Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä kahdella on niin hyvä lavaenergia keskenään. 🔥🔥
Ohjaa kuin pieniä lapsia 🙄
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että täällä suurin osa "Sitten siellä herätään ja halitaan ja pussaillaan aamuauringossa" viesteistä on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, eikä totuutena
Niin on, mutta miksi tuollaista mielikuvaa edes pitää nostaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi.
Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin.
Mutta kun tää julkinen shippaaminen päätyy myös niiden näkyville, jotka ei osaa tehdä sitä oikein. Etkö näe siinä mitään haitallista?
Eihän nyt herran jumala voi olla muiden kontolla joidenkin taliaivojen vahtiminen ja hyysääminen. Ei noissa muissakaan ketjuissa mietitä että mitähän voi kirjoittaa ettei joku hullu naksahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että täällä suurin osa "Sitten siellä herätään ja halitaan ja pussaillaan aamuauringossa" viesteistä on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, eikä totuutena
Niin on, mutta miksi tuollaista mielikuvaa edes pitää nostaa esiin.
Siksi kun se on shippiä miielikuvitusta jonka kumpikin ovat hyväksyneet. Jos sinä et pidä shipistä ikävä kyllä sinä et voi määrätä saako täällä shipata.
Lopeta jo toi vaahtoaminen. Vietät kaiken oman aikasi SHIPPIPALSTOILLA, joten mitähän kuvittelet itse täällä tekeväsi ellei shippaus kiinnosta? Ja samaa jankutat myös plussalla eli et edes ole vain tässä yhdessä ketjussa. Tekopyhyys huipussaan 🙄.
😅, tää oli tasan ensimmäinen viesti, jonka kirjoitin tänne kahteen kuukauteen. Plussalla olen käynyt viimeksi ehkä parisen viikkoa sitten. alkoi vaan mennä nyt vähän tunteisiin tää ihmisten putkinäköisyys ja omien tekojen oikeuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haastattelu oli ennen Kyprosta ja B osallistui itsekin shippiin siellä, eikä tuossa sitä kieltänyt. Enemmän minusta häirinneet ne perättömät S juorut, kun tuonut ne kahdessa haastattelussa esiin. Kirjehäirikkö tietenkin asia erikseen, kuka ei ehkä edes shippaaja, jos kerran jostain huonosta poikaystävästä kirjoittanut.
Hän sanoi haastattelussa että häntä häiritsi kun joka paikassa kirjoitellaan että hän ja K ovat pari. Eikä Käärijä-paitaan pukeutuminen Kyproksella ole mitään shippiin osallistumista. Vai ruokkiiko hän myös Matt Healy -shippiä kun käyttää sitä samanlaista paitaa?
Tosissaanko vertaat Matt Healy paidan ja Käärijäpaidan käyttämistä samanveroisina Bojanin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kyllä että se shippaus vähenee/loppuu ihan itsestään, kun eilenkin aika moni sanoi ettei enää halua shipata Bojanin haastiksen jälkeen ja kun monella siinä on kuitenkin (sanokaa mitä sanotte) ollut taustalla se toive oikean elämäkin suhteesta. Ja kun Bojankin nyt sanoi että ovat ystäviä eikä parisuhteessa, niin monella menee shippaushalut jo siinä. Jospa tämä ketju muuttuisi pikku hiljaa otsikkonsa mukaiseksi.
Ne joilla todellisuus on hämärtynyt voisivat lopettaakin satuihin uskomisen, mutta se jotka osaavat shipata oikein voivat jatkaa entiseen malliin.
Mutta kun tää julkinen shippaaminen päätyy myös niiden näkyville, jotka ei osaa tehdä sitä oikein. Etkö näe siinä mitään haitallista?
No, tämän perusteella mitään ei saisi kirjoittaa enää mihinkään, jotta joku vajaaälyinen ei vahingossakaan ottaisi sitä totena.
Lopetettaisko taas tolle jankkarille vastailu. Ei se mieltänsä muuta vaikka sille kuinka vastailtais ja selitettäis.
Oli jo hyvä fiilis täällä. Eli jatketaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo toi vaahtoaminen. Vietät kaiken oman aikasi SHIPPIPALSTOILLA, joten mitähän kuvittelet itse täällä tekeväsi ellei shippaus kiinnosta? Ja samaa jankutat myös plussalla eli et edes ole vain tässä yhdessä ketjussa. Tekopyhyys huipussaan 🙄.
😅, tää oli tasan ensimmäinen viesti, jonka kirjoitin tänne kahteen kuukauteen. Plussalla olen käynyt viimeksi ehkä parisen viikkoa sitten. alkoi vaan mennä nyt vähän tunteisiin tää ihmisten putkinäköisyys ja omien tekojen oikeuttaminen.
Entisen shipparin suurella egolla tuomitset muut siitä mitä itse olet sujuvasti harrastanut viisuista alkaen 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haastattelu oli ennen Kyprosta ja B osallistui itsekin shippiin siellä, eikä tuossa sitä kieltänyt. Enemmän minusta häirinneet ne perättömät S juorut, kun tuonut ne kahdessa haastattelussa esiin. Kirjehäirikkö tietenkin asia erikseen, kuka ei ehkä edes shippaaja, jos kerran jostain huonosta poikaystävästä kirjoittanut.
Etkö vieläkään ymmärrä että B ei osallistunut mihinkään shippiin vaan oli videoissa, joissa kuvattiin kaverusten hauskaa etelänlomaa??
Paita , sydän videot yms. , mutta ei kun paha K pakotti oikeen uhkasi että nyt kyllä olet videolla ja prkl tulet mun kanssa Suomeenkin vaikka sulla ei oo täällä mitään tekemistä. Ja sitten mainostat mun keikkoja sydämellä vaikket sitä koskaan muille tee tai ei hyvä heilu!
On kyllä niin huippua ajatella näitä kahta laskettelemassa ripset huuruisena, hörppivät kuumaa kaakaota ja paljuilevat.
Eikä haittaa vaikka olis äijäreissu, kyllä ne kahdenkeskistäkin aikaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Lopetettaisko taas tolle jankkarille vastailu. Ei se mieltänsä muuta vaikka sille kuinka vastailtais ja selitettäis.
Oli jo hyvä fiilis täällä. Eli jatketaan sitä.
Täällä ei ihan oikeasti ole ollut hyvä fiilis juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vieläkään ymmärrä että B ei osallistunut mihinkään shippiin vaan oli videoissa, joissa kuvattiin kaverusten hauskaa etelänlomaa??
K ainakin shippasi ja ei sitä tekisi jos se loukkaisi Bojania. Ne rakastaa toisiaan ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarkoituksella laittanut lol käärijä paidan päälle, K:n peittelyt ja niin edelleen, joksut myös julkaisi koiravideon nyt eikä maaliskuussa.
Jos Boitsua niin hirveästi häiritsisi shippaus ja suomifanit, niin ei olisi varmaan eilisessä haastattelussa selittänyt kolmea minuuttia Jercistä ja Suomesta, ennen kuin edes mainitsi kirjejutun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarkoituksella laittanut lol käärijä paidan päälle, K:n peittelyt ja niin edelleen, joksut myös julkaisi koiravideon nyt eikä maaliskuussa.
Ei se ole shipin tuontia, että laittaa koiravideon te vaan niin aattelette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi haastattelussa että häntä häiritsi kun joka paikassa kirjoitellaan että hän ja K ovat pari. Eikä Käärijä-paitaan pukeutuminen Kyproksella ole mitään shippiin osallistumista. Vai ruokkiiko hän myös Matt Healy -shippiä kun käyttää sitä samanlaista paitaa?
Tosissaanko vertaat Matt Healy paidan ja Käärijäpaidan käyttämistä samanveroisina Bojanin tapauksessa.
Ei tietenkään kun erona on se että K ja B ovat hyviä ystäviä mutta ei se mitään shippiin osallistumista ole jos he noin pelleilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen shipparin suurella egolla tuomitset muut siitä mitä itse olet sujuvasti harrastanut viisuista alkaen 😇
No, jos sä saat itsellesi hyvän olon ajattelemalla noin, niin ole hyvä vain. Kyllä mä olen tänne palstalle ehkä muutaman viestin kirjoittanut tässä 1,5 vuoden aikana, pääsääntöisesti tosin joksujen keikoista, jotka mua eniten kiinnostaa. Jossain kohtaa (alkuvaiheessa) kyllä varmaan toivoin K:sta ja B:sta ihan pariakin, mutta kun tuli ilmeiseksi että se ei tule tapahtumaan, niin en jaksanut mitään kuviteltua jatkaa. Harmi että pelkkä joksuketju ei ole tarpeeksi aktiivinen keskustelua ajatellen.
Ihana oikeasti ripset huurussa ne siellä laskee ja käyvät lumisotaa. Ottaakohan Jan vain nahkatakin :D