Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
No niin. Kuunneltu on ja sieltähän se tuli ytimekkäästi Bojanin suusta. Ihmiset eivät erota SHOWTA ja VIIHDETTA todellisuudesta. Esimerkiksi Käärijä, minua syytetään, että olen huono poikaystävä hänelle.
Joten juu......
Voitaisko se vastakkainasettelu taas lopettaa heti alkuunsa? On kivoja juttuja tiedossa lähiaikoina ja kuukauden sisällä viimeistään. K:n kiertue menossa, K:n levy tulossa, Krisin mystiset kuvaukset Italiassa menossa, Bluzan musavideo ja Joksujen levy tulossa. Voitaisko vaikka fiilistellä näitä?
Annas olla mikä tappelu täällä syntyi kiihkeimmän nukkeparituksen aikoihin, jos meni sanomaan, että nuo ns koskettelut ja performanssit ovat vain lavashowelementtejä
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko se vastakkainasettelu taas lopettaa heti alkuunsa? On kivoja juttuja tiedossa lähiaikoina ja kuukauden sisällä viimeistään. K:n kiertue menossa, K:n levy tulossa, Krisin mystiset kuvaukset Italiassa menossa, Bluzan musavideo ja Joksujen levy tulossa. Voitaisko vaikka fiilistellä näitä?
Ja colder monthsit on tulossa. Vai eikö täällä nyt kukaan enää uskalla shipata ?
Onks siitä näkynyt klippiä, kun K vitsailee mahastaan loman jälkeen Bojanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onks siitä näkynyt klippiä, kun K vitsailee mahastaan loman jälkeen Bojanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja colder monthsit on tulossa. Vai eikö täällä nyt kukaan enää uskalla shipata ?
Jos siksi ei puhuta tuosta niin en tajua miten ihmiset on näin arkoja!!! Te olette täällä anonyymeinä, eikä shippaaminen ole laitonta, joten miksi joku ei uskalla!? 😃
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kuunneltu on ja sieltähän se tuli ytimekkäästi Bojanin suusta. Ihmiset eivät erota SHOWTA ja VIIHDETTA todellisuudesta. Esimerkiksi Käärijä, minua syytetään, että olen huono poikaystävä hänelle.
Joten juu......
Missä kohtaa? En jaksa katsoa kokonaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks voitais oikeesti vaan puhua noista kivoista tosielämän jutuista, levyistä ja kuvauksista ja keikoista? Miksi PITÄISI shipata? Kun se on aika turhaa, ja mitä sillä edes saavutetaan, ei se iloa enää kenelläkään näytä tuottavan eilisen ja tän päivän keskustelujen perusteella. Paljon tapahtuu ihan tosielämässäkin.
Hei Twitterissä ja tumpussa ainakin voi shipata jos täällä ei anonyyminä uskalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siksi ei puhuta tuosta niin en tajua miten ihmiset on näin arkoja!!! Te olette täällä anonyymeinä, eikä shippaaminen ole laitonta, joten miksi joku ei uskalla!? 😃
Nokun haastiksesta näki oikeasti, miten kova paikka Bojanille on, kun viihdettä aletaan pitää totena.
Mä ainakin fiilistelen täällä niiden rakkautta niin paljon kuin haluan. Voi mennä sinne kompostiin jos ei shippausta halua. Parisuhteessa ne ei ole mutta tunteitaan eivät ole kieltäneet eivätkä shippaamistakaan jos ei kirjeitä lähetetä tai naamalle tungeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin mainitsin sen eilisessä haastisanalyysissäni, ihan innoissani, mutta siihen ei ehditty tarttua, kun tää "Vauvan shippaajat kiusaa Bojania" yhyy -keskustelu kävi niin kuumana. Enkä tiedä poistettiinko se mun koko näkemys.
Mutta siis sehän tarkoittaa, että plans for the colder months koski tosiaan Sloveniaa ja K olisi sinne menossa! Ihan huippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten juu......
No toi linkattu kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokun haastiksesta näki oikeasti, miten kova paikka Bojanille on, kun viihdettä aletaan pitää totena.
Ai sinäkö pidät vai muut palstalaiset?
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin fiilistelen täällä niiden rakkautta niin paljon kuin haluan. Voi mennä sinne kompostiin jos ei shippausta halua. Parisuhteessa ne ei ole mutta tunteitaan eivät ole kieltäneet eivätkä shippaamistakaan jos ei kirjeitä lähetetä tai naamalle tungeta.
No kyllä täällä varmaan toivottavasti on useampia jotka haluaa puhua noista tosielämän asioista, minkä ihmeen takia niitä varten pitäisi mennä kompostiin?? Ei kai tän ketjun tarkoitus ole olla joku satuhöttötoivekupla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä täällä varmaan toivottavasti on useampia jotka haluaa puhua noista tosielämän asioista, minkä ihmeen takia niitä varten pitäisi mennä kompostiin?? Ei kai tän ketjun tarkoitus ole olla joku satuhöttötoivekupla??
Kyllä täällä saa fiilistellä just levyjä yms asioita. Ei nyt sitä varten kompostiin tarvi mennä
Vierailija kirjoitti:
Sama! Heillä on ihana special suhde ja omanlaista rakkautta, kyllä minä sitä edelleen fiilistelen.
Onhan se nyt ihanaa ja ainutlaatuista. Live Love Jerc ja The Bojan BojanBojanBojan edelleen 💙💚
Ei stana mitä porukkaa täällä on oikeasti. Te ette tajunneet tuosta haastattelusta oikeasti yhtään mitään. Me ollaan vain jaettu ja iloittu niiden ITSE jakamasta materiaalista, eikä lähetelty kirjeitä yms. Shippausta he eivät ole kieltäneet.
Kopsasin puutarhasta:
Näin juuri. Kun menee google hakuun niin sieltä lävähtää Kn ja Bn kuvat jos hakee esim. Bojans gf. Moni ei shippari luulee heitä pariskunnaksi viisujen perusteella. Ihan viisu piireissäkin. Ei shipparit ajattele heitä oikeasti pariskuntana.
Luulevathan ne Sloveniassakin aikuiset ihmiset niissä juorulehtien kommenteissa Bojania Kn puolisoksi ja ihmettelivät kun S huhuja tuli että eikö se h omo olekaan. Ja eivät kyllä shippareita olleet.
Eli kyllä ne shippareilla lukuunottamatta harhaiset on ne faktat tiedossa.
Voihan se olla joku Terttu 60v joka ei edes tiedä mitä shippaus on katsonut että kylläpä tämä Käärijän poikaystävä kohtelee sitä huonosti, että laitanpa ihan kirje postia.
Ai? Outoa. Itsellä näkyy ihan hyvin. Juttu on you tubessa myös suomeksi tekstitettynä, kun valitsee videon asetuksista suomen.
Noin kohdasta 46:30 Kysymys oli mikä on suurin valhe, jonka olet kuullut itsestäsi?