin ihan siksi, että ulkkisfaneillakin olisi niihin jotain tarttumapintaa. Varmaan puolet faneista on kuitenkin ulkkiksia.
Jerppu jatkaa...remember the final night, one bed one cup of tea you and me...remember Bojan, This is TheBojan and he's all mine.