Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Jos K menee Sloveniaan tyyliin tammikuussa ja JOS menee sinne taas yksin, niin todella vaikea kuvitella, ettei näiden kahden välillä ole mitään aijai, Bojan, aijjettä! Rakas huone, oma ukkelini -
romanttista siis.
Ystävät ei voi tavata toisiaan kahdestaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa elämä !!
Hyppää järveen
No miksi niitå pitää ruokkia kun tietää esim et Boitsua ahdistaa?
Boitsuhan oli siinä itse mukana eli yhdessä sen miettivät. Ei siis haitannut julkaisut häntä tai niitä ei olisi julkaistu. Miten tuon yhteismatskunkin saa jotenkin väännettyä yksin K:n syyksi. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa onko S=M:ään sit tulossa musavideota? Sitä missä K:lla oli jotkut hieman vihertävät vaatteet päällä jossain ihmeen hallissa?
Oli musavideon kuvaukset kyllä, et tulisko vaan myöhemmin, toivottavasti🔥
Mitä jos ne kuvaukset olikin jollekin muulle albumin biiseistä, ja SM:älle kuvattiin vain tuo juttu missä se lukee lehteä ym...
Minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä keksitkään pelätä
💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harhassa on saanut elää jos oikeasti on ajatellut näiden välille jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti siitäkin huolimatta olen nauttinut ficceistä ja joskus fiilistellyt yhdessä boyfriend juttuja. Ei vaan pidä sekoittaa niitä totuuteen. Tossakin selkeesti alleviivattiin heitä, jotka puhuu totena parisuhteesta. Pyörii väittämättä, että joku suhde on oikeasti ilman mitään shippiaspektia. Ja tietenkin se kirjehomma.
Tämä. Mä olen myös ystävyysfiilistelijä ja Kyproksen loma ja nyt tämä haastattelu on vaan vahvistanut sitä, että heillä on todella lämmin ja läheinen ystävyys, ei mitään romanssia. Ja odotan tulevaa Slovenian laskettelureissua innolla. Silti luen ficcejä mielelläni ja ihastelen shippitaidetta. Nämä kaksi asiaa pitää vaan osata erottaa ja pitää erillään toisistaan.
En minäkään mihinkään romanssiin enkä parisuhteeseen usko. Mutta heillä on niin vahva kemia ja selkeä seksuaalinen vetovoima toisiaan kohtaan, että en kyllä usko esim. Kyproksen reissulla kiltisti eri peittojen alla nukutun.
Ystäviä ilman velvollisuuksia - kun kohdalle osuu, nautitaan toisen seurasta, pidetään toista hyvänä. Sillä miksipä ei? Mutta ei mitään yhteistä elämää eikä parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa onko S=M:ään sit tulossa musavideota? Sitä missä K:lla oli jotkut hieman vihertävät vaatteet päällä jossain ihmeen hallissa?
Mitä jos ne kuvaukset olikin jollekin muulle albumin biiseistä, ja SM:älle kuvattiin vain tuo juttu missä se lukee lehteä ym...
Olispa Aavikkoon.. 🤞
Mistä näette että on pitkä jono? Onko liveä, ketä siellä on paikalla mahdollisista livettäjistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut.
Mä luulen, että Jere on ollut viisujen jälkeen Bojanille iso tukipilari. Jere on tottunut puhumaan pitkiä puheluja. Saanut itse tukea kaverilta, kun on ollut vaikeaa ja ymmärtää sen merkityksen. Osaa kuunnella, löytää varmasti myös oikeita sanoja oikeisiin kohtiin.
Bojanin paha kesä 2023 oli varmasti tärkeä molemmille ja lähensi heitä todella paljon.
K tuntuu olevan monen julkkisystävän tuki niiden omien puheiden perusteella. Symppsta kun itsekin ollut hurjassa pyörityksessä ja saanut kaikkea niskaansa. Pitää nostaa hattua ja samalla olla hänen puolesta onnellinen että oma pää ja elämä on ollut tasapainossa Viisujen aikaan ja jälkeen. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut.
Mä luulen, että Jere on ollut viisujen jälkeen Bojanille iso tukipilari. Jere on tottunut puhumaan pitkiä puheluja. Saanut itse tukea kaverilta, kun on ollut vaikeaa ja ymmärtää sen merkityksen. Osaa kuunnella, löytää varmasti myös oikeita sanoja oikeisiin kohtiin.
Bojanin paha kesä 2023 oli varmasti tärkeä molemmille ja lähensi heitä todella paljon.
K tuntuu olevan monen julkkisystävän tuki niiden omien puheiden perusteella. Symppsta kun itsekin ollut hurjassa pyörityksessä ja saanut kaikkea niskaansa. Pitää nostaa hattua ja samalla olla hänen puolesta onnellinen että om
Eihän se hänelläkään pitkään todellakaan ollut. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa Aavikkoon.. 🤞
Oispa🥹 Mutta warnerin sivuilla sanottiin sexmoneyn olevan vika sinkku ennen levyä. Niin tuskin tekis musavideoo, jos ei julkasta sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa Aavikkoon.. 🤞
Vois olla... vähän vaikuttaa että SM heitettiin vain pihalle kiertuetta varten, kun ei sille ole oikein tehty mitään lisää promoa...oiskohan joku noista muista biiseistä (ehkä se Aavikko) semmoinen että se yritetään saada useammalle radiokanavalle samalla kun albumi tulee, ja K vois käydä haastiskiertueella. Ja siihen tulis se musavideo.
Onkohan kukaan livettämässä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näette että on pitkä jono? Onko liveä, ketä siellä on paikalla mahdollisista livettäjistä?
Ccc-tytön ig
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa liikaa ajatus Kärtsästä slovenialaisessa podcastissa porofleece päällä ja ilman housuja.
Jos tämä tapahtuu, niin veikkaukset pystyyn.
1. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu alkaa tulkkaamaan Janalle ensimmäisen kerran Känglishiä. A) Alle minuutti B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän
2. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu ja Jerc alkavat keskustella vain keskenään ohi haastattelijan, jonka läsnäolon ovat tyystin unohtaneet? A) Alle minuutti B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän
3. Kauanko haastattelua ehtii kulua ennen ensimmäistä naurukohtausta joka ei ota loppuakseen ja kumpi sen aloittaa? A) Kärppy aloittaa B) Boitsu aloittaa C) Molemmat repeävät samaan aikaan
4. Montako sellaista yhteistä huonoa läppää esitetään, joista Janalla ei ole hajuakaan, mutta hän teeskente
1A tietenkin ja jatkuu läpi haastattelun. Lisäksi Bojan todennäköisesti myös korjaa useampaan otteeseen Janan Käärijä-nimen ääntämistä
2B Bojan varmaan yrittää ensimmäiset minuutit käyttäytyä asiallisesti, mutta unohtuu sitten muistelemaan Jerpan kanssa Suomen reissuja. Jana voi unohtaa huolellisesti laaditut kysymyksensä, ei ehdi mihinkään väliin niitä esittää.
3C ehdottomasti näin. Yksi vilkaisu toisiinsa, eikä kukaan muu edes ymmärrä miksi nauravat.
4C tämä voi käydä jopa Janan kannalta hieman kiusalliseksi, koska saattaa olla riski altista nauraa mukana, sillä Kn ja Bn huumori saattaa olla välillä vähän kyseenalaista.
Paikalla Amsterdamissa on ainakin ccc-tyttö ja lavonq
Vierailija kirjoitti:
Ccc-tytön instastoorissa kuvattu jonoa.
Live on saatava! Tätä keikkaa oon odottanu eniten koko kiertueesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa Aavikkoon.. 🤞
Oispa🥹 Mutta warnerin sivuilla sanottiin sexmoneyn olevan vika sinkku ennen levyä. Niin tuskin tekis musavideoo, jos ei julkasta sinkkuna.
Niin, ennen levyä. Sinkkulohkaisunhan voi tehdä myös levyä seuraavana viikolla, ja niinhän usein tehdäänkin.
Boitsu on nyt ainakin kahdesti hyvin jämäkästi ja suorasanaisesti ilmaissut, että se oli Jere joka Nordic tourilla pyysi päästä heidän kyytiinsä, joten Jere "Bojan was tentatively asking" Pöyhönen, haluatko vielä vaihtaa omaa vastaustasi?