Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
28741/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Kaarijaseyes?

Vierailija
28742/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu on nyt ainakin kahdesti hyvin jämäkästi ja suorasanaisesti ilmaissut, että se oli Jere joka Nordic tourilla pyysi päästä heidän kyytiinsä, joten Jere "Bojan was tentatively asking" Pöyhönen, haluatko vielä vaihtaa omaa vastaustasi?

Jaa-a, miksihän Jere alunperin niin väitti tapahtuneen 😄?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28743/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti tajua miksi Bn piti kertoa mistä maasta on saanut jotain sekokirjeitä. Olishan se voinut kertoa tuosta kirjehommasta ilman, et mainitsee maata. Nyt tuli vain paska fiilis ja tunne et halusi painaa Suomea alas. Kuitenkin täällä B on saanut 99 prosenttisesti pelkkää hyvää niin henk.kohtaisesti kuin uransa puolesta. 😢

Vierailija
28744/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsu on nyt ainakin kahdesti hyvin jämäkästi ja suorasanaisesti ilmaissut, että se oli Jere joka Nordic tourilla pyysi päästä heidän kyytiinsä, joten Jere "Bojan was tentatively asking" Pöyhönen, haluatko vielä vaihtaa omaa vastaustasi?

Onhan sekin mahdollista :D Vaikea uskoa, että heistä vain toinen . . . oho, Jana juuri tykkäsi viestistäni ! Ja vastaakin: Joo, me todellakin koitamme saada heidät yhdessä! Wouuuu 🤩 niin, mitä olin sanomassa, vaikea uskoa, että vain toinen ajatteli tota :D 

Vierailija
28745/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kaarijaseyes?

Ei, se on menossa vasta huomisen Pariisin keikalle.

Vierailija
28746/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kaarijaseyes?

Ei oo paikalla, eikä muutenkaan livetä.

Vierailija
28747/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näette että on pitkä jono? Onko liveä, ketä siellä on paikalla mahdollisista livettäjistä?

Ccc-tytön ig

Onko vaan seuraajille, koska en näe hänen tilillään yhtään stooria.

Vierailija
28748/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut. 

Mä luulen, että Jere on ollut viisujen jälkeen  Bojanille iso tukipilari. Jere on tottunut puhumaan pitkiä puheluja. Saanut itse tukea kaverilta, kun on ollut vaikeaa ja ymmärtää sen merkityksen. Osaa kuunnella, löytää varmasti myös oikeita sanoja oikeisiin kohtiin.

Bojanin paha kesä 2023 oli varmasti tärkeä molemmille ja lähensi heitä todella paljon. 

K tuntuu olevan monen julkkisystävän tuki niiden omien puheiden perusteella. Symppsta kun itsekin ollut hurjassa pyörityksessä ja saanut kaikkea niskaansa. Pitää nostaa hattua ja samalla olla hänen puolesta onnellinen että om

Joo välillä tuntuu et antaa itsestään niin paljon muille, niin mitä siellä hymyn ja hassuttelun takana oikeasti on. Miten se jaksaa🥹

Vierailija
28749/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti tajua miksi Bn piti kertoa mistä maasta on saanut jotain sekokirjeitä. Olishan se voinut kertoa tuosta kirjehommasta ilman, et mainitsee maata. Nyt tuli vain paska fiilis ja tunne et halusi painaa Suomea alas. Kuitenkin täällä B on saanut 99 prosenttisesti pelkkää hyvää niin henk.kohtaisesti kuin uransa puolesta. 😢

Mitä sitten? Uskon että halusi samalla kohdistaa sen palautteen ns. suoraan sille ihmiselle, koska selkeesti saa postia tasaisesti eikä kyse ole mistään yksittäisestä viestistä.

Vierailija
28750/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon edelleen K:ta. B: puheissa on ennenkin ollut ilmaa ja kun nyt selvisi että noi K juorut häiritsee niin vielä enemmän epäilen B puheita. K:lla ei ole tarvetta himmailla mitään.. 

Vierailija
28751/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten täällä osalla kiehui puuro näin totaalisesti yli - Bojan sanoi, että hänelle oli lähetetty viestiä SUORAAN ja HAUKUTTU HUONOKSI POIKAYSTÄVÄKSI. 

Ei, että jossain päin internettiä shipataan häntä ja Jereä yhteen! Fani oli LÄHESTYNYT häntä SUORAAN, siitä oli kysymys. Ei shippaamisesta sinänsä. Jossain, mitä hän ei edes lue. Ta-ju-at-te-ko? 

No mutta jostain tämäkin Bojania SUORAAN lähestynyt fani on tällaisen käsityksen muodostanut, ja valitettavasti esimerkiksi tämä palsta kirjoituksineen antaa tuollaisille pöpipäille vahvistusta kuvitelmiinsa. 

Tämä palsta on yksi kärpäsen paska Jodelin, twitterin, instan, TikTokin, tumpun tai discordin seassa.

Tämmönen asenne on valitettavasti yleensä kaikkien suurimpien ongelmien syynä: "no ku toi toinen tekee paljon pahemmin, ni miks munkaan pitäis tehä paremmin".

Vierailija
28752/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

@souzoukoi, @astrid_nicl ja @hikahjkkid paikalla Amsterdamissa

Vierailija
28753/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näette että on pitkä jono? Onko liveä, ketä siellä on paikalla mahdollisista livettäjistä?

Ccc-tytön ig

En seuraa, mutta kyllä siellä oli stooreja. Ja tooosi pitkä jono oli

Vierailija
28754/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kertakaikkiaan ihana, ihanin 💗

Haisuli se on, Kärppä vahvistanut.

Haha, miten mullakin jäänyt tällanen mielikuva hänestä, voi K minkä teit 😅

Apua en oo siis ainut :D En oo siis koskaan tavannut, mutta tää mielikuva tulee kans aina päähän, kun nään hänet.

No kauhee sanoa mut sama täällä. Mä mietin kaikkia sen paitoja mitä se käyttää et hmm tuo on tollasta matskua et varmasti haisee... Esim se koiranrapsutusvideo missä sillä on se ruskea (tekokuitu?) neulepusero, kokoajan mietin et sen täytyy haista pahalta. 😭 Ja tää on ihan hirveetä

Ei ole sanonut B:n haisevan vaan niiden vaatteiden, ihan luonnollista keikan jälkeen, jos jääneet bussiin. Älkää vääntäkö väärin näitä. Ja hyvin lämpimät välit on olleet tämänkin jälkeen.

Vierailija
28755/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ccc-tytön ig

tilin nimi chachachatytto

Vierailija
28756/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harhassa on saanut elää jos oikeasti on ajatellut näiden välille jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti siitäkin huolimatta olen nauttinut ficceistä ja joskus fiilistellyt yhdessä boyfriend juttuja. Ei vaan pidä sekoittaa niitä totuuteen. Tossakin selkeesti alleviivattiin heitä, jotka puhuu totena parisuhteesta. Pyörii väittämättä, että joku suhde on oikeasti ilman mitään shippiaspektia. Ja tietenkin se kirjehomma.

Tämä. Mä olen myös ystävyysfiilistelijä ja Kyproksen loma ja nyt tämä haastattelu on vaan vahvistanut sitä, että heillä on todella lämmin ja läheinen ystävyys, ei mitään romanssia. Ja odotan tulevaa Slovenian laskettelureissua innolla. Silti luen ficcejä mielelläni ja ihastelen shippitaidetta. Nämä kaksi asiaa pitää vaan osata erottaa ja pitää erillään toisistaan.

En minäkään mihinkään romanssiin enkä parisuhteeseen usko. Mutta heillä on niin vahva kemia ja selkeä seksuaalinen vetovoima toisiaan kohtaan, että en kyllä usko esim. Kyproksen reissulla kiltisti eri peittojen alla nukutun.

Ystäviä ilman velvollisuuksia - kun kohdalle osuu, nautitaan toisen seurasta, pidetään toista hyvänä. Sillä miksipä ei? Mutta ei mitään yhteistä elämää eikä parisuhteita. 

Mä en kyllä näe seksuaalista vetovoimaa ilman romanssia. Ainakaan Bojanin ilmeissä. 

Mietin sitä "ylitettiinkö joitain rajoja" -haastattelua. Se homomieshän selkeästi kysyi, harrastettiinko jotain kaverisuhteen yli menevää? Bojan kielsi. Minusta aika aidon oloisesti. 

Vierailija
28757/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tämä sai minut kääntymään shippaajasta ystävyysfiilistelijäksi. Jos toista osapuolta shippi häiritsee, niin eipä tee kauheasti enää mieli shipata.

Tää oli fiksu kommentti.

Vierailija
28758/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä 😳!? Bojan puhui tosi lämpimästi suomalaisista faneista ja Ruissin muistot näytti edelleen olevan ihan ykkösenä. Siis puheista päinvastoin säteili rakkautta tänne päin 🥰

Vierailija
28759/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/musicalislife/764338509347766272/let-him-rest-i-…

Joksut näköjään pitää albumin teosta aina eri aikaa taukoa. Nyt on Nace ja luultavasti Jan työstämässä albumia sillä välin kun Kris on Italiassa omissa projekteissaan ja B:llä se hyväntekeväisyys keikka ja Juresta ei tosin tietoa :D

Vierailija
28760/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut. 

Mä luulen, että Jere on ollut viisujen jälkeen  Bojanille iso tukipilari. Jere on tottunut puhumaan pitkiä puheluja. Saanut itse tukea kaverilta, kun on ollut vaikeaa ja ymmärtää sen merkityksen. Osaa kuunnella, löytää varmasti myös oikeita sanoja oikeisiin kohtiin.

Bojanin paha kesä 2023 oli varmasti tärkeä molemmille ja lähensi heitä todella paljon. 

K tuntuu olevan monen julkkisystävän tuki niiden omien puheiden perusteella. Symppsta kun itsekin ollut hurjassa pyörityksessä ja saanut kaikkea niskaansa. Pitää nostaa hattua

Sekin jäi vähän mietityttämään, kun vastasi sen Lotl:n Chrisin kuulumisten kyselyyn "right now I'm fine" painottaen tuota right now, että mitenhän syvissä sekin on käynyt välillä. 🥺

Ketju on lukittu.