Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira pahoinpiteli minut

Vierailija
04.10.2026 |

Olen aspassa töissä enkä voi todellakaan mennä tämän näköisenä töihin. Lekuri antoi vain 2 päivää sairaslomaa ja Burana-reseptin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä on mustana vielä 2 viikon päästäkin.

Vierailija
2/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira piikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koira, oma vai vieras?

Vierailija
4/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koira? Missä? Miksi silmä mustana? Mikä sua vaivaa? Ootko joku läski joka keksii juttuja yksinäisyydessä? Kuuletko ääniä? Mene sairas paska hoitoon ja töihin. Lopeta se kotona istuminen ja paskan kirjoittelu.

Vierailija
5/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koira, oma vai vieras?

Vieras koira oli.

Vierailija
6/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koira? Missä? Miksi silmä mustana? Mikä sua vaivaa? Ootko joku läski joka keksii juttuja yksinäisyydessä? Kuuletko ääniä? Mene sairas paska hoitoon ja töihin. Lopeta se kotona istuminen ja paskan kirjoittelu.

Miten sairas paska voi mennä töihin? Näin terveydenhuollon ammattilaisena sanoisin ettei sinulla ole kaikki hattivatit veneessä.

Vierailija
7/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano tämä itsellesi ja äidillesi.

Vierailija
8/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaatko metsässä mieluummin koiran vai karhun?

Vierailija
9/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuitko koiraan. Itse kolautin silmäkulmani auton oveen, nostaessani kauppakasseja. Silmä oli mustana viikon ajan. En viitsinyt ruveta selittämään jokaiselle asiakkaalle, mitä käynyt. Jos joku kysyi, kerroin. Toinen juttu uskoivatko, vai luulivatko että mies tirvaissut.

Vierailija
10/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompastuitko koiraan. Itse kolautin silmäkulmani auton oveen, nostaessani kauppakasseja. Silmä oli mustana viikon ajan. En viitsinyt ruveta selittämään jokaiselle asiakkaalle, mitä käynyt. Jos joku kysyi, kerroin. Toinen juttu uskoivatko, vai luulivatko että mies tirvaissut.

Hurtta otti ja *raiskasi eukon :D

Vierailija
11/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraan kompastumiset on aika yleisiä ja niissä ihmiset vammautuukin kuten ap.

Vierailija
12/12 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla pahati käynyt, kun vaan kaksi päivää saikkee. Vieras koira kävi mun päälle ja sain viikon saikun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi