Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
28681/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen tän tilanteen niin ,että ensin oli nuo haastattelun nauhoitukse, jossa valitettiin että ahdistaa, kun Suomesta fanit ottaa yhteyttä, että olen huono poikaystävä ja mielestäni B:hän lähti korjaamaan heti haastattelun jälkeen tilannetta ja vei K:n romanttiselle lomalle homoturistien suosimalla Kyrpoksen saarelle. Voiko tuota jotenkin muuten nähdä?

K sen sinne vei.

Rakkauslomalle oman kultansa 😍 

Here we go again🙄

Vierailija
28682/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään nostettu taas myrsky vesilasiin.

He ovat itse sanoneet, että shippi ei häiritse. Eri asia on mennä tekemään tilejä ighen ja tägäillä sukulaiset pska postauksiin, lähetellä kirjeitä ja haukkua huonoksi poikaystäväksi, tehdä juorutilejä Twitteriin ja postata sinne pskaa.

Ei ole väärin jakaa ja ihastella heidän itsensä jakamaa materiaalia. Ja se että itse jatkavat shippiä paidoilla, puheilla ja postauksilla. K ei tekisi ikinä mitään mikä vahingottaisi Btä. Ja kumpikaan ei ole koskaan kieltänyt tunteita toisiaan kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28683/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, takamatkalta soudan laivaa kiinni, mutta olen miettinyt mahtaako Luluxa olla oikeasti ihan tosissaan tuon Jance-shipin kanssa. Siltähän se vaikuttaa. Tässäkin ketjussa on kyllä sanottu valheeksi Janin omaa mainintaa entisestä tyttöystävästään ja väitetty, ettei hänellä ole sellaista ollut, korkeintaan ns. beard. Niitä, jotka sanoivat uskovansa hänen omia sanojaan, syytettiin homofobiasta ja nämä viestit saivat useita ylänuoliakin. Oli kyllä aika outo hetki täällä

Mikä beard?

Henkilö joka esittää kaapissa olevan julkkismiehen tyttöystävää (tai naispuolisen poikaystävää), eli julkkis vaikuttaa heterolta vaikka ei ole.

Vierailija
28684/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa liikaa ajatus Kärtsästä slovenialaisessa podcastissa porofleece päällä ja ilman housuja.

Jos tämä tapahtuu, niin veikkaukset pystyyn.

1. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu alkaa tulkkaamaan Janalle ensimmäisen kerran Känglishiä. A) Alle minuutti  B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän

2. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu ja Jerc alkavat keskustella vain keskenään ohi haastattelijan, jonka läsnäolon ovat tyystin unohtaneet? A) Alle minuutti B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän

3. Kauanko haastattelua ehtii kulua ennen ensimmäistä naurukohtausta joka ei ota loppuakseen ja kumpi sen aloittaa? A) Kärppy aloittaa B)  Boitsu aloittaa C)  Molemmat repeävät samaan aikaan

4. Montako sellaista yhteistä huonoa läppää esitetään, joista Janalla ei ole hajuakaan, mutta hän teeskente

1.A 2.B 3.C 4.C

Vierailija
28685/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut. 

Niin siis oisin kyllä tänkin keskustelun mielellään kuullut😅. Ihanaa et he pystyy noin avoimesti noista puhumaan. Mutta silti, en voi olla miettimättä että miksi näistäkin huolimatta K esim laittaa jotain Is this love-biisejä Kyproksen stooreihin, siis kun tietää että tollaisia kirjeitäkin on tullut eikä tommoset stoorit nyt ainakaan spekulaatioita vähennä, siis niiden mielessä jotka ylipäätään sitä tekee. Mä kyllä ymmärrän sen vitsinä ja varmaan iso osa, mutta ei kaikki.

Koska niitä harhaisia sekopäitä on aina muutama vaikka kumpikin lopettaisi toisistaan julkisesti puhumisen ja som

No miksi niitå pitää ruokkia kun tietää esim et Boitsua ahdistaa?

Vierailija
28686/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöäkin söpömpää et Bojan kertonut Jerelle puhelimessa et millasta postia on saanut 😭 Et nyt ne kirjoitti et mä oon ollu huono poikaystävä. Ja Jere eläytynyt toisen murheeseen oijoi nou nou. Murut. 

Mä luulen, että Jere on ollut viisujen jälkeen  Bojanille iso tukipilari. Jere on tottunut puhumaan pitkiä puheluja. Saanut itse tukea kaverilta, kun on ollut vaikeaa ja ymmärtää sen merkityksen. Osaa kuunnella, löytää varmasti myös oikeita sanoja oikeisiin kohtiin.

Bojanin paha kesä 2023 oli varmasti tärkeä molemmille ja lähensi heitä todella paljon. 

Vierailija
28687/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tämä sai minut kääntymään shippaajasta ystävyysfiilistelijäksi. Jos toista osapuolta shippi häiritsee, niin eipä tee kauheasti enää mieli shipata.

Vierailija
28688/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat rakkaat 💙💚 

Eihän se Bojan voinut kieltää mitään, pariskuntana heidät nähty alusta asti. Ja ihan hyvä poikaystävä olet, sen aion laittaa meneen nyt. 

Sehän lupaili, että sauraavaksi sitten parisuhdehaastattelu yhdessä K:n kanssa!

Vierailija
28689/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä niin haluaisin nähdä Janan haastattelun B:sta ja K:stä. Se olis ihan parasta viihdettä, maksaisin siitä. 🤩

Pystyykö hänelle lähettämään viestejä, että toivoo tällaista haastattelua? Käärijä Slovenian mediaan! 💪 Miten you tubessa muka esim voi lähettää yksärin?? Instassa nyt kai voisikin.

Ei, ei ja ei. Vielä kerran ei.

Kehut haastiksesta ja pyyntö kysyä kaksikkoa haastikseen laitettu!

Vierailija
28690/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen tän tilanteen niin ,että ensin oli nuo haastattelun nauhoitukse, jossa valitettiin että ahdistaa, kun Suomesta fanit ottaa yhteyttä, että olen huono poikaystävä ja mielestäni B:hän lähti korjaamaan heti haastattelun jälkeen tilannetta ja vei K:n romanttiselle lomalle homoturistien suosimalla Kyrpoksen saarelle. Voiko tuota jotenkin muuten nähdä?

K sen sinne vei.

Here we go again🙄

Haloo! Huumoria!

Vierailija
28691/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K sen sinne vei.

Here we go again🙄

Tää rakkaus ja kulta ihan KAVERI -mielessä. Varmasti rakastavat toisiaan ja Bojan voi olla Jeren kulta. Ilman mitään parisuhdetta. Älä hermostu. 

Vierailija
28692/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Jere on ollut viisujen jälkeen  Bojanille iso tukipilari. Jere on tottunut puhumaan pitkiä puheluja. Saanut itse tukea kaverilta, kun on ollut vaikeaa ja ymmärtää sen merkityksen. Osaa kuunnella, löytää varmasti myös oikeita sanoja oikeisiin kohtiin.

Bojanin paha kesä 2023 oli varmasti tärkeä molemmille ja lähensi heitä todella paljon. 

"Best thing that ever happen to me"

"Uno reverse card" 

🥹💚

Vierailija
28693/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis oisin kyllä tänkin keskustelun mielellään kuullut😅. Ihanaa et he pystyy noin avoimesti noista puhumaan. Mutta silti, en voi olla miettimättä että miksi näistäkin huolimatta K esim laittaa jotain Is this love-biisejä Kyproksen stooreihin, siis kun tietää että tollaisia kirjeitäkin on tullut eikä tommoset stoorit nyt ainakaan spekulaatioita vähennä, siis niiden mielessä jotka ylipäätään sitä tekee. Mä kyllä ymmärrän sen vitsinä ja varmaan iso osa, mutta ei kaikki.

Koska niitä harhaisia sekopäitä on aina muutama vaikka kumpik

No miksi niitå pitää ruokkia kun tietää esim et Boitsua ahdistaa?

Koska sillä ei ole mitään merkitystä, ovat silti harhaisia. 

Vierailija
28694/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harhassa on saanut elää jos oikeasti on ajatellut näiden välille jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti siitäkin huolimatta olen nauttinut ficceistä ja joskus fiilistellyt yhdessä boyfriend juttuja. Ei vaan pidä sekoittaa niitä totuuteen. Tossakin selkeesti alleviivattiin heitä, jotka puhuu totena parisuhteesta. Pyörii väittämättä, että joku suhde on oikeasti ilman mitään shippiaspektia. Ja tietenkin se kirjehomma.

Vierailija
28695/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä niin haluaisin nähdä Janan haastattelun B:sta ja K:stä. Se olis ihan parasta viihdettä, maksaisin siitä. 🤩

Pystyykö hänelle lähettämään viestejä, että toivoo tällaista haastattelua? Käärijä Slovenian mediaan! 💪 Miten you tubessa muka esim voi lähettää yksärin?? Instassa nyt kai voisikin.

Nyt ei jumankauta laiteta mitään viestejä minnekään sloveniaan🤮💩

Tietenkin voi laittaa. Mikä ihme sinua vaivaa?

Hullut suomalaiset vaan jatkaa pommittamista.

Sulla menee jo ihmisetkin sekaisin, tun typerys.

Miten niin? Haastattelija just saanut kuulla että suomalaiset pommittaa B:tä kirjeillä ja huomaa, että nyt pommittavat häntäkin. Tun hyvää mainetta vaan suomifaneille.

Eihän siinä yhteydenotoista valitettu, vaan siitä, että jutut on delusional ja myös haukkuja. Onko osan suomalaisia ymmärtäminen todella tällä tasolla, ettet tajua eroa asiallisen ja epäasiallisen kommunikaation välillä? Anna kun arvaan; oot amis.

Vierailija
28696/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu alkaa tulkkaamaan Janalle ensimmäisen kerran Känglishiä. A) Alle minuutti  B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän

A, koska Jerppa aloittaa sanomalla Bojan Titanic

2. Kauanko haastattelua ehtii kulua, ennen kuin Boitsu ja Jerc alkavat keskustella vain keskenään ohi haastattelijan, jonka läsnäolon ovat tyystin unohtaneet? A) Alle minuutti B) 1-5 minuuttia C) 5 minuuttia tai enemmän

A, koska heti Titanic maininnan jälkeen, alkaa muistelot paattiretkestä viisuviikolla

3. Kauanko haastattelua ehtii kulua ennen ensimmäistä naurukohtausta joka ei ota loppuakseen ja kumpi sen aloittaa? A) Kärppy aloittaa B)  Boitsu aloittaa C)  Molemmat repeävät samaan aikaan

C, aluksi tuijotetaan toisia silmiin ja yritetään pidättää naurua, kunnes se ei enään onnistu

4. Montako sellaista yhteistä huonoa läppää esitetään, joista Janalla ei ole hajuakaan, mutta hän teeskentelee nauravansa mukana? A) 0kpl B) 1-3kpl C) 4kpl tai enemmän

C, koska koko haastis tulee olemaan täynnä niitä

:D

Vierailija
28697/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt järki käteen! Siinä ei oo mitään vikaa että laittaa hyvälle haastattelijalle kehuja ja toistaa sen mikä jo tuli ilmi, eli että K & B haastattelu tosiaan olis hyvä idea. :D

Toimittajat ja mediapersoonat vaan ovat tyytyväisiä että oma ohjelma saa näkyvyyttä ja kiinnostaa ihmisiä. Ihan perusjuttuja tämä.

Teeskennelkää sit edes olevanne vaikka ruotsalaisia. 🙈

Vierailija
28698/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa liikaa ajatus Kärtsästä slovenialaisessa podcastissa porofleece päällä ja ilman housuja.

Jos tämä tapahtuu, niin veikkaukset pystyyn.

4. Montako sellaista yhteistä huonoa läppää esitetään, joista Janalla ei ole hajuakaan, mutta hän teeskentelee nauravansa mukana? A) 0kpl B) 1-3kpl C) 4kpl tai enemmän

😄😄😄

Osaan arvata näistä vaan tuohon neloseen, siihen sanon, että C 😄

Vierailija
28699/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harhassa on saanut elää jos oikeasti on ajatellut näiden välille jotain muuta kuin ystävyyttä. Tietysti siitäkin huolimatta olen nauttinut ficceistä ja joskus fiilistellyt yhdessä boyfriend juttuja. Ei vaan pidä sekoittaa niitä totuuteen. Tossakin selkeesti alleviivattiin heitä, jotka puhuu totena parisuhteesta. Pyörii väittämättä, että joku suhde on oikeasti ilman mitään shippiaspektia. Ja tietenkin se kirjehomma.

Tämä. Mä olen myös ystävyysfiilistelijä ja Kyproksen loma ja nyt tämä haastattelu on vaan vahvistanut sitä, että heillä on todella lämmin ja läheinen ystävyys, ei mitään romanssia. Ja odotan tulevaa Slovenian laskettelureissua innolla. Silti luen ficcejä mielelläni ja ihastelen shippitaidetta. Nämä kaksi asiaa pitää vaan osata erottaa ja pitää erillään toisistaan.

Vierailija
28700/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S=M:n striimit nyt 284K ja Kärtsän kuuntelijamäärä ollut selvästi nousujohteinen, kuten varmaan aina uusien biisien kanssa.

Ketju on lukittu.