Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
30101/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojke kertoo, miten Euroviisuissa jo huomasivat miten hyvin heillä kohtaa kemiat ja tulevat hyvin juttuun keskenään. Jertsu jatkaa yes yes we are best boyfriends and we like same thing and he want to keep me. Bojan selittää, miten hyviä ystäviä ja veljiä ovat ja Jertsu höpöttää vieressä yes yes and maybe something more, he is my guy, ja iskee vahingossa silmää. Bojan jatkaa, että ovat hyvin samankaltaisia ja heillä on lämpimät välit. Samaan hengenvetoon Jertsu jo heittää: and we love together. 

Jerppu jatkaa...remember the final night, one bed one cup of tea you and me...remember Bojan, This is TheBojan and he's all mine.

Vierailija
30102/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne Kn biisin Aavikko sanat menee Mä oon jättänyt xxxxxxxx ja ryhtynyt kuntoileen ? En saa millään selvää.

Ei kun se kohta Mä oon jättänyt xxxxx ja ryhtynyt ulkoileen

Mä oon lopettanu viinan ja röökin ja ryhtynyt kuntoilee

Mä oon jättäny for you pagen ja lähtenyt ulkoilee

Tarkoittaa mitä? 

FYP is an acronym that means For You Page. It refers to the tab on TikTok that is filled with recommended content and videos the app thinks you'll enjoy the most. Some creators use the #fyp hashtag to try and get their video on other users' For You Page to help increase views and brand visibility.

No johan on helvetti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30103/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awww ... juoksevat toistensa syliin lentokentällä ja eivät irrota otettaan hetkeksikään

Tarvitaan koko JO, että pojat saadaan käänneltyä ja väänneltyä auton takapenkille .

Siellä pojat kasaa niinkuin tetristä tätä pariskuntaa takapenkille. Yksityishenkilö voi toimia tunkkina.

N: Jere let go of Bojan

J: No!

N: Bojan let go of Jere

B: No!

N: Just a few seconds.

J&;B: No!

N: Jan help us out

No niin aletaanpa autoa purkamaan.

Ensin takaovet auki. Jos kohteet ovat liimautuneet toisiinsa yritetään heidät ujuttaa ovesta yhtenä levynä. Jos irroitus on pakko tehdä voi yrittää Janin tunkkia väliin.

B : What was that it hurts ?

J : It was my private person you need to let go of Jere .

B : No

N: Well then we use private person. Jan do something.

Jan vääntää tuhannen sonnin voimalla, mutta eivät irtoa. No sitten viedään levynä.

Pojat olalle

Mä inhoon tätä. Sori. 

Vierailija
30104/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best Thing That Ever Happened to Me

UNO reverse card!

Vierailija
30105/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Veikko nähdään tänäänkin lavalla 💗

Vierailija
30106/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

For your page my ass

Tulee ikärajabanni jos sinne 🍑 laitat.

Vierailija
30107/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyltä stoori! :D

Vierailija
30108/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?

Tuo on kyllä helpoin nimitys tuolle asialle.  T. 46v

Vierailija
30109/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌺 Oodi Veikolle 🌺

Oi Veikko oi Veikko! 

Sun katse on tuima

Ja mun lihani niin heikko

Ja päässä vähän huimaa

Oi Veikko oi Veikko! 

Sun otteesi on vahva 

Sylissäs oon painoton

Ja mun suuni kuiva kuin Sahara

Sinun syli mun taivas on 

Vierailija
30110/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On menny haastatavaksi ymmärtää enää edes suomenkielisiä biisejä. Oikeastikin yli 30-vuotiaatkin käyttää noita Tiktok-termejä?

Tuo on kyllä helpoin nimitys tuolle asialle.  T. 46v

Höpö höpö 

Vierailija
30111/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyn stoori on hauska 😅 ja ihanan leppoista menoa. 

Vierailija
30112/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.

Vierailija
30113/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä otti silmään siinä uudessa Bojanin haastiksessa yksi asia joka toki voi johtua käännöksestä tai, ehkä vaan kiinnitin liikaa ohimenevään asiaan huomiota. 

Kun puhutaan niistä Bojanin saamista kirjeistä ja huhuista yms Bojan mainitsee miten häntä on sanottu huonoksi poikaystäväsi kun ei ole tarpeeksi tekemisissä Käärijän kanssa ja siinä yhteydessä erityisesti korostaa miten samalla hetkellä on puhelimessa Käärijän kanssa. Tuossakin yhteydessä piti korostaa kontaktin määrää. Sehän se tärkein tuossa kohtaa on. 😄

Oon kans miettinyt tuota kohtaa. Oliko ne kirjeet ihan fyysisiä kirjeitä? Voin kuvitella, että kun sellainen painajaismainen kirje taas on odottanut postilaatikossa, niin B on soittanut heti Kärtsälle, ennenkuin on edes avannut sen. Ja lukenut sitä sitten Klle ääneen. Tuo "huono poikaystävä" kohta on näemmä tuntunut erityisen ärsyt

Vaikka ovat vain ystäviä, mutta jos olisikin poikaystävä, niin silloinhan tuollainen tuntuisi tosi pahalta, kun ihmiset pitävät huonona poikaystävänä. Eli tuommoinen viesti sattuisi joka tapauksessa oli ystävä tai poikaystävä.

Mutta oikeasti jotkut julkkispariskunnat saavat juuri tuollaisia viestejä joltain sekaisin olevilta henkilöiltä. Kyllähän ne mummot huutavat Salkkari näyttelijöille, että Kohtele sitä x paremmin, koska luulevat roolihahmoiksi näyttelijöitä.

Vierailija
30114/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

For your page my ass

Tulee ikärajabanni jos sinne 🍑 laitat.

En ymmärrä tätäkään 

Vierailija
30115/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌺 Oodi Veikolle 🌺

Oi Veikko oi Veikko! 

Sun katse on tuima

Ja mun lihani niin heikko

Ja päässä vähän huimaa

Oi Veikko oi Veikko! 

Sun otteesi on vahva 

Sylissäs oon painoton

Ja mun suuni kuiva kuin Sahara

Sinun syli mun taivas on 

5/5. 😍

Vierailija
30116/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan kalkkis jo, enkä käytä TikTokia, mutta ei minulla kuitenkaan ollut mitenkään vaikea ymmärtää mistä tuossa oli kysymys ja mihin kyseinen termi viittasi.

Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.

Vierailija
30117/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks olkoon. Vaikea vähän kyllä uskoa, mut samapa tuo. Minä en ole edes kalkkia ja käytän jopa Tiktokia vähän enkä ole koskaan kuullutkaan tästä. Enkä saanut selvää biisin sanoista.

En ole kalkkia en 😅 enkä kalkkis

Vierailija
30118/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpyn stoori on hauska 😅 ja ihanan leppoista menoa. 

Härtsältä stooreja myös :)

Vierailija
30119/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi kertoo ainoastaan siitä miten ajan hermolla olet. Eli et ole. 

Vierailija
30120/31974 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko elää nykypäivässä sitten. Ei noille ole suomenkielisiä termejä oikeastaan. Sitä paitsi biisiä kirjoittaessa sananvalinnoissa pitää miettiä paitsi sisältöä, myös rytmitystä ja riimittelyjä. Siks toisekseen K on mun mielestä alkanut tiputtelemaan joitain enkku-termejä noihin sanoituksiin ihan siksi, että ulkkisfaneillakin olisi niihin jotain tarttumapintaa. Varmaan puolet faneista on kuitenkin ulkkiksia.

Ketju on lukittu.