Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
28421/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka täällä on niin sanonut? Muuten kuin siis täysin hyväntahtoisella vitsillä, joka on aina kuulunut palstan tyyliin. Ei voi mitään, jos otat kaikki asiat täysin totena etkä ymmärrä huumoria tai lukemaasi."

No nyt osuit asian ytimeen! Ongelma on se, että missään kirjotuksissa ei ole luokittelua, että "tämä on juoru" tai "tämä on hyväntahtoista huumoria, joka kuuluu palstan tyyliin".

Kaikki on ihan samalla tavalla julkista tekstiä henkilön yksityiselämästä.

Joo just tämä. Täällä on ihmetelty miksi joksut  tuo esille pätkiä missä näytetään ihan tavallista ystävyyttä ja joku jopa ihmetteli miksi eivät joka välissä ilmoittaisi olevansa vain ystäviä. Kuka tekee niin? Joka videon lopussa olis joku ystävyysilmoitus vai, eikö se olis vähän outoa? Sitten samaan aikaan ollaan sitä mieltä, että kaikki kirjoitukset täällä pitää kyll

Eihän B tuossa haastattelussa suhteen laatua ilmaissut, kun olisi voinut sanoa olemme vain kavereita.

Vierailija
28422/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pikkujuttu, että Jere tuntee Bojanin sata kertaa paremmin, kun yksikään tänne kirjoitteleva. Jos Bojania ahdistaisi shippaaminen ja haluaisi sen loppuvan, Kärtsä ei varmasti puhelisi mitään beauty face jne juttuja. 

No, mä en ole kyllä ihan varma, koska se puhuu tossa Kärtsä-roolissaan mitä sattuu eikä hirveen pitkälle seurauksia mieti. Ois varmaan muuten jättänyt kaikki something moret ja monet monet muut lausahdukset sanomatta, jos ehtisi seuraamuksia miettiä.

No minä olen ihan varma, ettei tekisi asioita, jotka hänelle tärkeää ihmistä ahdistaa. 

-eri

Mutta kun ei ymmärrä🤷🏻

Täähän se vähän on. B itsekin nostaa shippiä ja K yhteyttä säännöllisesti, mut sit ei halua että heistä puhutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28423/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän järkeä tässäkin ketjussa tai keskustelussa enää ylipäätään on jos täällä nyt sitten ikuisuuksiin asti jankataan siitä oliko B ahdistunut vai ei ja mitä hän oikeastaan edes tarkoitti sanoa? Shippivastustajat ja shippaajat meuhkaavat omia tulkintojaan loputtomiin. Ei keskustella musiikista eikä keikoista eikä ylipäätään mistääm järkevästä.

Ainahan täällä keskustellaan siitä mikä aihe on esillä. Just nyt se on tuo haastattelu, mutta illalla toivottavasti Kärtsän keikka. Ja albumien tullessa ulos ne. Täällä trollien vuoksi keskustelu aina ajautuu ihan oudoille urille.

Varmaan myös se keikka, jolla Bojan esiintyy tänään, kai sieltäkin jotain materiaalia tulee ulos, ja bäkkäriltä varmaan myös. Saattaa olla myös mediahaastiksia siihen liittyen.

Vierailija
28424/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28425/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on shippaus-ketju."

Näytätkö vielä, missä se lukee?

Vierailija
28426/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän luulisi tänään höpöttelevän lähinnä Joostista jos jostakusta.

Totta joo, varmaan se siellä voi olla ihan paikan päälläkin🤔

Olisi kova nähdä Trafikin yhteisesitys, mutta vaikea sanoa onko Joost paikalla vai ei. Jotenkin olen ymmärtänyt että hänellä on myös julkisuuden kirouksia ja henkisesti aika haastavaa välillä. Toivottavasti ehtisivät kuitenkin nähdä yksityisesti ainakin. 

Vierailija
28427/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka täällä on niin sanonut? Muuten kuin siis täysin hyväntahtoisella vitsillä, joka on aina kuulunut palstan tyyliin. Ei voi mitään, jos otat kaikki asiat täysin totena etkä ymmärrä huumoria tai lukemaasi."

No nyt osuit asian ytimeen! Ongelma on se, että missään kirjotuksissa ei ole luokittelua, että "tämä on juoru" tai "tämä on hyväntahtoista huumoria, joka kuuluu palstan tyyliin".

Kaikki on ihan samalla tavalla julkista tekstiä henkilön yksityiselämästä.

Mä oon samaa mieltä! En ainakaan itse erota, ajatteleeko joku tuollaisia tosissaan, vai onko se muka vain hahahahaa hauskaa läppää. Minusta olisi kiva, jos kaikki huumoriläppä ja hauskakin läppä, johon ei ollenkaan oikeasti uskota, pantaisiin tänne läppävaroituksen kera. Tämä palsta ei ole mikään tumppu tai muu shippausalusta, vaan realistin

Tai vielä parempi olisi, että kaikki sellainen keskustelu käytäisiin suljetusti. Mutta jos ei käydä, niin sitten me voitaisiin kaikki myöntää, että okei, ehkä tää shippaus julkisesti ei ookaan kohteelle kovin kivaa, tai ainakin olla esittämättä, että ei ite olla osasyyllisiä B:n ahdistukseen.

Ja tiedän, tää mun kommentti on varmaan jonkun mielestä jotain hyvesignalointia tms. hienoa, ilmeisesti shippareiden vakiosanastoon kuuluvaa juttua. Laitan ansioluettelooni erityisosaamiseks.

Mä ainakin koen tämän keskustelun jo riittävän suljetuksi, jos ajatellaan kohteita, eli lähinnä Bojania siis. Hän ei tätä lue, eikä tule lukemaankaan, joten itselläni ei ole minkäänlaisia tunnon tuskia kirjoitella tänne ja odotella, paljastuuko kaksikko ikinä something moreksi vaiko eikö. Shippailen hyvin realistisesti tilannetta pohtien, enkä kirjoittele mitään törkeitä seksioletuksia.

Vierailija
28428/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terapeutin turbovolvo kiiltää.

Vierailija
28429/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanonpa nyt minäkin. Esim nyt tämä Häärijän pahvikeissi. Sitähän ei haluttu nähdä hauskana viihdyttävänä juttuna joka oli poikien toimesta yhdessä suunniteltu viittaamaan K.n ja B.n paljastuvaan lomaan.

Ihan varmasti asia tajuttiin mutta sitä ei myönnetty täällä koska haluttiin vain jatkaa totena jostain lemmenlomasta jonka roiseja seksikuvauksia sitten täällä peukutettiin porukalla.

Mitä? 😂😂 Kai tämä nyt oli vitsi vai oletko noin pelottavan typerä..?

Miksi olen typerä ?

Sun pakkomielle Härtsään ja sen pahviin on pelottava.

Vierailija
28430/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kova nähdä Trafikin yhteisesitys, mutta vaikea sanoa onko Joost paikalla vai ei. Jotenkin olen ymmärtänyt että hänellä on myös julkisuuden kirouksia ja henkisesti aika haastavaa välillä. Toivottavasti ehtisivät kuitenkin nähdä yksityisesti ainakin. 

Varmasti näkevät ainakin jomman kumman keikan yhteydessä, mutta joo, saa nähdä onko Joost lavalla asti.

Vierailija
28431/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllähän Joksut ymmärtää shippien päälle, ruokkivat myös Jancea ja Bokrisiä, mut ehkä ne shippaajat ei ole yhtä kiihkeitä kuin Bojere leirissä."

Edelleen, esim. Luluxa haukkui keväällä homofoobikoiksi ne, joiden mielestä Jancella ei ole suhdetta. En toki usko, että hän olisi itse bändiä lähestynyt asialla.

En ole nähnyt kyseistä kommenttia, mut tää that's homophobic kommentointi johonkin asiaan on kyllä ihan yleinen läppä jota näkee eri alustoilla, tarkoittamatta kuitenkaan että kirjoittaja oikeasti ajattelisi kommentoijan tai esitetyn mielipiteen olevan homofobinen.

Onpa tyhmä läppä. Voi aiheuttaa sekaannusta.

Vierailija
28432/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni juttelisin musiikista ja keikoista niin K:n kuin B:n suhteen mutta eipä täällä ole niistä mitään aihetta, vain valitusta siitä, miten siitä ei keskustella. Aina olisi hyvä aloittaa itse jonkinlainen aihe. Muutaman aloituksen olen yrittänyt niin tänään kuin aiemminkin mutta eipä niihin yleensä tule kommentteja kuin enintään yksi.

Ja nyt ilmeisesti ei saa vloginaan sisällöstä kysyä, kun muuten on vapaamatkustaja tai se, joka vastaa, on jokin hemmetin vasikka (ei siis se lehmän poikanen vaan juoruilija). Olen hankkimassa Europassin keskiviikoiltana tai torstaiaamuna, kun kauhea työprässi päättyy hetkeksi, joten en aio tuntea huonoa omaatuntoa siitä, että välillä kyselen näitä sisältöjä. Näen ne kyllä myöhemmin, mutta silloin niistä ei enää keskustella. 

Ja lopuksi muistuttaisin, että mielipiteissä ei ole mitään väärää. Jos totean, että minusta K ja B näyttivät Kyproksen kuvissa pariskunnalta, se on vain mielipiteeni, ei fakta eikä ilmaistu missään sellaisessa kontekstissa, missä kenenkään pitäisi kuvitella, että täällä ladotaan tosiasioita. Ei ruveta nyt hysteeriksi asioiden suhteen. Fakta ja fiktio on helppo erottaa, ja ongelmia tulee vain niillä, jotka eivät muutenkaan osaa erottaa tosiasioita. Onhan täällä ihmisiä, joiden mielestä on täysin faktaa, että  K on parisuhteessa. Ja mihin se pohjautuu? Seiskalehden paljastuksiin ja omiin mielikuviin. On ihan ok todeta, että olen sitä mieltä, mutta ei ole ok todeta, että toisin ajattelevat ovat väärässä ja minun mielipiteeni on faktaa, koska se perustuu juorulehteen ja pariin valokuvaan. 

Vierailija
28433/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai vielä parempi olisi, että kaikki sellainen keskustelu käytäisiin suljetusti. Mutta jos ei käydä, niin sitten me voitaisiin kaikki myöntää, että okei, ehkä tää shippaus julkisesti ei ookaan kohteelle kovin kivaa, tai ainakin olla esittämättä, että ei ite olla osasyyllisiä B:n ahdistukseen."

Oon melko varma, ettei Bojan lueskele meidän vauvapalstaa, vaan ahdistuksen aiheet tulee sieltä Twitterin kautta tai suoraan joltain sekopää fanilta. Shippaus on tuttu juttu Joksuille ja niinkuin tiedetään, jopa fanficceistä B ja K on keskustellet, eivätkä edes niitä ole tuominneet tai paheksuneet. Koska ne on mielikuvitusta, kuten shippauskin.

Vierailija
28434/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla huuteli huumorin perään. Itse kyllä ymmärrän huumoria, ronskiakin. Samalla näen myös sen että osa viesteistä täällä ei ole huumoria nähnytkään, vaan ihan tosissaan täällä tuon lomankin aikaan on epäilty suhdetta ja kirjoitettu pitkiä kirjoituksia aiheesta. Kyllä nuo jutut erottaa selkeästi jostain sänkyrynkytyksistä. Turha siis yrittää hämärtää asioita viittaamalla sellaisiin asioihin mistä ei ollut nyt puhe. Toisaalta jos Bojan noista  suhdejutuista stressaantuu, niin ehkä niillä huumorijutuillakin on rajansa, paljonko niitä nettiin tuutataan. 

Missä B sanoi, että ahdistuisi, jätti koko asian roikkumaan?

Vierailija
28435/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuttui sellaiseksi, koska upotit kaikki uudet shippiketjut, trolli.

Vierailija
28436/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanonpa nyt minäkin. Esim nyt tämä Häärijän pahvikeissi. Sitähän ei haluttu nähdä hauskana viihdyttävänä juttuna joka oli poikien toimesta yhdessä suunniteltu viittaamaan K.n ja B.n paljastuvaan lomaan.

Ihan varmasti asia tajuttiin mutta sitä ei myönnetty täällä koska haluttiin vain jatkaa totena jostain lemmenlomasta jonka roiseja seksikuvauksia sitten täällä peukutettiin porukalla.

Miksi olen typerä ?

Täh? ttu mikä ituhippi, perusteelliset ihmiset pelottavat tätä typerystä! 😂

Vierailija
28437/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen typerä ?

Ai härtsä ja pahvi pakkomielle on pelottavaa :D Kyllä täällä taitaa joku muu pakkomielle olla pelottavampaa.

Vierailija
28438/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen mua nolottaa nyt suomalaisten JO-fanien puolesta... tuo on haastis jonka kaikki kotimaiset JO-fanit näkee, ja siellä on nyt nostettu esiin just suomalaisten fanien ylilyönnit. Balkan-fanit on jo pitkään olleet ärsyyntyneitä siitä että B on selkeästi voinut huonosti monen kv-fanikunnan takia aiheutuneesta tapahtumasta, enimmäkseen syytelty Briteissä tapahtuneita juttuja, mutta nyt etusijalle B nosti "suosikki-Suomalaiset" huonot fanikäytökset.

Vierailija
28439/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

https://www.vauva.fi/keskustelu/5279728/joker-out-fiilistelyketju?page=2

Vierailija
28440/31974 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ainakin oo paikalla, jos vaan on damissa.

Ketju on lukittu.