Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
K:n levy ilmestyy kohta, jee kohta mennään🔥🔥 Kävin jo tallentamassa sen ennakkoon.
Missä se tallennetaan?
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni juttelisin musiikista ja keikoista niin K:n kuin B:n suhteen mutta eipä täällä ole niistä mitään aihetta, vain valitusta siitä, miten siitä ei keskustella. Aina olisi hyvä aloittaa itse jonkinlainen aihe. Muutaman aloituksen olen yrittänyt niin tänään kuin aiemminkin mutta eipä niihin yleensä tule kommentteja kuin enintään yksi.
Ja nyt ilmeisesti ei saa vloginaan sisällöstä kysyä, kun muuten on vapaamatkustaja tai se, joka vastaa, on jokin hemmetin vasikka (ei siis se lehmän poikanen vaan juoruilija). Olen hankkimassa Europassin keskiviikoiltana tai torstaiaamuna, kun kauhea työprässi päättyy hetkeksi, joten en aio tuntea huonoa omaatuntoa siitä, että välillä kyselen näitä sisältöjä. Näen ne kyllä myöhemmin, mutta silloin niistä ei enää keskustella.
Ja lopuksi muistuttaisin, että mielipiteissä ei ole mitään väärää. Jos totean, että minusta K ja B näyttivät Kyproksen kuvissa pariskunnalta, se o
Ehkä ei kannata laittaa niin paljoa painoarvoa yhdelle eriävälle mielipiteelle europassia koskien. Onhan täällä puhuttu niiden sisällöstä alusta asti ja tullaan puhumaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on shippaus-ketju."
Näytätkö vielä, missä se lukee?
Tämä muuttui sellaiseksi, koska upotit kaikki uudet shippiketjut, trolli.
Odotan vielä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen mua nolottaa nyt suomalaisten JO-fanien puolesta... tuo on haastis jonka kaikki kotimaiset JO-fanit näkee, ja siellä on nyt nostettu esiin just suomalaisten fanien ylilyönnit. Balkan-fanit on jo pitkään olleet ärsyyntyneitä siitä että B on selkeästi voinut huonosti monen kv-fanikunnan takia aiheutuneesta tapahtumasta, enimmäkseen syytelty Briteissä tapahtuneita juttuja, mutta nyt etusijalle B nosti "suosikki-Suomalaiset" huonot fanikäytökset.
Kyseessä oli yksi henkilö, ei "suomalaiset JO-fanit". Ikävää, että tuollaisia tyyppejä on ollenkaan, mutta Bojan varmasti tietää, että se ei kerro millaisia suomalaiset fanit ovat muuten. Samalla lailla kuin se stalkkaava ukrainalainenkaan ei edusta ukrainalaisia faneja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanonpa nyt minäkin. Esim nyt tämä Häärijän pahvikeissi. Sitähän ei haluttu nähdä hauskana viihdyttävänä juttuna joka oli poikien toimesta yhdessä suunniteltu viittaamaan K.n ja B.n paljastuvaan lomaan.
Ihan varmasti asia tajuttiin mutta sitä ei myönnetty täällä koska haluttiin vain jatkaa totena jostain lemmenlomasta jonka roiseja seksikuvauksia sitten täällä peukutettiin porukalla.
Mitä? 😂😂 Kai tämä nyt oli vitsi vai oletko noin pelottavan typerä..?
Miksi olen typerä ?
Sun pakkomielle Härtsään ja sen pahviin on pelottava.
Täh? ttu mikä ituhippi, perusteelliset ihmiset pelottavat tätä typerystä! 😂
Pakkomielle ja harhat sen merkityksestä. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän luulisi tänään höpöttelevän lähinnä Joostista jos jostakusta.
Totta joo, varmaan se siellä voi olla ihan paikan päälläkin🤔
Olisi kova nähdä Trafikin yhteisesitys, mutta vaikea sanoa onko Joost paikalla vai ei. Jotenkin olen ymmärtänyt että hänellä on myös julkisuuden kirouksia ja henkisesti aika haastavaa välillä. Toivottavasti ehtisivät kuitenkin nähdä yksityisesti ainakin.
On, hänellä on ollut tosi raskasta, puhunut siitä ihan hiljattain. Niin kaikki kyl ymmärtää jos se ei jaksa tulla yhteisesiintymisiin, vaikka se olisikin ihanaa. Saattaa vaikka moikata K:ta täysin privaatisti, ilman että koskaan laittavat siitä someen mitään.
Kai se on katsottava koko haastattelu itse. En ymmärrä miten voi olla keskenään näin erilaisia tulkintoja samasta haastattelusta. Mutta, ilmeisesti J on mahdollisesti menossa laskettelemaan Sloveniaan, ja tarkoittaa sitä, että ensi vuonna saammekin Joksut laskettelemaan Lappiin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n levy ilmestyy kohta, jee kohta mennään🔥🔥 Kävin jo tallentamassa sen ennakkoon.
Missä se tallennetaan?
Spotifyssä mene Kärtsän artistisivulle ja tallenna sieltä Pre-Save-napilla. Jos käytät muuta suoratoisto-ohjelmaa, niin siitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Juuh, eiköhän tämä nyt ollut nyt todella tarpeellinen pikku herätys itse kullekin, jotta jokainen voi nyt hiukan miettiä mitä kirjoittaa. Vaikka itse osaisikin "shipata oikein", niin musta olis hyvä kantaa kuitenkin hiukan vastuuta muista jotka ei osaa.
Kaikki on vastuussa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllähän Joksut ymmärtää shippien päälle, ruokkivat myös Jancea ja Bokrisiä, mut ehkä ne shippaajat ei ole yhtä kiihkeitä kuin Bojere leirissä."
Edelleen, esim. Luluxa haukkui keväällä homofoobikoiksi ne, joiden mielestä Jancella ei ole suhdetta. En toki usko, että hän olisi itse bändiä lähestynyt asialla.
En ole nähnyt kyseistä kommenttia, mut tää that's homophobic kommentointi johonkin asiaan on kyllä ihan yleinen läppä jota näkee eri alustoilla, tarkoittamatta kuitenkaan että kirjoittaja oikeasti ajattelisi kommentoijan tai esitetyn mielipiteen olevan homofobinen.
Onpa tyhmä läppä. Voi aiheuttaa sekaannusta.
Tää Luluxa kirjoitti tosissaan valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen mua nolottaa nyt suomalaisten JO-fanien puolesta... tuo on haastis jonka kaikki kotimaiset JO-fanit näkee, ja siellä on nyt nostettu esiin just suomalaisten fanien ylilyönnit. Balkan-fanit on jo pitkään olleet ärsyyntyneitä siitä että B on selkeästi voinut huonosti monen kv-fanikunnan takia aiheutuneesta tapahtumasta, enimmäkseen syytelty Briteissä tapahtuneita juttuja, mutta nyt etusijalle B nosti "suosikki-Suomalaiset" huonot fanikäytökset.
Kyseessä oli yksi henkilö, ei "suomalaiset JO-fanit". Ikävää, että tuollaisia tyyppejä on ollenkaan, mutta Bojan varmasti tietää, että se ei kerro millaisia suomalaiset fanit ovat muuten. Samalla lailla kuin se stalkkaava ukrainalainenkaan ei edusta ukrainalaisia faneja jne.
Mustaa kuitenkin suomalaisten fanien maineen jos kerran joka kuukausi B saa kirjeitä Suomesta. Ei ollut yksittäinen tapahtuma. En myöskään usko että kyseessä on vain yksi henkilö joka lähettelee niitä jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se tallennetaan?
Levykauppa Äx:stä ainakin voi varata.
Missä se koko haastattelu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on shippaus-ketju."
Näytätkö vielä, missä se lukee?
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
https://www.vauva.fi/keskustelu/5279728/joker-out-fiilistelyketju?page=2
Tämä ketju jossa nyt kirjoitamme ei ole shippiketju, vaan JO-fiilistelyketju. Voisi olla asiallista, että shipille olisi taas ihan oma erillinen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei hirveästi puhuta siitä, että he ois pari. Kannattaisko siis mennä muualle mesoamaan?
No tämähän nyt on ihan puppua. Lähes jokainen täällä voi kyllä mennä itseensä.
Siis oletat, että jokainen shippaaja kuvittelee heillä olevan suhde?
Valitettavasti usein käy niin, että isompi hyvin käyttäytyvä joukko joutuu luopumaan jostain, koska aina mukaan eksyy niitä, jotka ei käyttäydy hyvin ja jotka ei ymmärrä sääntöjä. Vaikka täällä kuinka yritetään selittää shippauksen rajoja ja kehottaa kaikkia niitä noudattamaan, niin se on ihan turha toivo. Aina, siis ihan aina, on niitä jotka ei tajua tai eivät halua tajuta.
Täällä on myös esitetty, että ei voi olla vastuussa toisten toiminnasta. No joo, ei suoraan, mutta kyllä jokainen tänne shippiasioita kirjoitteleva on osa ongelmaa. Sillä tavoin ylläpidetään tätä kulttuuria ja mahdollistetaan myös niiden huonosti käyttäytyvien toiminnan jatkuminen.
Ihan aluksi voisi myöntää sen, että tämä foorumi ei alun alkaenkaan ollut oikea paikka tällaiselle. Tämä on avoin ja tunnettu keskustelufoorumi ja tämän jutut löytyy helposti Googlella. Tänne eksyy helposti myös suuri joukko sellaisia, jotka eivät ole ennen koko shippausasiaan edes törmänneet eivätkä siis osaa suhtautua tähän niinkuin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi iloinen shippari!
Boitsu ihanasti puhui haastattelussa Kärtsästä, toivottavasti heidän laskettelulomansa totautuu!💙💚
Toinen ilmottautuu! Hyvällä tuulella illan Kärpän konserttia odotan.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustaa kuitenkin suomalaisten fanien maineen jos kerran joka kuukausi B saa kirjeit
Eiköhän se ole nimenomaan yksi ja sama ihminen, jos aihe pysyy aina tuollaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ja nosti esiin aika monta positiivista juttua suomalaisista faneista esim. Ruisrockissa. Ei kannata jäädä aina jumiin siihen negatiiviseen. Joo, olen samaa mieltä, että balkanilaiset fanit varmaan repii tästä draamaa ja kyllä, onhan tuo noloa, että joku suomalainen on noin irti todellisuudesta (ja taidan tietää vieläpä, kuka suomalainen valitettavasti), mutta aivan varma olen, ettei tämä suomalainen jää viimeiseksi "sairaaksi" yhteydenotoksi, ei viimeiseksi suomalaiseksi mutta varmasti tulee paljon sekopäitä myös muista maista ja sieltä Sloveniastakin. Tosin onneksi toistaiseksi ei ilmeisesti vielä kovinkaan paljoa. Tomi kuitenkin kertoi toisen ääripään ihan slovenialaisesta, joten turha nyt liikaa masentua. Sekopäitä on kaikkialla.
Juuh, eiköhän tämä nyt ollut nyt todella tarpeellinen pikku herätys itse kullekin, jotta jokainen voi nyt hiukan miettiä mitä kirjoittaa. Vaikka itse osaisikin "shipata oikein", niin musta olis hyvä kantaa kuitenkin hiukan vastuuta muista jotka ei osaa.