Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin tässä välissä muistuttaa, että nuo Euroopan kiertueet yms. ei ole mitään ilmaista hupia. Jostain ne rahat pitää saada.
Niin totta. Käärijähän voisi laittaa ihan yleisen keräyksen pystyyn. Onhan se tosi väärin että hän itse ne joutuisi kustantamaan.
Kyllä Pirkka kustantaa ja Oikotie ja kauramössöfirma. Ainiin ja DNA.
Mistä sitä vtun tippiä voi antaa.
Hyvä, kun muistutitte. Täytyy käydä Ofissa antamassa tippiä.
Pitäähän Käärijän päästä kerran kuussa jonnekin Thaikkuihin tai Espanjaan. Köyhä poika Vantaalta :(
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli puhe instasta, että se ahne rahankerjuu on laajentunut jo sinnekin.
Tänne ne kusiset tippitiedot!!
Mä haluan ostaa Kärpylle sen ison legopaketin mitä se pyysi.
Pinkit shortsit on tänäänkin mainittu!
Nyt sit kuumistelemaan Kärppää märissä, pinkeissä shortseissa...
https://i.pinimg.com/1200x/b7/89/97/b78997248c0fe65327ee03fe95a08dd5.jpg
Mistä sitä tippiä voi instassa antaa? :D
Suosittelen kanssanaudat, että aamulla teette kaikki lenkkeilyt, ruoanlaitot, kaupat, siivoukset jne. Mielellään klo 10.00 mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Pinkit shortsit on tänäänkin mainittu!
Nyt sit kuumistelemaan Kärppää märissä, pinkeissä shortseissa...
https://i.pinimg.com/1200x/b7/89/97/b78997248c0fe65327ee03fe95a08dd5.jpg
Oj hitto noita maisemia tuolla Malediiveilla..... pitäisikö joskus lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli puhe instasta, että se ahne rahankerjuu on laajentunut jo sinnekin.
Kiitos, kun muistutit. Täytyy käydä myös instassa antamassa tippiä.
Hihi. Mä oon katsonut Kärtsän somesisältöjä niin paljon eri paikoista ihan ilmaiseksi että kyllä todellakin mielelläni tippaan vähän. Oon katsonut myös Kärtsän keikkojen livejä omalta kotisohvalta ilmaiseksi. Joten kiitos sille joka kertoi tippimahdollisuudesta! Kävin laittamassa.
Voi olla opiskelijatapahtumassa kostea meno tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttaja laivalla, tiedätte miten toimia <3
Tää on tää tuttu negailija, joka vastaa näsäviisaasti ja negatiivisesti positiivisiin vieteihin ja yrittää saada vänkäystä aikaan.
Ohi vaan ohi vaan ohi vaan
Että joskus ankeuttajat rauhan saa
Että unohtais he paatin, etsisi vain elämän
Ehkä toivoa meil on, et löytää tän.
Vierailija kirjoitti:
Hihi. Mä oon katsonut Kärtsän somesisältöjä niin paljon eri paikoista ihan ilmaiseksi että kyllä todellakin mielelläni tippaan vähän. Oon katsonut myös Kärtsän keikkojen livejä omalta kotisohvalta ilmaiseksi. Joten kiitos sille joka kertoi tippimahdollisuudesta! Kävin laittamassa.
Joo todellakin <3 Ja miten mahtavaa oli seurata ulkkistourin keikatkin kaikki livenä. Minä mielummin tippaan, kun en varsinaisesti osta merchiä.
Noita ylimääräisiähän maksaa takuulla juuri sellaiset reppanat jotka kokee että ne saa sillä tavoin jonkun yhteyden ja kuuluvat johonkin.
Luluxan uutta Jancea
Miten tipataan ig:ssä:
1. Mene paidatonriehuja ig-tilille
2. Avaa uusin reels, siis ihan kunnolla avaa niin että täyttää joko ruudun, ei siis vain esikatselunäkymä
3. Oikeassa alareunassa näkyy (mulla ainakin) Send gift (mun ig on englanniksi mutta suomeksi se on varmaan joku muu vastaava)
4. Sitten avautuu näkymä josta voi lähettää sellaisia hienoja reaktio-animaatioita. Siinä muuten lukee että They are not earning money frol gifts
Että ei oo kyllä ahneudesta kyse. :D Tutkikaa ennenkuin tutkitte.
No ei todellakaan ole kyse, etteikö ois varaa. Mietin vaan että en kyllä itse sekoita muiden (artisti) raha-asioita omiini.