Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Pahin pelko olisi jos heidän välit oikeesti olisi katkennut kokonaan, mutta ei näytä että ei olisi tapahtumassa eli hyvin vahvat välit ja ystävyys heillä on.
En tajua, miten täällä osalla kiehui puuro näin totaalisesti yli - Bojan sanoi, että hänelle oli lähetetty viestiä SUORAAN ja HAUKUTTU HUONOKSI POIKAYSTÄVÄKSI.
Ei, että jossain päin internettiä shipataan häntä ja Jereä yhteen! Fani oli LÄHESTYNYT häntä SUORAAN, siitä oli kysymys. Ei shippaamisesta sinänsä. Jossain, mitä hän ei edes lue. Ta-ju-at-te-ko?
Vierailija kirjoitti:
Kai se on katsottava koko haastattelu itse. En ymmärrä miten voi olla keskenään näin erilaisia tulkintoja samasta haastattelusta. Mutta, ilmeisesti J on mahdollisesti menossa laskettelemaan Sloveniaan, ja tarkoittaa sitä, että ensi vuonna saammekin Joksut laskettelemaan Lappiin. 😍
Ihana olis nähdä Kärtsä+Krew vs. Jokerit lätkäpeli tai sit rusettiluistelu 😂
"Eiköhän se ole nimenomaan yksi ja sama ihminen, jos aihe pysyy aina tuollaisena. "
Kuten täälläkin on muka vain yksi hullu shippari joka oikeasti uskoi heillä olevan suhde? Eiköhän niitä ole ollut vähän useampi.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on katsottava koko haastattelu itse. En ymmärrä miten voi olla keskenään näin erilaisia tulkintoja samasta haastattelusta. Mutta, ilmeisesti J on mahdollisesti menossa laskettelemaan Sloveniaan, ja tarkoittaa sitä, että ensi vuonna saammekin Joksut laskettelemaan Lappiin. 😍
Huom. siis mikä voi tarkoittaa sitä. Mikset pysty keskustelemaan realismitasoisesti?
Saisiko mitenkään sellaista positiivista tiivistystä päivästä ja haastattelusta?😊💙💚
Älkää hermostuko jos oon väärässä, mutta sanatarkastihan B mainitsee saavansa kirjeitä että "why I'm ignoring Käärijä being a really shitty boyfriend."
Siis sanasta sanaan noin. Oonko ainoa, joka tulkitsi ton niin, että B ignooraa sen, kuinka paska poikkis K on eikä toisinpäin? Siis kirjeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n levy ilmestyy kohta, jee kohta mennään🔥🔥 Kävin jo tallentamassa sen ennakkoon.
Missä se tallennetaan?
Tallensin itse Spotifyssa. Avaa Kärtsän profiili ja siellä Peoples Champion levy, niin oikealla ylhäällä on tallenna ennakkoon. Siitä klikkaa niin tallentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen mua nolottaa nyt suomalaisten JO-fanien puolesta... tuo on haastis jonka kaikki kotimaiset JO-fanit näkee, ja siellä on nyt nostettu esiin just suomalaisten fanien ylilyönnit. Balkan-fanit on jo pitkään olleet ärsyyntyneitä siitä että B on selkeästi voinut huonosti monen kv-fanikunnan takia aiheutuneesta tapahtumasta, enimmäkseen syytelty Briteissä tapahtuneita juttuja, mutta nyt etusijalle B nosti "suosikki-Suomalaiset" huonot fanikäytökset.
Kyseessä oli yksi henkilö, ei "suomalaiset JO-fanit". Ikävää, että tuollaisia tyyppejä on ollenkaan, mutta Bojan varmasti tietää, että se ei kerro millaisia suomalaiset fanit ovat muuten. Samalla lailla kuin se stalkkaava ukrainalainenkaan ei edusta ukrainalaisia faneja jne.
Yksi henkilö? B:hän sanoi että se saa niitä hulluja raivokirjetä joka kuukausi
Mitä jos aloittaisit katsomalla sen haastattelun niin tiedät mitä Bojan siinä tarkallee sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen mua nolottaa nyt suomalaisten JO-fanien puolesta... tuo on haastis jonka kaikki kotimaiset JO-fanit näkee, ja siellä on nyt nostettu esiin just suomalaisten fanien ylilyönnit. Balkan-fanit on jo pitkään olleet ärsyyntyneitä siitä että B on selkeästi voinut huonosti monen kv-fanikunnan takia aiheutuneesta tapahtumasta, enimmäkseen syytelty Briteissä tapahtuneita juttuja, mutta nyt etusijalle B nosti "suosikki-Suomalaiset" huonot fanikäytökset.
Ja nosti esiin aika monta positiivista juttua suomalaisista faneista esim. Ruisrockissa. Ei kannata jäädä aina jumiin siihen negatiiviseen. Joo, olen samaa mieltä, että balkanilaiset fanit varmaan repii tästä draamaa ja kyllä, onhan tuo noloa, että joku suomalainen on noin irti todellisuudesta (ja taidan tietää vieläpä, kuka suomalainen valitettavasti), mutta aivan varma olen, ettei tämä suomalainen jää viimeiseksi "sairaaksi
Keneen vihjailet? Joku twitteristi?
Vierailija kirjoitti:
Mainitsi Suomesta tulleet kirjeet, jotka ovat todennäköisesti yhden ainoan sekopää kirjoittamia. Eli en puhuisi monikossa. Bojan puhui yleisesti ottaen hyvin lämpimästi suomalaisista faneista.
Vierailija kirjoitti:
Mietin just samaa. Ehdin katsoa vasta myöhemmin mut ehkä sit voin ilmaista oman näkemykseni henkilönä, joka on aina fiilistellyt vain ystävyyttä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Älkää hermostuko jos oon väärässä, mutta sanatarkastihan B mainitsee saavansa kirjeitä että "why I'm ignoring Käärijä being a really shitty boyfriend."
Siis sanasta sanaan noin. Oonko ainoa, joka tulkitsi ton niin, että B ignooraa sen, kuinka paska poikkis K on eikä toisinpäin? Siis kirjeiden mukaan.
Niin B oli harmissaan, jos joku luulisi hänen olevan huono poikkis, mitä hän ei ole. Ei edes kumonnut sitä pariskunnaksi luulemista selventävästi.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten täällä osalla kiehui puuro näin totaalisesti yli - Bojan sanoi, että hänelle oli lähetetty viestiä SUORAAN ja HAUKUTTU HUONOKSI POIKAYSTÄVÄKSI.
Ei, että jossain päin internettiä shipataan häntä ja Jereä yhteen! Fani oli LÄHESTYNYT häntä SUORAAN, siitä oli kysymys. Ei shippaamisesta sinänsä. Jossain, mitä hän ei edes lue. Ta-ju-at-te-ko?
No mutta jostain tämäkin Bojania SUORAAN lähestynyt fani on tällaisen käsityksen muodostanut, ja valitettavasti esimerkiksi tämä palsta kirjoituksineen antaa tuollaisille pöpipäille vahvistusta kuvitelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko mitenkään sellaista positiivista tiivistystä päivästä ja haastattelusta?😊💙💚
Ehkä jo muutaman kommentin lukemalla voit päätellä että postiivinen ja tämä päivä ja haastattelu ei mahdu samaan tiivistykseen. Mene katsomaan haastattelu ja vedä omat johtopäätöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nosti esiin aika monta positiivista juttua suomalaisista faneista esim. Ruisrockissa. Ei kannata jäädä aina jumiin siihen negatiiviseen. Joo, olen samaa mieltä, että balkanilaiset fanit varmaan repii tästä draamaa ja kyllä, onhan tuo noloa, että joku suomalainen on noin irti todellisuudesta (ja taidan tietää vieläpä, kuka suomalainen valitettavasti), mutta aivan varma olen, e
No varmasti ei kukaan tiedä kuka se kirjoittaja on niin hiukan ikävää vihjailua.
Balkan fanit syyttelee jo suomalaisia x:ssä ... Tumpussakin ollaan havahduttu tuohon. Joku suomalainen jopa mainitsi että swe on varmaan ne seköpäät vauva.fi stä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli yksi henkilö, ei "suomalaiset JO-fanit". Ikävää, että tuollaisia tyyppejä on ollenkaan, mutta Bojan varmasti tietää, että se ei kerro millaisia suomalaiset fanit ovat muuten. Samalla lailla kuin se stalkkaava ukrainalainenkaan ei edusta ukrainalaisia faneja jne.
Mustaa kuitenkin suomalaisten fanien maineen jos kerran joka kuukausi B saa kirjeit
JO fandomissa, jossa draamaa ja toisten haukkumista on aika paljon, herättää varmaan negaa suomalaisia kohtaan. Etenkin kun kateutta on jo ollut. Voin kyllä hyvin uskoa että on yksi häiriintynyt henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Suomennoksessa lukee näin: "joka kuukausi saan kirjeen Suomesta, jossa kysytään, miksi en huomioi Käärijää, olen tosi huono poikaystävä".
Yksi henkilö? B:hän sanoi että se saa niitä hulluja raivokirjetä joka kuukausi? Onko sulla jotain lisätietoa?