Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on symppistä, että Boju on halunnut pitääkin sen kunnon nollauslomana. Siellä on saanut rötvätä täysin passattuna, vailla velvollisuuksia, tuntemattomana, mutta saanut kuitenkin samalla paistatella Kärpän jumaloinnissa. 😄 Sitä levyntekoa pakoon sinne on lähdettykin, ymmärrän täysin miksei kiinnostanut kuunteluttaa.
Kas kun et ymmärtänyt esitellä tätä ymmärtämistä Bluzan julkaisuyönä lainkaan.
Say whaaat? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on symppistä, että Boju on halunnut pitääkin sen kunnon nollauslomana. Siellä on saanut rötvätä täysin passattuna, vailla velvollisuuksia, tuntemattomana, mutta saanut kuitenkin samalla paistatella Kärpän jumaloinnissa. 😄 Sitä levyntekoa pakoon sinne on lähdettykin, ymmärrän täysin miksei kiinnostanut kuunteluttaa.
Eihän sitä seikkaa edes tiedetty silloin? Paha se olisi ollut esitellä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen, kauheaa Kärtsän dissaamista menossa Twitterissä. Levyn kansi ja nimi todella triggeröi osaa siellä. Tän twiitin kommentit plus jaot esim
Ei hitto mitä butt hurtia tuoda tuota tänne. Aikoinaan kun itse fanitin erästä bändiä, kiinnosti kuin kilo paskaa joidenkin heittereiden puheet heistä.
No itselleni ainakin ihan mielenkiintoista
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten täällä joku totesikin niin Joksujen levy oli tuossa vaiheessa vielä kesken ja kaikki biisit eivät olleet vielä lopullisessa muodossaan ja miksauksessaan. B ei loman lisäksi varmasti halunnut tosiaan keskeneräistä levyä vielä kuunnelluttaa ja se on ihan okei. Ei tuossa tarvitse olla sen ihmeempää taustalla, kun että halusi nyt lomailla eikä keskittyä työjuttuihin, kun levy kuitenkin oli vielä kesken.
Niin ja jos olisivat (osittain keskeneräisen) levyn kuunnelleet, niin olisihan siitä tietysti tullut heidän välillä myös keskustelua ja sitä kautta vielä enemmän alkaneet työasiat taas pyöriä B:llä mielessä. Vaikka selkeästi halusi nimenomaan irrottautua niistä tuolla lomalla ja Kärtsän seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kukaan tiennyt heidän Bluzaa kuuntelevankaan. Silti sitä näkemystä kyllä esiteltiin, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen, kauheaa Kärtsän dissaamista menossa Twitterissä. Levyn kansi ja nimi todella triggeröi osaa siellä. Tän twiitin kommentit plus jaot esim
Ei hitto mitä butt hurtia tuoda tuota tänne. Aikoinaan kun itse fanitin erästä bändiä, kiinnosti kuin kilo paskaa joidenkin heittereiden puheet heistä.
Kuinkahan paljon ajatusta tuolle levyn nimelle ja kansikuvalle on annettu? Meinaan, että onkohan kuinka hyvin tiedostettu provosoivan? Itse uskon, että on, mutta toisaalta onhan näitäkin aina mahdoton ennustaa mistä milloinkin riemastutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kukaan tiennyt heidän Bluzaa kuuntelevankaan. Silti sitä näkemystä kyllä esiteltiin, haloo.
Joo, no voin sanoa omasta puolestani, et en esitellyt. Mulla oli tyyny hyvin.
T. 0 striimiä Bluzalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin hukassa, en käytännössä ymmärrä sun teksteistä mitään. Ne on jotenkin tosi epäjohdonmukaisia. Onko kaikki hyvin?
Mäkin oon antanut 0 striimiä s=m:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisufanit on siitä vähän huonoja, että he ei tiedä Käärijän persoonaa ollenkaan eivätkä vaivaudu siihen myöskään tutustumaan. Täten kaikki on heille sitä, että Jere on vieläkin katkera, eikä pääse yli häviöstään. Kasvaisivat aikuisiksi.
En tiedä onko hän katkera mutta tietyllä tavalla hänen itsetuntonsa on ehkä se heikko kohta. Viisujen aikaan veljensä kertoi että on huono häviäjä ja sitä hän varmaan on. Häviämisen huono taito taas usein on sitä että heikko itsetunto vaatii sitä että on aina ykkönen. Muuten romahtaa.
Kuuntelin eilen jotain klippiä tuolta eurolta ja hän siinä puhui siitä miten internetissä suomalaiset osa toivoo hänen tulevan alas. Niin varmaan onkin mutta siinä hän ehkä toi sen ehkä suurimman pelkonsa. Että yhtäkkiä ei olisikaan keskipiste.
Mä oon niin hukassa, en käytännössä ymmärrä sun teksteistä mitään. Ne on jotenkin tosi epäjohdonmukaisia. Onko kaikki hyvin?
On hyvin, jos et suomea ymmärrä, niin sulla on jokin hullusti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon antanut 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon ajatusta tuolle levyn nimelle ja kansikuvalle on annettu? Meinaan, että onkohan kuinka hyvin tiedostettu provosoivan? Itse uskon, että on, mutta toisaalta onhan näitäkin aina mahdoton ennustaa mistä milloinkin riemastutaan.
Ihan varmasti on tiedossa yleinen provosoivuus, onhan tuo melkein päinvastainen kuin mitä Kärtsältä yleensä odotettaisiin. En tiedä onko sitä ajatetu nimenomaan viisufaneille noin triggeröiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisufanit on siitä vähän huonoja, että he ei tiedä Käärijän persoonaa ollenkaan eivätkä vaivaudu siihen myöskään tutustumaan. Täten kaikki on heille sitä, että Jere on vieläkin katkera, eikä pääse yli häviöstään. Kasvaisivat aikuisiksi.
En tiedä onko hän katkera mutta tietyllä tavalla hänen itsetuntonsa on ehkä se heikko kohta. Viisujen aikaan veljensä kertoi että on huono häviäjä ja sitä hän varmaan on. Häviämisen huono taito taas usein on sitä että heikko itsetunto vaatii sitä että on aina ykkönen. Muuten romahtaa.
Kuuntelin eilen jotain klippiä tu
Tai sitten on ihan vaan ottanut omakseen People's championin, kun hänen ylleen se viitta viisujen jälkeen sovitettiin. Se sisältää sekä merkityksen viisujen häviämisestä ja ihmisten rakkaudesta häntä kohtaan siitä huolimatta, mutta silti myös tietynlaisen lasivankilan, koska jos olet ihmisten valittu voittaja niin et saa tehdä mitään väärin heidän silmissään tai sut revitään jalustalta alas heti. Aika nerokas albumin nimi kuvaamaan koko hullua viisuvuotta ja aikaa sen jälkeen. Mun mielestä ei liity itsetuntoon yhtään mitenkään enkä tajua miten joku voi sen siihen liittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin eilen jotain klippiä tu
Voi Jeesus, vai huono itsetunto Jerellä 😄 Minusta nuo hänen puheensa ovat ihan ymmärrettäviä siinä valossa, että hän se nimenomaan uskaltaa tehdä omaa juttuaan, vaikka tietää (ja varmasti myös hyväksyy) sen, että siitä tulee huutelua, haukkumista ja jopa epäonnistumisen odottelua. Jos hänellä olisi huono itsetunto hän selittäisi, ettei voinut tehdä sitä taikka tätä, koska heitterit. Mutta juuri niin Jere ei tee. En usko pätkääkään, että häntä mietityttää, että milloin ura loppuu. Hän itsehän ottaa asiaa esiin tämän tästä ihan yhtenä mahdollisuutena. Ettei suosio siis kestäkään. Ei se sitä tarkoita, etteikö hän ole valmis jatkamaan niin kauan kuin suosiota kestää.
Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon antanut 100.
Mäkin annoin Bluzalle sata sen ilmestyessä, kun ostin sen iTunesista. Plus kuuntelut suoratoistopalvelusta sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nb
Luulen että levyn nimestä on ollut levy-yhtiön kanssa melkoinen vääntö koska onhan toi nyt tiedetty että tulee triggeröimään ihmisiä. Käärijän suunnasta tämä on ihan tietoista, luulen että levy-yhtiössä ollaan oltu ensin kauhuissaan. Mutta näköjään artisti on saanut tahtonsa läpi ja nyt tulos näkyy tuolla twitter-saastan muodossa.
ja selvyydeksi, multa full support levyn nimelle ja kansikuvalle. En olis mitään muuta Käärijältä odottanutkaan kuin kunnon keskustelua ja vihaa herättävää provoa 😅👍👌💪
Jokos meillä on S=M ensimmäiset kokonaisen päivän spotify streamit tiedossa?