Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
28701/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Luinko muuten oikein siinä haastiksessa et bojan kertoi joksujen kaveeranneen niiden kanssa viisuissa, jotka oli potentiaalisia menestyjiä? Noh, niinhän ne teki ja onnistuivat menestymään SUOMESSA. Nyt sitten maalitetaan Suomi ja suomalaiset sen jälkeen kun ensin

Kyllä se puhui jotain et tutustui niihin joille viisuissa olo merkkasi muutakin kuin se 3 minuuttia. Ei tainnut olla väärin ajateltu se, että halusi hyötyä K:sta. Mut toki myös ystävystyivät myöhemmin. Viisuhommat oli ihan sitä showta."

Siis et ole lukenut sitä haastattelua ollenkaan? Siinä ei puhuttu sanallakaan muista esiintyjistä vaan viitattiin yleisöön, ihmisiin jotka viisuja seurasivat:

"Euroviisut olivat ainutlaatuinen, toistamaton ponnahduslauta, jota hyödynsimme hyvin. Tajusimme hyvin nopeasti esitellä itsemme ihmisille esiintyjinä, jotka ovat olemassa oikealla lavalla, oikean musiikin kanssa ja jotka eivät ole siellä Euroviisulavalla vain niitä kolmea minuuttia varten ilman muuta identiteettiä."

Vierailija
28702/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuka on samaan aikaan shippaaja ja ystävyysfiilistelijä. Molemmat onnistuu. Ficcejä luen, mutta rakastan ajatusta, että ovat todella läheisiä ystäviä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28703/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt järki käteen! Siinä ei oo mitään vikaa että laittaa hyvälle haastattelijalle kehuja ja toistaa sen mikä jo tuli ilmi, eli että K & B haastattelu tosiaan olis hyvä idea. :D

Toimittajat ja mediapersoonat vaan ovat tyytyväisiä että oma ohjelma saa näkyvyyttä ja kiinnostaa ihmisiä. Ihan perusjuttuja tämä.

Teeskennelkää sit edes olevanne vaikka ruotsalaisia. 🙈

Miksi?

Vierailija
28704/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt järki käteen! Siinä ei oo mitään vikaa että laittaa hyvälle haastattelijalle kehuja ja toistaa sen mikä jo tuli ilmi, eli että K & B haastattelu tosiaan olis hyvä idea. :D

Toimittajat ja mediapersoonat vaan ovat tyytyväisiä että oma ohjelma saa näkyvyyttä ja kiinnostaa ihmisiä. Ihan perusjuttuja tämä.

Teeskennelkää sit edes olevanne vaikka ruotsalaisia. 🙈

Toivottavasti et ole maisteri.

Vierailija
28705/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälleen suomalaisena asiaa osaa kummemmin ajatella, mutta ihana kuinka ihmeellinen asia tuo kesäöiden valoisuus Boitsulle on. Kumminkin oli täällä kesällä jo viime vuonna Suomessa jolloin koki sen ekan kerran. Luulin Ruississa että otti sen puheeksi vain jotain tuttavallista höpöttääkseen, mutta ilmeisesti ihmetteli sitä ihan oikeasti kesken keikan kun tuossakin piti siitä mainita. :D Kyllä se pitäis saada sinne Lappiin käymään myös juhannuksen tienoilla, siinä olis slovakki silmät pyöreinä.

Vierailija
28706/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harhassa on saanut elää jos oikeasti on ajatellut näiden välille jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti siitäkin huolimatta olen nauttinut ficceistä ja joskus fiilistellyt yhdessä boyfriend juttuja. Ei vaan pidä sekoittaa niitä totuuteen. Tossakin selkeesti alleviivattiin heitä, jotka puhuu totena parisuhteesta. Pyörii väittämättä, että joku suhde on oikeasti ilman mitään shippiaspektia. Ja tietenkin se kirjehomma.

Tämä. Mä olen myös ystävyysfiilistelijä ja Kyproksen loma ja nyt tämä haastattelu on vaan vahvistanut sitä, että heillä on todella lämmin ja läheinen ystävyys, ei mitään romanssia. Ja odotan tulevaa Slovenian laskettelureissua innolla. Silti luen ficcejä mielelläni ja ihastelen shippitaidetta. Nämä kaksi asiaa pitää vaan osata erottaa ja pitää erillään toisistaan.

Miksi sä odotat tulevaa laskettelureissua innolla? Odotatko myös esim Jessen ja Kärpän seuraavaa yhteistä lomaa innolla. Hekin ovat todella hyviä ja rakkaita ystäviä. Niinpä, eli oot kuitenkin jossain syvällä miettinyt että ehkä on jotain muutakin, ihan todellisuudessa. Ja sitäpaitsi meille ei välttämättä kerrota koko laskettelureissusta yhtään mitään ainakaan reaaliaikaisesti. Jos Bojan pystyy pysymään nahoissaan.

Vierailija
28707/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa!!! Keikkapaikka näyttää kivalta🤩

Vierailija
28708/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere rakastaa Bojania joka tapauksessa. 

Vierailija
28709/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa onko S=M:ään sit tulossa musavideota? Sitä missä K:lla oli jotkut hieman vihertävät vaatteet päällä jossain ihmeen hallissa?

Vierailija
28710/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere rakastaa Bojania joka tapauksessa. 

No se ei liene kenellekään epäselvää. Rakastavat toisiaan todella paljon. Eikai siitä nyt ole enää mitään epäilystä. 

Vierailija
28711/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harhassa on saanut elää jos oikeasti on ajatellut näiden välille jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti siitäkin huolimatta olen nauttinut ficceistä ja joskus fiilistellyt yhdessä boyfriend juttuja. Ei vaan pidä sekoittaa niitä totuuteen. Tossakin selkeesti alleviivattiin heitä, jotka puhuu totena parisuhteesta. Pyörii väittämättä, että joku suhde on oikeasti ilman mitään shippiaspektia. Ja tietenkin se kirjehomma.

Tämä. Mä olen myös ystävyysfiilistelijä ja Kyproksen loma ja nyt tämä haastattelu on vaan vahvistanut sitä, että heillä on todella lämmin ja läheinen ystävyys, ei mitään romanssia. Ja odotan tulevaa Slovenian laskettelureissua innolla. Silti luen ficcejä mielelläni ja ihastelen shippitaidetta. Nämä kaksi asiaa pitää vaan osata erottaa ja pitää erillään toisistaan.

Mulla vahvisti päinvastoin. Toi haastattelu ei muuttanut mitään. Mä aion  shipata heitä täällä tulevana pariskuntana yhä. Sen uskon että tuossa haastattelussa eivät olleet suhteessa, mutta tulevaisuudesta ei kukaan tiedä. Välissä Kypros ja kaikki... maybe someday. 

Vierailija
28712/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vahvisti päinvastoin. Toi haastattelu ei muuttanut mitään. Mä aion  shipata heitä täällä tulevana pariskuntana yhä. Sen uskon että tuossa haastattelussa eivät olleet suhteessa, mutta tulevaisuudesta ei kukaan tiedä. Välissä Kypros ja kaikki... maybe someday. 

Yes!

Vierailija
28713/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaaa keikka alkamassa 🥳💚🥳💚

Vierailija
28714/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä !!

Vierailija
28715/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa onko S=M:ään sit tulossa musavideota? Sitä missä K:lla oli jotkut hieman vihertävät vaatteet päällä jossain ihmeen hallissa?

Oli musavideon kuvaukset kyllä, et tulisko vaan myöhemmin, toivottavasti🔥

Vierailija
28716/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tälleen suomalaisena asiaa osaa kummemmin ajatella, mutta ihana kuinka ihmeellinen asia tuo kesäöiden valoisuus Boitsulle on. Kumminkin oli täällä kesällä jo viime vuonna Suomessa jolloin koki sen ekan kerran. Luulin Ruississa että otti sen puheeksi vain jotain tuttavallista höpöttääkseen, mutta ilmeisesti ihmetteli sitä ihan oikeasti kesken keikan kun tuossakin piti siitä mainita. :D Kyllä se pitäis saada sinne Lappiin käymään myös juhannuksen tienoilla, siinä olis slovakki silmät pyöreinä.

Ei sen tartte tänne enää tulla. Nähköön sitä ystäväänsä käärijää jossain muualla 

Vierailija
28717/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jono on INSANE! Vantaan poika pistää Amsterdamin sekaisin! 

Vierailija
28718/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liveä? 

Vierailija
28719/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K menee Sloveniaan tyyliin tammikuussa ja JOS menee sinne taas yksin, niin todella vaikea kuvitella, ettei näiden kahden välillä ole mitään aijai, Bojan, aijjettä! Rakas huone, oma ukkelini -

romanttista siis. 

Vierailija
28720/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan JOOST tänään!? 

Ketju on lukittu.