Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihi. Mä oon katsonut Kärtsän somesisältöjä niin paljon eri paikoista ihan ilmaiseksi että kyllä todellakin mielelläni tippaan vähän. Oon katsonut myös Kärtsän keikkojen livejä omalta kotisohvalta ilmaiseksi. Joten kiitos sille joka kertoi tippimahdollisuudesta! Kävin laittamassa.
Joo todellakin <3 Ja miten mahtavaa oli seurata ulkkistourin keikatkin kaikki livenä. Minä mielummin tippaan, kun en varsinaisesti osta merchiä.
Mä pääsenkin halvemmalla / saan rahoilleni enemmän vastinetta. Sun taloustaidot taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihi. Mä oon katsonut Kärtsän somesisältöjä niin paljon eri paikoista ihan ilmaiseksi että kyllä todellakin mielelläni tippaan vähän. Oon katsonut myös Kärtsän keikkojen livejä omalta kotisohvalta ilmaiseksi. Joten kiitos sille joka kertoi tippimahdollisuudesta! Kävin laittamassa.
Joo todellakin <3 Ja miten mahtavaa oli seurata ulkkistourin keikatkin kaikki livenä. Minä mielummin tippaan, kun en varsinaisesti osta merchiä.
Mä pääsenkin halvemmalla / saan rahoilleni enemmän vastinetta. Sun taloustaidot taas...
No, kun nyt ei vissiin voikaan tipata :( Jonkun lukutaidot taas..
Vierailija kirjoitti:
Miten tipataan ig:ssä:
1. Mene paidatonriehuja ig-tilille
2. Avaa uusin reels, siis ihan kunnolla avaa niin että täyttää joko ruudun, ei siis vain esikatselunäkymä
3. Oikeassa alareunassa näkyy (mulla ainakin) Send gift (mun ig on englanniksi mutta suomeksi se on varmaan joku muu vastaava)
4. Sitten avautuu näkymä josta voi lähettää sellaisia hienoja reaktio-animaatioita. Siinä muuten lukee että They are not earning money frol gifts
Että ei oo kyllä ahneudesta kyse. :D Tutkikaa ennenkuin tutkitte.
Jaa? Kyllä mulla sanoo, että 15 tähteä maksaa 0,29€? Eli Instagramilleko nää tollot maksaa? 😆
Kärppy on antanut niin paljon mulle itselle, että ei kyllä tunnu missään antaa vähän takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Avaa uusin reels, siis ihan kunnolla avaa niin että täyttää joko ruudun, ei siis vain esikatselunäkymä
3. Oikeassa alareunassa näkyy (mulla ainakin) Send gift (mun ig on englanniksi mutta suomeksi se on varmaan joku muu vastaava)
4. Sitten avautuu näkymä josta voi lähettää sellaisia hienoja reaktio-animaatioita. Siinä muuten lukee että They are not earning money frol gifts
Jaa? Kyllä mulla sanoo, että 15 tähteä maksaa 0,29€? Eli Instagramilleko nää tollot maksaa? 😆
Eikäää!!! Menikö mulla nyt 29e Installe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikäää!!! Menikö mulla nyt 29e Installe?
No mutta ajatus on tärkein
Älkää huomioiko tuota yhtä, ollaan hyvin siinä tähän mennessäkin onnistuttu.
Minä olen siirtynyt ostamaan pelkkiä Pirkka tuotteita tukeakseni Koota.
Gifts on Instagram allow you to show appreciation by purchasing stars and sending virtual gifts on eligible reels.
Eligible creators may earn money from your gift if they've onboarded to Instagram gifts and agreed to the Instagram Gifts Terms of Service.
Vierailija kirjoitti:
Kärppy on antanut niin paljon mulle itselle, että ei kyllä tunnu missään antaa vähän takasin.
Sama. Arvostan koko Krewta ja erityisesti Kärppyä. Toukokuusta 23 olen ollut potentiaalinen Niuvan asiakas ja kiitos myös teille naudat, sonnit ja vasikat, että olen saanut jakaa näitä hienoja kokemuksia niin Kärtsästä kuin Joksuistakin.
Vierailija kirjoitti:
Gifts on Instagram allow you to show appreciation by purchasing stars and sending virtual gifts on eligible reels.
Eligible creators may earn money from your gift if they've onboarded to Instagram gifts and agreed to the Instagram Gifts Terms of Service.
Eli tää on kuin joku Habbo Hotelli ja jengi laittaa rahaa vieläpä täysin tyhjään!?
Vierailija kirjoitti:
Noita tähtiä ostetaan ilmeisesti oikealla rahalla... 😒
Vierailija kirjoitti:
Jep. Minä tilaan Pirkka tuotteet aina DNA liittymän kännykästäni suoraan Oikotietä ostamaani kämppään. Lähinnä tilaan lavoittain kauramössöravinteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tää on kuin joku Habbo Hotelli ja jengi laittaa rahaa vieläpä täysin tyhjään!?
Älä sinä mun rahojani murehdi. Mulla on ihan riittävästi.
Saiko Käärijä nyt pelkkiä tähtiä. Vähän kuin tarroja kun on reipas hammaslääkärissä.
Mä lähetin kärtsälle just miljoonan. Sue me!!!!!!11 💵💵💰💰💵💵💰💰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Minä tilaan Pirkka tuotteet aina DNA liittymän kännykästäni suoraan Oikotietä ostamaani kämppään. Lähinnä tilaan lavoittain kauramössöravinteita
Kualen :D Mites vaatteen, onhan nekin Pirkan? Täysi tuki Kärpylle!
Siis kuka täällä ei nyt osaa lukea? Eikö sinne voikaan laittaa rahaa?
Marketta takaisin koulunpenkille!