Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Melko iso arpi jäi tuosta Bojanin leikkauksesta, ei ollut ihan pieni operaatio sekään. 😟
Öö?
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tän tilanteen niin ,että ensin oli nuo haastattelun nauhoitukse, jossa valitettiin että ahdistaa, kun Suomesta fanit ottaa yhteyttä, että olen huono poikaystävä ja mielestäni B:hän lähti korjaamaan heti haastattelun jälkeen tilannetta ja vei K:n romanttiselle lomalle homoturistien suosimalla Kyrpoksen saarelle. Voiko tuota jotenkin muuten nähdä?
K sen sinne vei.
Vierailija kirjoitti:
"Että oot tyhmä. Vai oikein pohjaa lausuntoon. Oliko K ihan vakavan tiedonannon äärellä siinä sitä kostopitsiä hypistellessään, mitä? tun typerä pässi. "
Olihan se. Kiukuttaako, kun idolisi haiseekin oikeasti perseeltä?
Ei haise, oon ihan itse päässyt toteamaan 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vtuttaa koko B kun puhuu niin ristiin. Eka vinkuu uli uli kuinka heitä luullaa Kn kanssa pariksi. Sitten menee melkein suoraan haastattelusta Kyrpokselle lomalle (1room, 1 bed) ja selittää joka haastiksessa Jercistä suu vaahdossa muutenkin. Watafak???!
Ei B puhu mitään shippijuttuja, K se joskus höpöttelee niitä ihan läppänä. Varmaan tykkää joo B:stä ja kauniinakin pitää, mutta ei se tarkoita et olisivat pari. Pitäiskö B:n olla puhumatta K:sta sitten mitään, vaikka ovat noin hyviä ystäviä, kun täällä ei millään jotkut tahdo tajuta että hyvä ystävyys ja läheiset välit ei tarkoita mitään suhdetta? Sulleko ne on sama asia, että kun kerran puhuu Jerestä niin on suhde, niinkö?
Kuvia ja videoita ainakin keikalta saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä niin haluaisin nähdä Janan haastattelun B:sta ja K:stä. Se olis ihan parasta viihdettä, maksaisin siitä. 🤩
Pystyykö hänelle lähettämään viestejä, että toivoo tällaista haastattelua? Käärijä Slovenian mediaan! 💪 Miten you tubessa muka esim voi lähettää yksärin?? Instassa nyt kai voisikin.
Nyt ei jumankauta laiteta mitään viestejä minnekään sloveniaan🤮💩
Tietenkin voi laittaa. Mikä ihme sinua vaivaa?
Hullut suomalaiset vaan jatkaa pommittamista.
Sulla menee jo ihmisetkin sekaisin, tun typerys.
Miten niin? Haastattelija just saanut kuulla että suomalaiset pommittaa B:tä kirjeillä ja huomaa, että nyt pommittavat häntäkin. Tun hyvää mainetta vaan suomifaneille.
Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juorut ja uhkaavat viestit olivat ne mitä Bojania kuitenkin eniten tuntuu harmittavan, joten itse asiassa puolustin shippareita, kun totesin ettei sellainen kuulu shippaamiseen. Aloitusviestin laittaja kun tuntuu olevan sitä mieltä, että shippaaminen on se ongelma.
Shippauksestahan ne juorut ja uhkaavat viestit on saaneet alkunsa, joten juuri siksi shippaus tulisi lopettaa.
Uhkaavat viestit on kyllä tulleet muilta kuin shippaajilta, jospa taas ottaisit ensin selvää mistä puhutaan ennenkuin alat trollaamaan.
Mistä tiedät tän, että uhkaavat viestit on tullu joltain muulta ku shippaajilta? Sanottiinko jossain niin?
Mitkä uhkaavat viestit, ainakaan haastattelussa ei mitään sellaista mainittu?
Tyhmimpien täällä fetissi, uhat, joita esiintyy vain heidän omissa päissään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee muuten aikamoinen K potpuri käyntiin tuosta lyhyestä Käärijä maininnasta, kun ensin tehty selväksi et joo BL kanssa nähtiin vaan lyhyesti ja pari viestii vaihdettiin, mutta sen sijaan Jerc...
Miten ne puhuukin varmaan joka haastattelussa Kärpästä tai Suomesta 😂 Jotenkin hassua 😁 Tai no, ei oikeastaan, koska Jerc ja Suomi on vaan niin ihana 😍
Joo, TOSI ihme, että puhuvat isoimman suosion antavasta maastaan joka haastattelussa, en kans tajua yhtään.
🤦
Luinko muuten oikein siinä haastiksessa et bojan kertoi joksujen kaveeranneen niiden kanssa viisuissa, jotka oli potentiaalisia menestyjiä? Noh, niinhän ne teki ja onnistuivat menestymään SUOMESSA. Nyt sitten maa
Opettele englantia, vai eikö siellä ollut subit myös suomeksi? Ihan päin vattua ymmärretty tuo kohta. Halusivat näyttää ihmisille, että HE Joker Out ovat enemmän kuin vain 3 minuutin viisubiisi, eli heillä on jo uraa takana, muitakin biisejä tehtynä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Että oot tyhmä. Vai oikein pohjaa lausuntoon. Oliko K ihan vakavan tiedonannon äärellä siinä sitä kostopitsiä hypistellessään, mitä? tun typerä pässi. "
Olihan se. Kiukuttaako, kun idolisi haiseekin oikeasti perseeltä?
Ei haise, oon ihan itse päässyt toteamaan 🤗
Bojan tuoksuu saippualle ja suukoille.
Vierailija kirjoitti:
Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut.
No tämä muakin ihastutti. He siis kertovat toisilleen millasia viestejä ovat saaneet. Toikin vielä ihan puhelimitse puhuessa, mikä on henkilökohtaisempi kommunikointitapa kuin joku whatsapp-viesti.
Niinhän se muuten Joostkin kertoi että laittoi Kärtsälle screenshotteja niistä vihaviesteistä mitä oli saanut Kärtsään liittyen Trafik collabista.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa liikaa ajatus Kärtsästä slovenialaisessa podcastissa porofleece päällä ja ilman housuja.
Jos tämä tapahtuu, niin veikkaukset pystyyn.
1. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu alkaa tulkkaamaan Janalle ensimmäisen kerran Känglishiä. A) Alle minuutti B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän
2. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu ja Jerc alkavat keskustella vain keskenään ohi haastattelijan, jonka läsnäolon ovat tyystin unohtaneet? A) Alle minuutti B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän
3. Kauanko haastattelua ehtii kulua ennen ensimmäistä naurukohtausta joka ei ota loppuakseen ja kumpi sen aloittaa? A) Kärppy aloittaa B) Boitsu aloittaa C) Molemmat repeävät samaan aikaan
4. Montako sellaista yhteistä huonoa läppää esitetään, joista Janalla ei ole hajuakaan, mutta hän teeskentelee nauravansa mukana? A) 0kpl B) 1-3kpl C) 4kpl tai enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tän tilanteen niin ,että ensin oli nuo haastattelun nauhoitukse, jossa valitettiin että ahdistaa, kun Suomesta fanit ottaa yhteyttä, että olen huono poikaystävä ja mielestäni B:hän lähti korjaamaan heti haastattelun jälkeen tilannetta ja vei K:n romanttiselle lomalle homoturistien suosimalla Kyrpoksen saarelle. Voiko tuota jotenkin muuten nähdä?
K sen sinne vei.
Rakkauslomalle oman kultansa 😍
Siis nyt järki käteen! Siinä ei oo mitään vikaa että laittaa hyvälle haastattelijalle kehuja ja toistaa sen mikä jo tuli ilmi, eli että K & B haastattelu tosiaan olis hyvä idea. :D
Toimittajat ja mediapersoonat vaan ovat tyytyväisiä että oma ohjelma saa näkyvyyttä ja kiinnostaa ihmisiä. Ihan perusjuttuja tämä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis oisin kyllä tänkin keskustelun mielellään kuullut😅. Ihanaa et he pystyy noin avoimesti noista puhumaan. Mutta silti, en voi olla miettimättä että miksi näistäkin huolimatta K esim laittaa jotain Is this love-biisejä Kyproksen stooreihin, siis kun tietää että tollaisia kirjeitäkin on tullut eikä tommoset stoorit nyt ainakaan spekulaatioita vähennä, siis niiden mielessä jotka ylipäätään sitä tekee. Mä kyllä ymmärrän sen vitsinä ja varmaan iso osa, mutta ei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli, tosi söpöö🤮
Aikas loputtoman pitkästä jono tänä iltana ccc-tytön stooreissa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee muuten aikamoinen K potpuri käyntiin tuosta lyhyestä Käärijä maininnasta, kun ensin tehty selväksi et joo BL kanssa nähtiin vaan lyhyesti ja pari viestii vaihdettiin, mutta sen sijaan Jerc...
Miten ne puhuukin varmaan joka haastattelussa Kärpästä tai Suomesta 😂 Jotenkin hassua 😁 Tai no, ei oikeastaan, koska Jerc ja Suomi on vaan niin ihana 😍
Joo, TOSI ihme, että puhuvat isoimman suosion antavasta maastaan joka haastattelussa, en kans tajua yhtään.
🤦
Luinko muuten oikein siinä haastiksessa et bojan kertoi joksujen kaveeranneen niiden kanssa viisuissa, jotka oli potentiaalisia menestyjiä? Noh, niinhän ne teki j
Nope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis oisin kyllä tänkin keskustelun mielellään kuullut😅. Ihanaa et he pystyy noin avoimesti noista puhumaan. Mutta silti, en voi olla miettimättä että miksi näistäkin huolimatta K esim laittaa jotain Is this love-biisejä Kyproksen stooreihin, siis kun tietää että tollaisia kirjeitäkin on tullut eikä tommoset stoorit nyt ainakaan spekulaatioita vähennä, siis niiden mielessä jotka ylipäätään sitä tekee. Mä kyllä ymmärrän sen vitsinä ja varmaan iso osa, mutta ei kaikki.
Koska niitä harhaisia sekopäitä on aina muutama vaikka kumpikin lopettaisi toisistaan julkisesti puhumisen ja somessa näkymisen.
Nyt menkää laittamaan viesti B:lle suomalaisten suolaamisesta 😅
Eiköhän jokaisessa maassa ole outoja ihmisiä ja hulluja faneja. Mutta K yhteydessä varmaan tulee suomalaisilta viestejä.
Hei, täähän nostaa vaa meidän asemaa hulluina suomalaisina 😉 K pääsee selittelemään, että on suomalaiset hulluja.